abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205569008
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:48 schreef B.ertha het volgende:
Veel goed nieuws hier O+
Dan doe ik even mee: manlief heeft er vandaag een fles van 180 ml in gekregen *O*
*O* yeah
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205569086
Wat fijn! *O*
Dat is ook wel gelijk echt een goede fles! (Of drinkt kuiken van die kleine flesjes? 120-130ml).
pi_205569176
hier zitten we op flessen van 210 (zesmaander)
pi_205569618
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 22:44 schreef Takkie88 het volgende:
Wat fijn! *O*
Dat is ook wel gelijk echt een goede fles! (Of drinkt kuiken van die kleine flesjes? 120-130ml).
Anna komt ook niet verder dan 120 ml per fles en momenteel heeft ze flesweigeren ontdekt ^O^
pi_205569720
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:48 schreef B.ertha het volgende:
Veel goed nieuws hier O+
Dan doe ik even mee: manlief heeft er vandaag een fles van 180 ml in gekregen *O*
Nice bertha!
  zondag 7 augustus 2022 @ 07:06:23 #256
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205570560
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
hier zitten we op flessen van 210 (zesmaander)
Hier ook, maar dan vandaag 9 maand. 3x210+6 op een dag. Tussendoor wordt er goed fruit, brood en groente gegeten. Qua eten hoef ik met Bambi echt niet te klagen. Die verbrand het ook gelijk want hele drukke madam.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_205570664
Wij hadden een tijd dat ze flesjes van 160 dronk, maar dat was wel aan de hoge kant. Nu heeft ze al een maand geen volwaardige fles meer op, want ik ben thuis en haar oefenflesjes (om niet opnieuw een weigeraar te worden) zijn niet groter dan 60/70. Ik denk dat ze nu ook wel genoeg heeft aan 90/100 per fles, als ze ook goed eet. Sowieso gaan de melkvoedingen er langzaam af bij ons. Ik ga volgende week nog 1 bekertje voeding meegeven (180 zit erin, volgens mij) en dat kan mooi in 2 kleine flesjes aangeboden worden. Verder gewoon lekker eten en water drinken tussendoor. Ze haalt het wel in bij mij 's nachts als het niet genoeg is. :')
  zondag 7 augustus 2022 @ 09:47:41 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205570980
Mijn kinderen hebben nooit meer gedronken dan zo'n 140 per fles ofzo. Verschilt per kindje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205571535
J heeft altijd monsterflessen gedronken. 110cc toen hij 2 maanden was bijv.

Dat is nu overigens voorbij want hij moet niks van eten en drinken hebben sinds hij ziek was. Wordt ook echt boos als ik het aanbied, ik vind het ergens grappig. Rapley hoef ik ook niet te proberen, hij pakt niks. Behalve maisvingers hahahaha
pi_205571536
mijn zesmaander vind het hilarisch om uit een open beker water te drinken tijdens het eten. Helemaal gillen in die beker en bubbels blazen. Je moet die beker ook niet al in het zicht zetten als je hem eten wilt geven, want dan moet en zou ie eerst drinken _O-
pi_205572838
Het wordt hier nog steeds 1 knoeiboel met het drinken uit een andere fles/beker dan haar melkfles. Rietjesbeker en de 360-beker gaat wel goed en snapt ze, maar alsnog loopt de helft haar slab in. :') Er staat altijd een heerlijke laag water in als ze klaar is. Open beker lukt alleen als ik zelf kan zien hoeveel er richting het mondje gaat. Een glas zou kunnen, maar vind ik nog spannend. Misschien moet ik het maar eens met een borrelglaasje gaan proberen.
pi_205572943
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:50 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Het wordt hier nog steeds 1 knoeiboel met het drinken uit een andere fles/beker dan haar melkfles. Rietjesbeker en de 360-beker gaat wel goed en snapt ze, maar alsnog loopt de helft haar slab in. :') Er staat altijd een heerlijke laag water in als ze klaar is. Open beker lukt alleen als ik zelf kan zien hoeveel er richting het mondje gaat. Een glas zou kunnen, maar vind ik nog spannend. Misschien moet ik het maar eens met een borrelglaasje gaan proberen.
ik zei wel drinken, maar ik denk dat er maar bar weinig werkelijk zn slokdarm bereikt hoor :+ het loopt overal langs en idd in het opvangbakje van zn slab. gelukkig hebben we van die neopreen slabben _O_ en blijft ie zelf gewoon droog.
pi_205573058
Maar de jouwe gaat als een speer, zou me niets verbazen als 'ie ook eerder goed zou drinken. :D
pi_205573817
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 14:21 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Maar de jouwe gaat als een speer, zou me niets verbazen als 'ie ook eerder goed zou drinken. :D
ja ik vind m ook vrij bizar, het tegenovergestelde van zn grote broer die motorisch en qua tonus echt een ramp is :D
pi_205575075
Hier worden flesjes van 150 gedronken. Het was even opgeschroefd naar 180 maar daar stopte ze uit zichzelf weer mee, dus prima, we volgen haar wat dat betreft maar gewoon. Grote broer zat op deze leeftijd (ze is nu 7 maanden) op flessen van 210 geloof ik. Elk kind is anders dus de behoefte ook.

Verder heeft ze geen haast. Op haar zij draaien is het meest beweeglijke wat ze doet, maar waarom zou je ook moeite doen als je grote broer toch alles pakt als je maar lang genoeg blijft gillen :')

De afgelopen paar nachten was ze steeds huilend wakker, had geen zin om telkens heen en weer te lopen dus kwam ze na een paar keer maar gewoon tussen ons in. En dan binnen drie minuten weer slapen natuurlijk. Zij wel :D
pi_205575846
Hier dus nog altijd geen fles maar ik heb niet het idee dat ze enorme hoeveelheden per keer drinkt. Prima, drinkt ze maar wat vaker.

Rollen lukt bijna, ze moet alleen doorkrijgen dat ze dat zware hoofd moet optillen. Een paar dagen geleden dacht ik dat het zover ging zijn, haar onderlichaam was al helemaal gedraaid. Maar nee ze rolde liever terug.

En er komt steeds meer interactie met haar broer. Die twee zijn zo dol op elkaar. Hij gaat haar troosten als ze begint te mopperen O+
Het zal zeker niet zo idyllisch blijven maar nu is het genieten.
  zondag 7 augustus 2022 @ 20:37:00 #267
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205575918
Bambi is de laatste tijd 's nachts soms ineens heftig aan het huilen, en zodra we er dan zijn ligt ze gewoon stil te slapen. En het is echt niet alsof we er minuten over doen om bij haar te komen. Vind het zo vreemd. Of ze het in haar slaap doet of dat ze zo snel zichzelf weet te troosten, ik weet het niet.
|| justdiggit.org ||
  zondag 7 augustus 2022 @ 20:38:16 #268
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205575925
Oh lijkt me echt genieten Bottoms O+ Wat dat betreft kan ik niet wachten om een broertje of zusje voor Bambi te krijgen O+
|| justdiggit.org ||
pi_205576357
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2022 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi is de laatste tijd 's nachts soms ineens heftig aan het huilen, en zodra we er dan zijn ligt ze gewoon stil te slapen. En het is echt niet alsof we er minuten over doen om bij haar te komen. Vind het zo vreemd. Of ze het in haar slaap doet of dat ze zo snel zichzelf weet te troosten, ik weet het niet.
zou ze niet gewoon dromen :?

doet mijn oudste ook :Y soms echt hartverscheurend huilen, ligt ie gewoon te tukken :')
pi_205576362
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2022 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hebben wij ook een paar weken gehad, inderdaad even huilen en als ik letterlijk omdraaide om te kijken, sliep ze gewoon. Lijkt dan het begin te zijn van dromen? Ik vind er wisselende dingen over op internet, maar daar leek het toch wel het meest op.
  zondag 7 augustus 2022 @ 21:45:26 #271
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205576380
Dat zal het wel zijn ja. Leek mij ook, maar ik lees inderdaad ook hele andere dingen over dromen en kinderen. Dus ging toch twijfelen.
|| justdiggit.org ||
  maandag 8 augustus 2022 @ 10:59:51 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205578693
Nachtangst kan ook nog. Is echt anders dan dromen (en verschrikkelijk als het lang aanhoudt, want je kunt helemaal niks...).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:02:03 #273
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205578710
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:59 schreef Tink89 het volgende:
Nachtangst kan ook nog. Is echt anders dan dromen (en verschrikkelijk als het lang aanhoudt, want je kunt helemaal niks...).
Maar dat houdt meestal wel langer dan een minuut aan, toch? Dit is echt heel kort heel heftig huilen en zelfs als we direct in actie komen en binnen 30 seconden op haar kamer staan is ze weer rustig en aan het slapen.
|| justdiggit.org ||
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:04:21 #274
208890 June.
Seriously?
pi_205579260
Hier ook, hij kan ineens een heel harde gil maken in de cosleeper waardoor ik ineens rechtop in bed zit. Vervolgens kijk ik wat er aan de hand is en dan slaapt hij gewoon weer..
Shine bright like a diamond.
pi_205579773
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:04 schreef June. het volgende:
Hier ook, hij kan ineens een heel harde gil maken in de cosleeper waardoor ik ineens rechtop in bed zit. Vervolgens kijk ik wat er aan de hand is en dan slaapt hij gewoon weer..
en dan zit je zelf vol in je adrenaline en duurt het weer een eeuwigheid voordat je weer in slaap kan vallen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')