quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:48 schreef B.ertha het volgende:
Veel goed nieuws hier
Dan doe ik even mee: manlief heeft er vandaag een fles van 180 ml in gekregen
Anna komt ook niet verder dan 120 ml per fles en momenteel heeft ze flesweigeren ontdektquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:44 schreef Takkie88 het volgende:
Wat fijn!![]()
Dat is ook wel gelijk echt een goede fles! (Of drinkt kuiken van die kleine flesjes? 120-130ml).
Nice bertha!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:48 schreef B.ertha het volgende:
Veel goed nieuws hier
Dan doe ik even mee: manlief heeft er vandaag een fles van 180 ml in gekregen
Hier ook, maar dan vandaag 9 maand. 3x210+6 op een dag. Tussendoor wordt er goed fruit, brood en groente gegeten. Qua eten hoef ik met Bambi echt niet te klagen. Die verbrand het ook gelijk want hele drukke madam.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
hier zitten we op flessen van 210 (zesmaander)
ik zei wel drinken, maar ik denk dat er maar bar weinig werkelijk zn slokdarm bereikt hoorquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:50 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Het wordt hier nog steeds 1 knoeiboel met het drinken uit een andere fles/beker dan haar melkfles. Rietjesbeker en de 360-beker gaat wel goed en snapt ze, maar alsnog loopt de helft haar slab in.Er staat altijd een heerlijke laag water in als ze klaar is. Open beker lukt alleen als ik zelf kan zien hoeveel er richting het mondje gaat. Een glas zou kunnen, maar vind ik nog spannend. Misschien moet ik het maar eens met een borrelglaasje gaan proberen.
ja ik vind m ook vrij bizar, het tegenovergestelde van zn grote broer die motorisch en qua tonus echt een ramp isquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:21 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Maar de jouwe gaat als een speer, zou me niets verbazen als 'ie ook eerder goed zou drinken.
zou ze niet gewoon dromenquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi is de laatste tijd 's nachts soms ineens heftig aan het huilen, en zodra we er dan zijn ligt ze gewoon stil te slapen. En het is echt niet alsof we er minuten over doen om bij haar te komen. Vind het zo vreemd. Of ze het in haar slaap doet of dat ze zo snel zichzelf weet te troosten, ik weet het niet.
Hebben wij ook een paar weken gehad, inderdaad even huilen en als ik letterlijk omdraaide om te kijken, sliep ze gewoon. Lijkt dan het begin te zijn van dromen? Ik vind er wisselende dingen over op internet, maar daar leek het toch wel het meest op.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi is de laatste tijd 's nachts soms ineens heftig aan het huilen, en zodra we er dan zijn ligt ze gewoon stil te slapen. En het is echt niet alsof we er minuten over doen om bij haar te komen. Vind het zo vreemd. Of ze het in haar slaap doet of dat ze zo snel zichzelf weet te troosten, ik weet het niet.
Maar dat houdt meestal wel langer dan een minuut aan, toch? Dit is echt heel kort heel heftig huilen en zelfs als we direct in actie komen en binnen 30 seconden op haar kamer staan is ze weer rustig en aan het slapen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:59 schreef Tink89 het volgende:
Nachtangst kan ook nog. Is echt anders dan dromen (en verschrikkelijk als het lang aanhoudt, want je kunt helemaal niks...).
en dan zit je zelf vol in je adrenaline en duurt het weer een eeuwigheid voordat je weer in slaap kan vallenquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:04 schreef June. het volgende:
Hier ook, hij kan ineens een heel harde gil maken in de cosleeper waardoor ik ineens rechtop in bed zit. Vervolgens kijk ik wat er aan de hand is en dan slaapt hij gewoon weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |