SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 14-07-2022 13:32:42 ]
Oké Martijn.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Wat mij betreft is er geen leeftijdsgrens in TDF.
Erg jammer dat je geen foto's hebt gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:neef_wuppie @:GGMM worstenbroodjes en hamkaasfoccaccia's
Aldus iemand die z'n alarm zet voor Promenade.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:ggmm kijkt geen wielrennen. De leegheid van zijn leven schokt me.
Ik zit over 3 weken een paar dagen in Lyon, overweeg sterk om een dag 's ochtends de trein te pakken naar Grenoble en een mooi rondje uit te stippelenquote:
Big brother tijdquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef Jumparound het volgende:
41 en al sinds november 99 op fok xD
Ik heb een prima level bereiktquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel boomers posten hier eigenlijk? Ik ben al 33 dat is al richting de kritieke leeftijd.
Ik ben hier dankzij De Gouden Kooi!quote:
Geniet er lekker van.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:neef_wuppie @:GGMM worstenbroodjes en hamkaasfoccaccia's
Dat stelt weinig voor, pas bij de Lautaret begint het echt op te lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Begin Galibier komt vast nog wel een tegenaanval, Perez en Louvel lijken me enkel vooruitgeschoven posten
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Wat mij betreft is er geen leeftijdsgrens in TDF.
Yup. Dat was de aanleiding iddquote:
Team @ditisHuub een geweldenaar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij team Huub of team Brainless?
Niet als de playert hebtquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:36 schreef EinarBoe het volgende:
Luister nu een stukje Eurosport en het bevalt me misschien nog wel het meest van alle commentatorduo's die we in deze Tour kunnen horen. Helaas zitten ze met die reclames.
Heb vanmorgen wat stukjes teruggekeken bij ES en toen had Traksel al 12x Pogacar en Roglic door elkaar gehaald en Barguil voor Bardet aangezien en andersomquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:36 schreef EinarBoe het volgende:
Luister nu een stukje Eurosport en het bevalt me misschien nog wel het meest van alle commentatorduo's die we in deze Tour kunnen horen. Helaas zitten ze met die reclames.
Slob heeft ook leuke datingverhalen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend toont even zijn mannelijke dominantie tegenover Momo.
Stiekem al wel eens topics gereekst hierquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend toont even zijn mannelijke dominantie tegenover Momo.
Morgen 32 zie ik. Nou ik vind het prima! Mijn laatste vriendin was 31. Klopt dat ik ook wel van jongere meiden houd, maar ik vind ouder ook wel best. Eigenlijk maakt leeftijd me helemaal niet uit. Hoewel 18 of juist 45+ wel een extra geilheidsbonus heeft ;-)quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor hem ben ik waarschijnlijk te oud, zo te zien is hij blijven hangen in zijn studententijd. Alleen zitten de meeste meiden van die leeftijd echt niet te wachten op een halve boomer.
Vijf uur.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:39 schreef onlogisch het volgende:
Hoe laat rijden we ongveer Alpe d' Huez op?
Zo'n 38-39 minuten voor de finish.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:39 schreef onlogisch het volgende:
Gek dat je zo onsuccesvol bent, ik scoor altijd als een malle met dit soort uitspraken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Hoewel 18 of juist 45+ wel een extra geilheidsbonus heeft ;-)
Meerdere actieve Jumbo's, erg leukquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Roglic schuift weer ergens mee. Jumbo lijkt niet van plan om maar een beetje op kop te gaan rijden.
Jumbo heeft gewoon wel een slimme tactiek itt UAEquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Roglic schuift weer ergens mee. Jumbo lijkt niet van plan om maar een beetje op kop te gaan rijden.
Waarvan de helft er zo bij de eerste beste versnelling er meteen afwapperen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat begint een grote groep te worden.
Ik krijg een baard van deze opmerkingen elk jaarquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stelling: Geschke als winnaar van de bergtrui zou een farce zijn
Geschke ookquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg een baard van deze opmerkingen elk jaar
Van der Poel had gisteren het hele peloton in z'n eentje z'n wil opgelegd inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Jumbo heeft gewoon wel een slimme tactiek itt UAE
Pogacar kan beter naar een ander team met VdPoel er ook in
Volgens tijdschema beginnen ze aan de klim tussen 17:30 en 18:00 en dan een halfuurtje klimmenquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:39 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond weer een trots tweetje over een nieuw record omdat iedereen de hele dag aan het F5'en is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
De servers van Steef staan weer te roken.
Ik schrok van dat aangezicht maar toen besefte ik dat het Daniel Martin was en degene die face-forward tegen een bus aan is geknald daar achter staat.quote:
Maar daar win je geen 2 minuten op Vingegaard, zal echt eerder moetenquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verwacht weinig van Pogacar voor de Alpe d'Huez. Daar is de ploeg van Jumbo te sterk voor en de valleien te lang.
Dat hoeft vandaag ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daar win je geen 2 minuten op Vingegaard, zal echt eerder moeten
quote:
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daar win je geen 2 minuten op Vingegaard
Hij hoeft vandaag ook geen 2 minuten te pakkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daar win je geen 2 minuten op Vingegaard, zal echt eerder moeten
Op een groot verzet heb je minder trappen nodig iddquote:
1quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:49 schreef F-Bravo het volgende:
Ik zag trouwens dat Wout van Aert op de 43ste plek staat in het klassement. Ben wel benieuwd wat de hoogste klassering van een groene trui ooit is geweest.
Nope, geschke kán tenminste nog klimmen. Anthony Charteau die als lead out voor een sprinter ineens de bergtrui won dát was een farce.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stelling: Geschke als winnaar van de bergtrui zou een farce zijn
Zelfs FOK! heeft betere serversquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
De servers van Steef staan weer te roken.
goedquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb me nog niet verdiept maar hoe is de tijdrit van vinegard? Pogo heeft een goede tijdrit in de (normale) benen.
Vingegard heeft een prima tijdrit, maar Pogacar kan in die lange tijdrit wel zeker een minuut winnen op Vinge.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb me nog niet verdiept maar hoe is de tijdrit van vinegard? Pogo heeft een goede tijdrit in de (normale) benen.
De staats mijnen uit Limburgquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou wat voel ik me Nederlander als ik DSM zie rijden
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2021/stage-20quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
In korte tijdrit goed (ongeveer even snel) dit is voor het eerst meer dan 40 kmquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Merckx won 3x geel en groen in dezelfde Tourquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:49 schreef F-Bravo het volgende:
Ik zag trouwens dat Wout van Aert op de 43ste plek staat in het klassement. Ben wel benieuwd wat de hoogste klassering van een groene trui ooit is geweest.
3 gele truien en 3 groene truien in 1 Tour?quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Merckx won 3x geel en groen in dezelfde Tour
Sorry, niets gezegd dan haha!quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Merckx won 3x geel en groen in dezelfde Tour
Hinault 1979, Eerstequote:Op donderdag 14 juli 2022 13:49 schreef F-Bravo het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
3 gele truien en 3 groene truien in 1 Tour?
Wat volgens de Belgen ook Wout had moeten hebben deze tour.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
En Jumbo weet dat ook wel, in tegenstelling tot 2020.. toen was het niet meer nodig om extra tijd te pakken met de tijdrit in het vooruitzichtquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:53 schreef JohnDDD het volgende:
Vingegaard heeft een prima tijdrit maar op een superdag kan Pogi wel 1 tot 1,5 minuut pakken gok ik.
Vorig jaar was Vingegaard idd sneller maar Pogi had al 5,5 minuten voorsprong dus zal wel rustig aan gedaan hebben
Elke dag een nieuwe trui op het podium hè.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vingegard heeft een prima tijdrit, maar Pogacar kan in die lange tijdrit wel zeker een minuut winnen op Vinge.
Hmm spannend dan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
In korte tijdrit goed (ongeveer even snel) dit is voor het eerst meer dan 40 km
Visdag*quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:56 schreef Momo het volgende:
Louis van Gaal was trouwens wel een visionair toen hij Jumbo-Visma toen Jumbo-Vismarkt noemde toen hij op bezoek was in de tour.
Ach, best Aartig verhaal toch.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:56 schreef franklop het volgende:
Geweldig PERSOONLIJK VERHAAL van Aart bij NOS
Het is arbitrair of Limburg Nederland is...quote:
SEX MET DIE KALE > Spinvis.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij hoorde ik hier net SEX MET DIE KALE van heel ver over de horizon klinken, zou dat van BOCHT 7 komen?
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Guy Niv de slechtste renner in dit peloton?
Gisteren in het wiel van Hugo Houle gewoon 54e geworden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel tof dat je vrienden hebt die helemaal voor jou naar frankrijk reizen om je 4 seconden aan te moedigenquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
"Toevallig" hier op vakantie.
Daar geloof ik niks van Florian.
Jij vindt de overlevingstocht van Klep Ewan niet ontzettend spannend om te volgen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Alle Belgen mogen nog even komen uitleggen hoe snel ze gaan lossen.
"Danny mag ik je foootoooo"quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
wel tof dat je vrienden hebt die helemaal voor jou naar frankrijk reizen om je 4 seconden aan te moedigen
Bij lange niequote:Op donderdag 14 juli 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lotto weer met de hele ploeg in de grupetto. Allemaal otl aub.
Frison, maar ik kan er niet heel veel meer bedenken. Misschien nog wat Astanabrandhoutquote:
Komen met een minuutje achterstand op het peloton boven, gaan dus gemakkelijk aansluiten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lotto weer met de hele ploeg in de grupetto. Allemaal otl aub.
Heeft gisteren eigenlijk alleen in aanloop naar de slotklim op kop gereden voor Vingegaard inderdaad, verder heeft hij vooral voor Roglic gereden..quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Met alle aandacht bij de Belgen voor Wout krijgt Tiesj maar weinig veren in z'n kont. Rijdt toch ook wel erg sterk deze Tour.
Daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Elon Musk twitter uit de lucht geschoten?
Erg jammer.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Komen met een minuutje achterstand op het peloton boven, gaan dus gemakkelijk aansluiten.
Onze Jonas.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:23 schreef TommyL0204 het volgende:
Gele tompouce bij de HEMA.. en dan zeker ook de Deense Krakelingen in de aanbieding
Met volle tegenwind betekent dat waarschijnlijk einde tijdperk Fabio.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:23 schreef wimderon het volgende:
Jakobsen is inmiddels gelost bij de mongolenbus.
Heb het idee dat hij vorig jaar toch makkelijker de bergen over kwam in de Vueltaquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:23 schreef wimderon het volgende:
De galliebjee is niet zijn maat.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:23 schreef wimderon het volgende:
Zijn gabariet is niet geschikt voor de galibiejerquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De galliebjee is niet zijn maat.
Bestaat er slechtere muziek dan dit?quote:
Te weinig oranje-supporters.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De galliebjee is niet zijn maat.
Hij heeft Morkov, Senechal en Honore bij zich.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met volle tegenwind betekent dat waarschijnlijk einde tijdperk Fabio.
Ja maar ja, in de Vuelta had je niet zulke lange (en hoge) cols natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij vorig jaar toch makkelijker de bergen over kwam in de Vuelta
We hebben ook 2 andere mods daar nog @H_T @Cyan9quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga jij daar de macht grijpen nu Greys is uitgezwaaid?
Ook wolven laten op een bepaald moment een vermoeid en verzwakt lid achter.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft Morkov, Senechal en Honore bij zich.
Wie?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
We hebben ook 2 andere mods daar nog @:H_T @:cyan9
Dit is zeker een van de meest debiele 'muzikale uitingen' die ik op youtube voorbij heb zien komen.quote:
Ik denk dat ze hier nog wel zo lang mogelijk mee wachten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook wolven laten op een bepaald moment een vermoeid en verzwakt lid achter.
Lafay ook welquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hofstetter die zo slecht klimt verbaast me wel, die komt meestal wel een pukkel over.
Nee, bij mij doet die het ook niet zo goed.quote:
Dat kreeg ik ook te zien maar ervaring leert mij dat het meestal wel aan mij lag, als iemand dit tegen mij zei.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Er ging iets mis, maar dat ligt niet aan jou. We proberen het opnieuw.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:30 schreef JohnDDD het volgende:
wat we gisteren niet hebben gezien is een valpartij
of mechanische pech
Ik was gisteren niet per se diep onder de indruk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Pidders heeft wel echt serieus goede benen. Als hij straks zijn supercompensatie komt innen kan de rest wel inpakken voor Les Gets.
Tweede in de Tour de Tietema wheeliecontest!quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik was gisteren niet per se diep onder de indruk.
Jumbo werkte wel met andere types gisterquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ineos gaat een Jumbo-Visma doen
Tot mijn grote spijt heb ik dat even gemist.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tweede in de Tour de Tietema wheeliecontest!
Die stuurden ook een veldrijder vooruitquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jumbo werkte wel met andere types gister
Touchéquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die stuurden ook een veldrijder vooruit
Op Youtube kun je filmpjes terugkijken waanneer het jou uitkomt!quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tot mijn grote spijt heb ik dat even gemist.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tot mijn grote spijt heb ik dat even gemist.
Met als belangrijkste vraag: heb jij ooit een natte krant zien dalen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Louvel daalt als een natte krant
Niet echt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Pidcock en Froome erbij komen is het toch een aardig groepje.
Nee dat was die quickstep renner met een kapotte fietsquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Staat de wasmachine aan bij Sporza?
O, echt?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dat was die quickstep renner met een kapotte fiets
Moet er wel flink wat aan de voorsprong gebeuren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pidcock of Meintjes zal de rit wel winnen zo
Toch te weinig kwaliteit in de kopgroep (zeker met de tegenwind).quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja powerlessquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch te weinig kwaliteit in de kopgroep (zeker met de tegenwind).
Ewan rijdt gewoon op de eerste rijen, al even.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:57 schreef franklop het volgende:
Ewan, Groenewegen en Jakobsen weer (bijna) aangesloten
Vertel me meer.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:59 schreef Mansjester het volgende:
Huh Vingegaard heeft bij de visafslag gewerkt ja?
Dan moet Jumbo nog wel eventjes de benen stilhouden, maar denk dat Wout wel gaat brommer op de tussenstukken, net als gisterenquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De gauche à droitequote:Op donderdag 14 juli 2022 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Allemaal juichende Fransen die het naar hun zin hebben op de Croix de Fer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |