Ja, kan ik me goed voorstellen, je bent er zoveel flexibeler door, plus dat het met 3 kinderen, waarvan 1 of 2 nog thuis waarschijnlijk qua kosten ook niets meer uitmaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Gastouder aan huisDat vind ik ook nog wel het overwegen waard, maar goed, ik heb over twee jaar ook alleen nog schoolgaande kinderen.
Oei.... er zijn flats.... daar ga je al.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat de wijk achter de Aaldi dat een beetje is. Bij de flats.
Tip van flip: werk niet op de buurtschool. Geeft geheid gezeik en/of inbreuk op je privacy.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:46 schreef SQ het volgende:
[..]
In mijn dorp zijn geen achterstandwijken
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:36 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb 4 jaar een oppas aan huis gehad. Man was op reis en ik werkte drie dagen. Ze kwam binnen en regelde alles. Kinderen naar school, 2 babies thuis, wasjes gedaan. En knutselen en wandelen. Zij is echt mijn redding geweest. En ze was nooit ziek en had zelf nog geen kinderen.
Wel officieel met alle diploma’s etc. En prijskaartje.
Nououou... Ik maakte niet schoon hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef SQ het volgende:
Dat is toch niet alleen voor als ze een keer ziek zijn?zo'n au pair brengt ze naar school, haalt ze op, kookt er eten voor en brengt ze naar bed. Zeker bij artsen die niet altijd 9-5 werken is dat best handig
daarnaast maken ze ook je keuken schoon dus je hoeft ook al geen poets te huren. Ik snap het wel.
En wat betreft mannen en kalenders...
De mijne had weeeeken geleden proactief wél zijn teambbq op de kalender gezet. Was best onder de indruk. Jammer alleen dat hij m op de verkeerde dag er op had gezet
Hoe oud is de oppas?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:07 schreef douche-eendje het volgende:
Over oppas gesproken, ik heb volgende maand voor het eerst een oppas aan huis zodat wij een avondje weg kunnen. Maar wat betaal je dan ongeveer per uur?
Wij betalen onze oppas (tienerdochter van de gastouder) ¤5 per uur.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:07 schreef douche-eendje het volgende:
Over oppas gesproken, ik heb volgende maand voor het eerst een oppas aan huis zodat wij een avondje weg kunnen. Maar wat betaal je dan ongeveer per uur?
Dan toch wel minimaal 5 euro ja.quote:
Omdat ik dat helemaal vergeten ben te vragenquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan toch wel minimaal 5 euro ja.
Maareh, waarom heb je niet van te voren gevraagd / afgesproken wat t kost?
Dat is wel een goedequote:Op donderdag 14 juli 2022 14:28 schreef SQ het volgende:
ik zie nu dat minimumloon voor 19 jaar 6 euro is. Dus zou dat aanhouden.
Zo hard werken is t nou ook weer niet
Dit is voor haar de eerste keer. Maar op zaterdag heeft ze 15 bevers bij scouting, dus ervaring is er welquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:28 schreef Nijna het volgende:
@:douche-eendje ik zou het de oppas even vragen van tevoren, wat ze vraagt/krijgt meestal.
Misschien staat er nog iets op de site van het nibud hierover?
quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:39 schreef SQ het volgende:
Oh, dus eigenlijk gewoon een ervaren kleuterjuf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |