Ben ook geen fanquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
Nooit zo begrepen wat er leuk is aan sport kijken.
hai
Emotiequote:Op woensdag 13 juli 2022 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
hai
quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
hai
Ik ook nietquote:
Wat valt onder tokkie sport?quote:
Medefan.quote:
De meeste emoties die ik daar zie kan ik niet betitelen als leuk.quote:
Dat is voor iedereen verschillend denk ik. Voetbal en en formule 1 voor sommige. Ik denk eerder kickboksen.quote:
Darten toch wel met stip op 1quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend denk ik. Voetbal en en formule 1 voor sommige. Ik denk eerder kickboksen.
Alle sporten zijn tokkiesportenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat valt onder tokkie sport?
[..]
Medefan.
[..]
De meeste emoties die ik daar zie kan ik niet betitelen als leuk.
T is weer hockey hequote:Op woensdag 13 juli 2022 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Jij zal ook wel sport aan het kijken zijn.
Ja dat is echt onzin. Daar is nog nooit een hooligan gezienquote:
Doe jij anders nog wat groene ranja in je bier ofzoquote:
Bewegen is voor tokkiesquote:
Heb je die darters zelf wel eens goed bekekenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is echt onzin. Daar is nog nooit een hooligan gezien
Bijna wekelijksquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die darters zelf wel eens goed bekeken
Ze zien er allemaal uit als tokkiesquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is echt onzin. Daar is nog nooit een hooligan gezien
Dat was niet mijn idee hčquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij anders nog wat groene ranja in je bier ofzo
maar je moet wel nette schoenen en kleding aanquote:
uhm oke. Voetbal door de hooligans dan neem ik aan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend denk ik. Voetbal en en formule 1 voor sommige. Ik denk eerder kickboksen.
Darten? Waarom?quote:
Tokkiesport is op je luie reet voor de tv hangen.quote:
Dat maakt het misschien nog wel ergerderquote:
Die zuipen en roken tijdens het 'sporten'. Al is het ook geen sportquote:
Jaren geleden was datquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zuipen en roken tijdens het 'sporten'. Al is het ook geen sport
Ah ja, dat is smerig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doet de rest er niet toequote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
maar je moet wel nette schoenen en kleding aan
Dat is 40 jaar geleden ofzo marcquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan doet de rest er niet toe
[ afbeelding ]
Ballroom dancing, fascinerend mooiquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dansen ook? In die mooie jurken en mannen in strakke pakken.
Ja beetje flauw want hij had echt een nette broek en nette schoenen aanquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan doet de rest er niet toe
[ afbeelding ]
Terwijl je naar sport kijktquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tokkiesport is op je luie reet voor de tv hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Inderdaad, allemaal Domni zijn schuld.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt het misschien nog wel ergerder
Precies.quote:
quote:Valt dat er ook onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |