de onze heeft gewoon drukkers die je open kunt trekken?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:47 schreef B.ertha het volgende:
Is er nog iemand die een tiny love speelkleed heeft? Ik krijg die drukknoppen met geen mogelijkheid open joh! Eentje is nu gelukt door een mesje ertussen te steken maar dat lukt bij de rest ook niet. En het ding moet echt hoognodig in de was.
en als je probeert eerst zoveel mogelijk spanning van die bogen te halen door dat middenstuk te schuiven?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:14 schreef B.ertha het volgende:
Als ik nog harder trek, trek ik de drukknoppen uit de stof ben ik bang
Fruithapjes opwarmen doe ik echt nooit. De groentehapjes wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of je deze moet opwarmenop al die ella's kitchen zakjes staat dat je ze in warm water kan opwarmen, maar dat lijkt me bij deze toch niet echt heel smakelijk
![]()
[ afbeelding ]
Dat is wat we misschien gaan doen ja. Ceremonie en receptie als die er is en net voor het diner naar huis. Is kak om dat een week op voorhand af te zeggen maar geef dan sowieso wel een envelop alsof we de hele dag gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:15 schreef Tink89 het volgende:
Zou het een oplossing zijn om bijvoorbeeld de ceremonie wel mee te pakken? En dan even bij de taart te zijn ofzo? Als je daggast bent is dat misschien nog een tussenvorm?
En als je een draagzak mee hebt of de wandelwagen en om en om gaat lopen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:37 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Dat is wat we misschien gaan doen ja. Ceremonie en receptie als die er is en net voor het diner naar huis. Is kak om dat een week op voorhand af te zeggen maar geef dan sowieso wel een envelop alsof we de hele dag gaan.
Nadeel is dat het meer dan een uur rijden is. Zelfs als we zo kort gaan ben ik minstens 4 uur van huis.
Draagzak/doek is een wisselend succes. En stilstaan kan dan niet, zitten helemaal niet.
Kinderwagen is janken Centrum van het dorp is 10 minuten lopen en dat haal ik zelden zonder krijsen. Op en af nooit. Ze is 1 keer in slaap gevallen.
Ik post hier weinig omdat ik vaak niks leuks te melden heb. Ik probeer zoveel mogelijk van haar te genieten want op de goede momenten is het echt een leuke baby. Maar ik zie de muren een beetje op mij af komen.
Oja, dat las ik ook nog in mijn eigen zoektocht: cupping. Zelf laten drinken uit een speciaal bekertje of een borrelglaasjequote:Op maandag 18 juli 2022 06:46 schreef Takkie88 het volgende:
Kan me voorstellen dat het ook wel heel benauwend voelt, B_U, om zo beperkt te zijn in waar je heen kan.
Je hebt vast al heel veel geprobeerd qua drinken. Wat bij onze oudste toen hielp was haar melk lepelen. Duurt een eeuwigheid maar zo kreeg ze wel voeding binnen wanneer ik er niet was.
Heel veel sterkte en hopelijk vind je een 'oplossing.'quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:26 schreef Bottoms_up het volgende:
Fruit heb ik nog nooit warmgemaakt.
Tandenknarsen is echt vreselijk. Mijn peuter doet het nog 's nachts, ik hoor het tot in ons bed![]()
Ik moet morgen een telefoontje plegen waar ik echt geen zin in heb. We zouden volgende zaterdag een hele dag weg zijn naar een huwelijk maar dat is echt niet mogelijk. Maggie drinkt niets uit een fles en krijst dan. Vorige keer dat we even weg waren heeft ze de 2 uur aangetikt zonder einde in zicht.
Overdag slapen gaat nog altijd kut dus haar meenemen heeft ook geen zin.
Heb ff een flinke dip vandaag. Ze is bijna 5 maanden en ik kan nog altijd niet even weg zijn.
Makkelijke baby's maken is duidelijk niet aan mij besteed...
Diamanten en goud voor een babyquote:Op maandag 18 juli 2022 13:24 schreef Mahra het volgende:
Mijn baby had vandaag een wendag op de crèche. Ze heeft zich voorbeeldig gedragen!
Verder hebben we gisteren een vermogen aan goud gekocht voor haar. Ze heeft diamanten gekregen... man man, wat kostte het ons veel. Nu moeten we haar gaatjes nog schieten.
Jaaaaaa, is toch leuk voor later? En iets wat ze kan doorgeven aan haar kinderen. Is bij ons misschien ook wel cultuur. Ik heb ook heel veel goud gekregen als baby en die krijgt L. ook nog bovenop wat we gisteren gehaald hebben.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:43 schreef June. het volgende:
[..]
Diamanten en goud voor een baby?
En ronduit kut @:Bottoms_up , ik snap dat de muren inmiddels op je af komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |