Wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze twijfelt omdat de bal terug gaat.
Tja dat is het fundamentele probleem met de VAR hequote:Op woensdag 13 juli 2022 21:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Scheids wilde gewoon geen pingel geven, doe het dan ook niet.![]()
Die vond een pingel eigenlijk te zwaarquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Scheids wilde gewoon geen pingel geven, doe het dan ook niet.![]()
De bal raakt been van janssen en gaat andere kant op terwijl speelster valt. Kan me voorstellen dat ze dan denkt tsja ze had anders niet gescoordquote:
Klopt, en was wel heel licht leek het maar uit die hoek zie je toch wel dat het wel echt raken isquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De bal raakt been van janssen en gaat andere kant op terwijl speelster valt. Kan me voorstellen dat ze dan denkt tsja ze had anders niet gescoord
Je kunt hem zeker geven. Alleen de vraag is of hem niet geven 100% fout is. Ik neig er naar het wel met de VAR eens te zijn:quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, en was wel heel licht leek het maar uit die hoek zie je toch wel dat het wel echt raken is
Daarom VAR zelf laten beslissenquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:40 schreef -XOR- het volgende:
Geef hem of geef hem niet maar ga er niet 5 minuten over bakkeleien.
Die stond 3 dagen geleden nog vrouwen aan te randen in Oostenrijk.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die stond 3 dagen geleden nog vrouwen aan te randen in Oostenrijk.
Al die Max fans die daar waren zitten nu ziek thuis met apenpokken aan hun reetquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die stond 3 dagen geleden nog vrouwen aan te randen in Oostenrijk.
Weer een 5-1 nederlaag?quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wordt gewoon 5-1. U las het hier voor het eerst.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Rare wedstrijd tot nu toe. Zitten goede fases bij maar ook heel slechte. Zijn ook best onrustig.
Zat er maar iemand op de bank met een splijtende passquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Je mist iemand met de splijtende pass. Jackie dus.
Die komen net terug van blessures ook.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:51 schreef Revanches het volgende:
van de donk/Martens zie je ook niet echt meer..
Daar had ze al last van........quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Martens zal zo haar teen wel weer bezeren.
20 minuten er naastquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik zet trouwens in op minuut '69 (hihi) voor de gelijkmaker.
Gewoon veeeeel te laat zoals bijna altijdquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der Gragt verliest een kopduel van een meisje die 2 hoofden kleiner is
In feite wel maar in de eerste minuten eerste helft kwamen ze ook al goed weg. Het is achterin gewoon echt heel slecht.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijd had al in het slot moeten liggen
Angstgegner Portugal allen.quote:
Kan net met de knie buitenspel zijnquote:
Marino.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zit daar bij die VAR, een 80-jarige?
de scheids hier wat aan kan doenquote:
Hoe wil je dit oplossen dan?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het toch een verademing om straks na een paar potjes voetbal weer eens een met de tijd mee gaande sport te kijken.
Zal wel typisch nederland zijnquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland zal nu wel helemaal door het ijs zakken.
Blijkbaar de knie te ver naar voren dus, ja, jammer.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja ik zie het niet, voet staat op donkere gedeelte en knie ook maar net.
Juist alleen maar mannen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef RipCity het volgende:
Wat een farce dit toernooi. Zeker ook vrouwelijke vars.
Negers hebben dikke knieën. Lekker dan.
Een derde klasser heren wint van deze dames. Honderd procent. Ik denk met nulletje of 6quote:
Ga waarschijnlijk wel gelijk krijgen met mijn gelijkspelquote:
Gast…quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef MoreDakka het volgende:
Huh ik dacht altijd dat buitenspel ging om de positie van de voeten
Ja, bij dit soort millimetersituaties moet er wel effe een systeem ontwikkeld worden, zeker bij miljoenenwedstrijden moet dat toch kunnen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop echt dat die FIFA technologie ons gruwelijk gaat verrassen op het WK want wat een bagger is dit systeem toch. Lekker met Paint lijntjes trekken.
Lichaaamsdeel waarmee je kunt scoren.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef MoreDakka het volgende:
Huh ik dacht altijd dat buitenspel ging om de positie van de voeten
Maar dat mogen we niet vergelijken!!!!!111111quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een derde klasser heren wint van deze dames. Honderd procent. Ik denk met nulletje of 6
Ach, wat vervelend.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef Zipportal het volgende:
Omdat de VAR nog bezig is:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Ze zijn ook gewoon niet zo goed.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
NED gaat dit dankzij frustraties tegen scheids en VAR natuurlijk lekker weg choken![]()
En een elftal zoals dat van Frankrijk? Zit wel niveauverschil tussen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een derde klasser heren wint van deze dames. Honderd procent. Ik denk met nulletje of 6
Ken bierteams met spelers die een betere trap hebben dan 90 procent van deze vrouwen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit was wel een prima beslissing natuurlijk, ondanks dat er wel iets mag gedaan worden aan de snelheid van de beslissingquote:
Wat zie je liever, vrouwen voetbal of bierteam spelers met een hangbuik ?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ken bierteams met spelers die een betere trap hebben dan 90 procent van deze vrouwen.
Het gaat me erom dat een wedstrijd een flow heeft en dat een doelpunt een moment van gelukzaligheid moet zijn. Je juicht om een actie, niet om een VAR.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel een prima beslissing natuurlijk, ondanks dat er wel iets mag gedaan worden aan de snelheid van de beslissing
Ik hoop het.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bij dit soort millimetersituaties moet er wel effe een systeem ontwikkeld worden, zeker bij miljoenenwedstrijden moet dat toch kunnen.
Tsja, dat is nu eenmaal wat er tegenwoordig gebeurt in veel sporten. Ik vind het wel prettig dat het eerlijk is, ipv dat iedereen weer moet janken over Wamberto die 3 meter buitenspel staat maar wel een beslissende goal mag maken. Of Tevez, of wie dan ookquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat een wedstrijd een flow heeft en dat een doelpunt een moment van gelukzaligheid moet zijn. Je juicht om een actie, niet om een VAR.
Wordt lastig zat tegen IJsland ja.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Hoop wel dat ze het dan ook gewoon afmaken door te verliezen van die slechte Zwitserse vrouwen![]()
Gaat in elk geval geen herhaling worden van 30 jaar geleden.
Die WK kwalificatie kunnen ze ook wel schudden in september.
Klootzakquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is nu eenmaal wat er tegenwoordig gebeurt in veel sporten. Ik vind het wel prettig dat het eerlijk is, ipv dat iedereen weer moet janken over Wamberto die 3 meter buitenspel staat maar wel een beslissende goal mag maken. Of Tevez, of wie dan ook
Ja dat was mn vermoeden al voorafquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat een armoe dit. Je moet vanavond eigenlijk een goede score neerzetten. Nu mag je hopen dat je zelfs wint. Sterker nog, ik zie het nog mis gaan ook.
Daar is de var dan ook voor. Je kunt de vraag stellen of anderhalve teen buitenspel binnen de competentie van de VAR zou moeten vallen. Zeker als het drie kwartier duurt eer die VAR besluit.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is nu eenmaal wat er tegenwoordig gebeurt in veel sporten. Ik vind het wel prettig dat het eerlijk is, ipv dat iedereen weer moet janken over Wamberto die 3 meter buitenspel staat maar wel een beslissende goal mag maken. Of Tevez, of wie dan ook
Ik offer graag wat eerlijkheid op voor wedstrijden die lekker lopen. Steeds minutenlang niets en dan een wedstrijd die zich weer in gang moet trekken is echt pure AIDS. Scheidsrechters moeten geen blunders maken, maar verder zou ik er bijvoorbeeld ook vrede mee hebben gehad als de goal in de laate minuut van de nations league in de HF Engeland-Nederland was goedgekeurd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is het wel prettig als ze daar betere technologie voor hebben die dat snel kan registreren. En natuurlijk de VAR laten beslissen en niet de scheids, maar wel alleen op aanvraag.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar is de var dan ook voor. Je kunt de vraag stellen of anderhalve teen buitenspel binnen de competentie van de VAR zou moeten vallen. Zeker als het drie kwartier duurt eer die VAR besluit.
Dat alleen op aanvraag zou moeten gebeuren wat mij betreft. Net als bij tennis ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is het wel prettig als ze daar betere technologie voor hebben die dat snel kan registreren. En natuurlijk de VAR laten beslissen en niet de scheids, maar wel alleen op aanvraag.
Dat is nogal een statement wat je daar maakt. Heb flink gejuicht toen die werd afgekeurd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik offer graag wat eerlijkheid op voor wedstrijden die lekker lopen. Steeds minutenlang niets en dan een wedstrijd die zich weer in gang moet trekken is echt pure AIDS. Scheidsrechters moeten geen blunders maken, maar verder zou ik er bijvoorbeeld ook vrede mee hebben gehad als de goal in de laate minuut van de nations league in de HF Engeland-Nederland was goedgekeurd.
Ze zijn volgens mij al eerder dit jaar tijdens zo'n (oefen)toernooitje helemaal weggetikt door de Franse dames. Dat gaat waarschijnlijk ENG-NOR taferelen worden met deze verdediging.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tegen Frankrijk ben je sowieso helemaal kansloos.
Ik niet zo, had er al vrede mee en vond het ook wel verdiend.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is nogal een statement wat je daar maakt. Heb flink gejuicht toen die werd afgekeurd.
Tenzij Parsons een keer ballen toont en Janssen er vanaf haaltquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij al eerder dit jaar tijdens zo'n (oefen)toernooitje helemaal weggetikt door de Franse dames. Dat gaat waarschijnlijk ENG-NOR taferelen worden met deze verdediging.
Had geel.quote:
Zondag verwacht ik ook geen dikke overwinningenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
WE staan nu wel op P1 op doelsaldo
Ons probleem.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
WE staan nu wel op P1 op doelsaldo
Ja van Ajaxquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben we nog een spits die Beerenstyn kan vervangen?
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is afgehaakt na de 8-0 overwinning van Engeland
Nouwen maar die is ook geblesseerdquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet echt. Roord misschien. Hadden Kalma moeten meenemen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Of Luuk de Jong.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Niet echt. Roord misschien. Hadden Kalma moeten meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |