Ben ook geen fanquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
Nooit zo begrepen wat er leuk is aan sport kijken.
hai
Emotiequote:Op woensdag 13 juli 2022 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
hai
quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
hai
Ik ook nietquote:
Wat valt onder tokkie sport?quote:
Medefan.quote:
De meeste emoties die ik daar zie kan ik niet betitelen als leuk.quote:
Dat is voor iedereen verschillend denk ik. Voetbal en en formule 1 voor sommige. Ik denk eerder kickboksen.quote:
Darten toch wel met stip op 1quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend denk ik. Voetbal en en formule 1 voor sommige. Ik denk eerder kickboksen.
Alle sporten zijn tokkiesportenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat valt onder tokkie sport?
[..]
Medefan.
[..]
De meeste emoties die ik daar zie kan ik niet betitelen als leuk.
T is weer hockey hequote:Op woensdag 13 juli 2022 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Jij zal ook wel sport aan het kijken zijn.
Ja dat is echt onzin. Daar is nog nooit een hooligan gezienquote:
Doe jij anders nog wat groene ranja in je bier ofzoquote:
Bewegen is voor tokkiesquote:
Heb je die darters zelf wel eens goed bekekenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is echt onzin. Daar is nog nooit een hooligan gezien
Bijna wekelijksquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die darters zelf wel eens goed bekeken
Ze zien er allemaal uit als tokkiesquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is echt onzin. Daar is nog nooit een hooligan gezien
Dat was niet mijn idee hčquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij anders nog wat groene ranja in je bier ofzo
maar je moet wel nette schoenen en kleding aanquote:
uhm oke. Voetbal door de hooligans dan neem ik aan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend denk ik. Voetbal en en formule 1 voor sommige. Ik denk eerder kickboksen.
Darten? Waarom?quote:
Tokkiesport is op je luie reet voor de tv hangen.quote:
Dat maakt het misschien nog wel ergerderquote:
Die zuipen en roken tijdens het 'sporten'. Al is het ook geen sportquote:
Jaren geleden was datquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zuipen en roken tijdens het 'sporten'. Al is het ook geen sport
Ah ja, dat is smerig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doet de rest er niet toequote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
maar je moet wel nette schoenen en kleding aan
Dat is 40 jaar geleden ofzo marcquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan doet de rest er niet toe
[ afbeelding ]
Ballroom dancing, fascinerend mooiquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dansen ook? In die mooie jurken en mannen in strakke pakken.
Ja beetje flauw want hij had echt een nette broek en nette schoenen aanquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terwijl je naar sport kijktquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tokkiesport is op je luie reet voor de tv hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Inderdaad, allemaal Domni zijn schuld.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt het misschien nog wel ergerder
Precies.quote:
quote:Valt dat er ook onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Wauw.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me toch echt pittig trainen om dat zo te kunnen. Is het dan geen sport?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ballroom dancing, fascinerend mooi![]()
Maar dat is geen sport toch?
Geef mij maar weer de schuld joh.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal Domni zijn schuld.
Gelukkig hebben we de foto nog
Hij deed nog zo zijn bestquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje flauw want hij had echt een nette broek en nette schoenen aan
Iets met apen en ringenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje flauw want hij had echt een nette broek en nette schoenen aan
Het rijmt welquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Valt dat er ook onder?
Nee is geen sport want dan zou het tokkie zijn, maar lichamelijk gezien is het wel een stuk inspannender dan bijvoorbeeld darten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wauw.
[..]
Lijkt me toch echt pittig trainen om dat zo te kunnen. Is het dan geen sport?
Die gaan daar doorheen springen?quote:
Heb je wel eens twee uur gedart? Dat is echt slopend hoorquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee is geen sport want dan zou het tokkie zijn, maar lichamelijk gezien is het wel een stuk inspannender dan bijvoorbeeld darten.
Springen kan de gemiddelde darter echt niet meerquote:
2 uur naar netflix kijken ook, maakt het nog geen sportquote:Heb je wel eens twee uur gedart? Dat is echt slopend hoor
Oeps, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee is geen sport want dan zou het tokkie zijn, maar lichamelijk gezien is het wel een stuk inspannender dan bijvoorbeeld darten.
Eergisteren een Spaans iets gebinged ...quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Kan daar de laatste tijd maar slecht iets kijkwaardigs vinden.
Als ze eens wat minder zouden zuipen en roken zou het al een stuk makkelijker gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Die gaan daar doorheen springen?
[..]
Heb je wel eens twee uur gedart? Dat is echt slopend hoor
Ik kijk meestal Aziatische series/filmsquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Eergisteren een Spaans iets gebinged ...
https://www.netflix.com/title/81286017
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze eens wat minder zouden zuipen en roken zou het al een stuk makkelijker gaan.
ik dan weer minder... 1 aflevering Casa del Papel Korea gekeken ... afgehaaktquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kijk meestal Aziatische series/films
Die vind ik ook niks. Paar afleveringen gekeken en toen vond ik het wel weer genoeg.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ik dan weer minder... 1 aflevering Casa del Papel Korea gekeken ... afgehaakt
weinig verrassends aanquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die vind ik ook niks. Paar afleveringen gekeken en toen vond ik het wel weer genoeg.
Ik vond het juist leuker toen ze nog die pullen met bier tussendoor naar binnen gotenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze eens wat minder zouden zuipen en roken zou het al een stuk makkelijker gaan.
Precies, toen het nog geen sport genoemd werdquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het juist leuker toen ze nog die pullen met bier tussendoor naar binnen goten
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, toen het nog geen sport genoemd werd
onze spelerin kathi naschenweng de dat 2:0 gemakt heeft fehlt teg norwegenquote:
Stinkcorona! Nou is er weer een nieuwe variant. Een variant van een variant.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze spelerin kathi naschenweng de dat 2:0 gemakt heeft fehlt teg norwegen
wegen positiv corona
Girl in the picture.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vanmorgen in de auto Q-Music op staan en Mattie vertelde over een docu op Netflix over een meisje dat was omgekomen bij een ongeluk, maar toen ze het haar moeder vertelden bleek haar dochter al jaren geleden te zijn overleden. Heel duister en vreemd.
Maar ik ben de naam van die serie vergeten. Iemand die het herkend?
Wij hebben al 2 gevallenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze spelerin kathi naschenweng de dat 2:0 gemakt heeft fehlt teg norwegen
wegen positiv corona
Ja, creepy. Kijk wel graag naar zo'n docu. Wat voor rare kronkels mensen in hun hoofd hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa! Die was het!
Heb jij het gezien?
Hij misschien wel, maar zijn publiek waarschijnlijk niet. Ik zag laatst een recent filmpje van hem, zijn stem is niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet hij weten ... Ik hoop dat ie het leuk vindt
Iets met Mo Farah?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vanmorgen in de auto Q-Music op staan en Mattie vertelde over een docu op Netflix over een meisje dat was omgekomen bij een ongeluk, maar toen ze het haar moeder vertelden bleek haar dochter al jaren geleden te zijn overleden. Heel duister en vreemd.
Ik hou daar ook wel van, las dat deze nogal shockerend is, dus je vrolijkt er niet echt van op dus.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, creepy. Kijk wel graag naar zo'n docu. Wat voor rare kronkels mensen in hun hoofd hebben.
Mwa, vond het meevallen. Of ik ben niet zo snel onder de indruk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou daar ook wel van, las dat deze nogal shockerend is, dus je vrolijkt er niet echt van op dus.
Trustequote:Op woensdag 13 juli 2022 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Droomse.
Ik ga me ook maar eens voorbereiden voor een lange nacht.
Die laatste VAR en de corner daarnaquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet de Spaanse streams maar niet aan
Australia onze tegenstandsters ... Die BBQ-en we rauwquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die laatste VAR en de corner daarna
NL zal toch een stukje beter moeten spelen, dit is een stuk beter dan die belgjes.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Australia onze tegenstandsters ... Die BBQ-en we rauw
Spuit 11 ....quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
We bekijken het per wedstrijdquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NL zal toch een stukje beter moeten spelen, dit is een stuk beter dan die belgjes.
Wow!! ik denk dat ik die maar niet ga kijken. Ik kan daar niet tegenquote:
Als je dat al denkt; zeker niet doen ......quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! ik denk dat ik die maar niet ga kijken. Ik kan daar niet tegen
Ik weet het eigenlijk wel zekerquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
Als je dat al denkt; zeker niet doen ......
Ja, en ik heb net ff een review gelezen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar doe maar niet ... Heb je wel Netflix btw?
Sterkte er mee, maar als je niet wilt kijken dan kijk je niet ...quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, en ik heb net ff een review gelezen.
Ik keek toen ik nog ziggo had, weleens naar die misdaad kanalen, en ik kan best wel wat hebben, maar de laatste tijd trek ik bepaalde dingen heel slecht . Zal wel fase zijn
Nee preciesquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte er mee, maar als je niet wilt kijken dan kijk je niet ...
Is dit leuk ?quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:46 schreef sly-nl het volgende:
Hooi!
[ afbeelding ]
Zag deze pica eerder in SHO (Katja-topik) en moest gelijk aan @:mario390 denken! Zo ben ik ook wel weerPoep verbroedert
Denk overigens dat mario als enige wél in het bad zou blijven zitten.. Of ff heel snel z'n snorkelsetje pakken!@
Not this shit again ....quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:46 schreef sly-nl het volgende:
Hooi!
[ afbeelding ]
Zag deze pica eerder in SHO (Katja-topik) en moest gelijk aan @:mario390 denken! Zo ben ik ook wel weerPoep verbroedert
Denk overigens dat mario als enige wél in het bad zou blijven zitten.. Of ff heel snel z'n snorkelsetje pakken!@
Dat zag ik je ook niet schrijven toen Mario regelmatig racistische teksten uitkraamde in o.a. de cos van uto.quote:
Alsof ik die COS teruglas... was al bagger om naar te kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat zag ik je ook niet schrijven toen Mario regelmatig racistische teksten uitkraamde in o.a. de cos van uto.
Phony moraalriddertje
Ik kijk heel weinig tvquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke dingen om te kijken.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ik die COS teruglas... was al bagger om naar te kijken
Nee via pc. Ik vind dat zo onhandig, ik ben vorig jaar overgestapt naar KPN , en ik snap helemaal niets van mijn abonnement. Ik maak nog steeds met een omweg gebruik van ziggo , moet een keer bellen met KPNquote:
Casten heet dat , maar dan moet je tv dat kennen of je moet er een cast-kastje aanhangen of instekenquote:Op donderdag 14 juli 2022 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee via pc. Ik vind dat zo onhandig, ik ben vorig jaar overgestapt naar KPN , en ik snap helemaal niets van mijn abonnement. Ik maak nog steeds met een omweg gebruik van ziggo , moet een keer bellen met KPN
Dat herinner ik me niet meer, maar soms heeft ie best wel gelijk met dat jij een kutvent kan zijn zoals nu en die andere dag dat je liep te zeiken ... Punt ok 👍quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Oke dan, ehh, toen ie me "kutvent"noemde omdat ik hem erop wees dat het wel wat minder mocht met z'n geschwanz hield je ook je Kleppe.
Als je z'n mentor wilt zijn werkt dat twee kanten op, Don Quichot
Liegbeestquote:Op donderdag 14 juli 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet meer, maar soms heeft ie best wel gelijk met dat jij een kutvent kan zijn zoals nu en die andere dag dat je liep te zeiken ... Punt ok 👍
Weet ikquote:Op donderdag 14 juli 2022 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Casten heet dat , maar dan moet je tv dat kennen of je moet er een cast-kastje aanhangen of insteken
quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK![]()
Ik wist het en ben wat vergeetachtig schijnt ... ja leeftijd
Ben je weer vis aan het bakken?quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
Fantje
[ afbeelding ]
Welcome to Hell![]()
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
Fantje
[ afbeelding ]
Welcome to Hell![]()
[ afbeelding ]
Ik ken wel een spelletjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:31 schreef maily het volgende:
[..]Wanneer mag het weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bosbranden in Zuid Frankrijk... @pullupquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
Fantje
[ afbeelding ]
Welcome to Hell![]()
[ afbeelding ]
Ik was van plan richting Bordeaux te gaan 😂 Dan maar naar pau inquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Bosbranden in Zuid Frankrijk... @:pullup
Pau, daar woonde Plocquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was van plan richting Bordeaux te gaan 😂 Dan maar naar pau in
In beide geen last van de tourcaravaanquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was van plan richting Bordeaux te gaan 😂 Dan maar naar pau in
Das waarquote:Op donderdag 14 juli 2022 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zijn er nog meer spelletjes
Wie is ploc?quote:
Jij zit nu met hem aan het bier?quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:02 schreef pullup het volgende:
Deisyy ergert zich nu kapot dat niemand ploc kent
Want waarom?quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:21 schreef aloa het volgende:
Beetje druk hier![]()
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/walvisfontein.php
Moet nog inchecken hier (mauleon) maar zag dat er al een paar dagen feest is compleet met kermis 😬 de rode sjaaltjes van Pamplona zijn hier babyblauwquote:
Veel plezier dan maar ...quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet nog inchecken hier (mauleon) maar zag dat er al een paar dagen feest is compleet met kermis 😬 de rode sjaaltjes van Pamplona zijn hier babyblauw
quote:
In de brugklas ging het Franse lesboek over een buitenaards wezen, Ploc, hij woonde in Pau en had daar een mensenvriendin die Martine heette.quote:
Memoriesquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
In de brugklas ging het Franse lesboek over een buitenaards wezen, Ploc, hij woonde in Pau en had daar een mensenvriendin die Martine heette.
500 jaar geleden dat ik in de brugklas zat, maar ik ben Ploc nooit vergeten
Veel plezier daar pullupquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet nog inchecken hier (mauleon) maar zag dat er al een paar dagen feest is compleet met kermis 😬 de rode sjaaltjes van Pamplona zijn hier babyblauw
En doe de groeten aan Plocquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb kersen gekocht bij Lidl, die zijn echt schandalig lekker
Ik ben gek op kersen, maar sinds ik heb gelezen dat er wurmen in zitten durf ik ze niet meer te etenquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb kersen gekocht bij Lidl, die zijn echt schandalig lekker
En bedanktquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op kersen, maar sinds ik heb gelezen dat er wurmen in zitten durf ik ze niet meer te eten
Ik herinner me alleen Petit Nicolasquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
In de brugklas ging het Franse lesboek over een buitenaards wezen, Ploc, hij woonde in Pau en had daar een mensenvriendin die Martine heette.
500 jaar geleden dat ik in de brugklas zat, maar ik ben Ploc nooit vergeten
quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de maanden weet je niet in het Spaans?
Wat hebben ze met je gedaan? Doorgelicht?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
Nu zal ik wel licht geven in het donker
Aangevallen met radioactieve dingenquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat hebben ze met je gedaan? Doorgelicht?
OK... en nu maar hopen dat je het overleeftquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aangevallen met radioactieve dingen
quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:31 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Neuh, echte radioactieve meuk gekregenquote:
Hopelijk is dat niet voor niets geweest… Sterkte ermee.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, echte radioactieve meuk gekregen
Heb je iets aan je schildklier?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ben je van plan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een scan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
O jee ... sterkte!quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer krijg je uitslag?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Poeptopicquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:50 schreef mario390 het volgende:
is deze sly echt te dom om te poepen?
wat sprekt de vanacht over me? en ik was
er helemal niet![]()
@:Deisy
Nouquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:50 schreef mario390 het volgende:
er helemal niet![]()
sly is leukquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:50 schreef mario390 het volgende:
er helemal niet![]()
quote:
I Know I knowquote:
WJ voor de oud gedienden.quote:
Ik had een tijdje geleden met hem over de tijd van DGK , maar ik ken hem enkel onder deze naamquote:
Willen Joseph of zoiets.. Die gaat al een tijdje meequote:Op donderdag 14 juli 2022 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden met hem over de tijd van DGK , maar ik ken hem enkel onder deze naam
Dat weet ik wel , hij kwam ook op VOL toch? Meende ik? Daar heb ik nooit gepostquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Willen Joseph of zoiets.. Die gaat al een tijdje mee
Oh dat weet ik ook niet, ik ben daar ook nooit geweestquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel , hij kwam ook op VOL toch? Meende ik? Daar heb ik nooit gepost
Ik weet het ook niet zeker, maar GOA en Jian kwamen daar wel , en meer users die daar postten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat weet ik ook niet, ik ben daar ook nooit geweest
Jianquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker, maar GOA en Jian kwamen daar wel , en meer users die daar postten.
Ik ken het alleen van horen zeggen
Ik zag hem ook een paar keer posten in een topic voor jouquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jian![]()
Die zag ik laatst nog In 40 plus
Uhhu...quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag hem ook een paar keer posten in een topic voor jou
negatieve aandacht is ook aandachtquote:
Dat is waar ,maar ik heb hem altijd wel gemogen , hoewel hij soms ook heel irritant kon zijnquote:
Oh ik ook wel hoor. Het escaleerde op een gegeven moment. En dat was voor mij wel een druppel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar ,maar ik heb hem altijd wel gemogen , hoewel hij soms ook heel irritant kon zijn
Ik weet niet wat precies is voorgevallen dus daar kan ik niets over zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor. Het escaleerde op een gegeven moment. En dat was voor mij wel een druppel.
Het is ook lang geleden. En het ging niet over mij hoor. Maar wat een zak het kon zijn zeg maarquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat precies is voorgevallen dus daar kan ik niets over zeggen
Ja dat kloptquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook lang geleden. En het ging niet over mij hoor. Maar wat een zak het kon zijn zeg maar
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Ik heb wel heel veel gedoe gezien , zelf ook mee te maken gehad van mensen die me weg wilden hebben
Oh is het nu?quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
Zo en dan nu "de Nederlandse" berg in Frankrijk...
Welke is dat ook alweer?quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
Zo en dan nu "de Nederlandse" berg in Frankrijk...
Liever gewoon wegblijven maar bord voor het hoofdquote:
Spruitjes?quote:
Ik maak briefjesquote:
Nou soms wel jaquote:
Ik neem mijn telefoon zelden meequote:
Ah je neemt de portemonnee mee, daar het brief meteen in doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |