Oh ja! Denk het niet. Er is geselecteerd op aantal reacties. Jammer wel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
Er was toch ook een man (met bril) die op zoek was naar man? Zit hij er niet bij?
Denk het, jammer wel, leek me een toffe kerel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja! Denk het niet. Er is geselecteerd op aantal reacties. Jammer wel.
Oh dat is heeel jammer! Leek me wel wat voor Martienquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk het, jammer wel, leek me een toffe kerel.
Ik denk dat gewoon praten al voldoende is voor haar...quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Och Alex heeft weer iets grens overschrijdends gedaan...wat zal het nu weer zijn? Door haar heen gepraat?
Daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:31 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dus eigenlijk laat een man die nog thuis woont bij zijn ouders allemaal chicks langs komen..
Ik zou daar nooit van mijn leven willen wonenquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oostenrijk![]()
Dorpsfeest als carnaval in Brabant
quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:43 schreef Fascination het volgende:
Dat vond Astrid toch maar wat jammer; het afbreken van het immens grote, gezellige dorpsfeest. Het feestbeest.
Astrid be like...quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:43 schreef Fascination het volgende:
Dat vond Astrid toch maar wat jammer; het afbreken van het immens grote, gezellige dorpsfeest. Het feestbeest.
Wrs eerste keer dat ze dat deed, zo voor de camera om als een echte Italiaanse over te komen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vorig seizoen at zij in Italië immers zo'n citroen met schil en daarna kotsen hahahhha
Que?quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:50 schreef Nine. het volgende:
Tja, als je als 50+er nog steeds in hoodies rondloopt
Ja, al sinds 1917. Style never goes out of fashionquote:
Die heeft gewoon teveel incel of PUA-onzin gelezenquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:52 schreef Fascination het volgende:
Ja, het ligt aan de auto. Alex heeft niet veel vrouwenkennis hè
Zou ze op klootzakken vallen?quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:53 schreef DKUp het volgende:
Allemaal types waar ze niet op valt, lol waarom doe je dan mee…..
GENOTquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:00 schreef roos94 het volgende:
Ik heb dit programma net ontdekt. Heerlijk
Nee of je als 50+ dat wel mag itt hoodiesquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, al sinds 1917. Style never goes out of fashion
Tevens zo'n meest geimiteerde schoen ter wereld. Bij Balenciaga betaal je voor een laffe imitatie maar 900 euro ofzo![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nee of je als 50+ dat wel mag itt hoodies
quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:56 schreef casita het volgende:
De spanning van Astrid is zo extreem, dat de tv het zonder stekker in het stopcontact blijft doen.
Richard over Simone.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Is er al een opmerking geweest over een platte kont en kort haar? Van Hans of van Richard? Zoiets las ik ergens
Alex lijkt me een soort autistische stoornis te hebben, zoals ie mensen ook niet aankijkt bij zijn zinnen, of juist heel manisch. Het viel me op in die feesttent, dat ie proost zonder ook maar enige vorm van contact te maken. Ook typisch hoe hij boos wegrijdt in het holst van de nacht nadat Astrid eerlijk tegen 'm was. Was gewoon lekker naar bed gegaan en was in de ochtend aangereden, allemaal voorbeelden van sociaal onhandig gedrag.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:52 schreef Fascination het volgende:
Ja, het ligt aan de auto. Alex heeft niet veel vrouwenkennis hè
Ik heb nog even gekeken, maar de uitbarsting in het voorstukje is tegen Harmjan dus de vrede is van korte duurquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alex lijkt me een soort autistische stoornis te hebben, zoals ie mensen ook niet aankijkt bij zijn zinnen, of juist heel manisch. Het viel me op in die feesttent, dat ie proost zonder ook maar enige vorm van contact te maken. Ook typisch hoe hij boos wegrijdt in het holst van de nacht nadat Astrid eerlijk tegen 'm was. Was gewoon lekker naar bed gegaan en was in de ochtend aangereden, allemaal voorbeelden van sociaal onhandig gedrag.
Astrid kwam al een stuk beter uit de verf met Harm-Jan, puur omdat hij wel sociaal vaardig is.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken, maar de uitbarsting in het voorstukje is tegen Harmjan dus de vrede is van korte duur
Ditquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:13 schreef matthijst het volgende:
Die chick vanuit Hawaii, wtf, die wil echt graag d'r yogastudio promoten Martijn ontmoeten.
Eens met "Alex is sneu en misbruikt door programma". Dat mens Astrid is volledig verknipt, zo zwaar tillen aan een klein beetje vrijpostigheid van een best vriendelijke eikel.. Walgelijk wijf. Doe dan niet mee: doet waarschijnlijk alleen mee (aan dit overigens matige programma want bijna allemaal irritante oppervlakkige figuren) om haar kot vol te krijgen, de heks.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:13 schreef matthijst het volgende:
Desiree, wat een hoofd. Alsof ze de hele dag dronken is.
Z'n dochter ontmaskert de player even: ik heb m'n vader in 7 jaar nog nooit gezien met een andere vrouw. Hansie moet gewoon wat minder stoer doen.
En wtf: dat die ex er nog woontDesiree praat er trouwens tegen als tegen een bediende.
Richard en die Simone wel beetje zelfde types. Doorleefde koppen, beetje lomp.
Die onesiemama kan toch ff apart eten? Elke dag bij 't ontbijt lijkt me irritant worden.
Alex is een beetje sneu eigenlijk. Zouden ze hier niet voor moeten misbruiken.
De vraag blijft toch: waar is die vader van die koters van Astrid, waarschijnlijk ook gek van dat vage gedrag.
Wtf doet Ushi van Dijk in deze serie als Duitse Indo![]()
Zou mooi zijn als Alex even aan Astrid had gevraagd of de kinderen hem straks papa mogen noemen![]()
Dat Alex z'n komkommers meeneemt![]()
![]()
Harmjan is nog blij, totdat Eva Braun d'r Astridmasker afzet.
Die chick vanuit Hawaii, wtf, die wil echt graag d'r yogastudio promoten Martijn ontmoeten. Wel leuke lui allemaal, die ouders, Martijn en zij. Die moeder
Zo gaat t bij meeste programma’s. Bij the voice etc. Heb je ook gewoon ‘scouts’ die mensen benaderen om zich op te geven. Anders krijg je gewoon te weinig aanmeldingen tegenwoordig. Mensen zijn niet meer zo happig. Soms krijg je zelfs beloftes als dat je gegarandeerd ronde doorkomt of bijv. Hierbij dat je sowieso richting de b&b mag etc.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:07 schreef Jester65 het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen dat Alex door de makers gevraagd is om zich aan te melden, gezien zijn optreden in LDLL, en zo zullen er wel meer zijn (die in Italië zit). Ik vraag me echt af hoe dat selectieproces gaat, hoeveel van de mensen zich spontaan aangemeld hebben, én vervolgens zijn uitgekozen door de B&B-houders.
Er wordt ook een hoop gescript, geknipt en geplakt bij dit soort programma's om het net even allemaal wat 'smeuiger' te maken...quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Astrid Alex zelf gekozen zou hebben. Vind het ook een beetje triest dat de programmamakers het beide mensen zo ongemakkelijk hebben gemaakt. Alleen al het niveauverschil. En dan lijkt Alex me ook nog eens niet helemaal 100%, dus moet je zo iemand dan wel zo te kijk zetten?
Nou ja, op naar kandidaat #2.
My thoughts, no way dat hij zonder hulp door de ballotage zou komen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Astrid Alex zelf gekozen zou hebben. Vind het ook een beetje triest dat de programmamakers het beide mensen zo ongemakkelijk hebben gemaakt. Alleen al het niveauverschil. En dan lijkt Alex me ook nog eens niet helemaal 100%, dus moet je zo iemand dan wel zo te kijk zetten?
Nou ja, op naar kandidaat #2.
Ik ook. Al dan niet andere reden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:31 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Noes (die op zoek was naar een man) en een vrouw met b en b in Marokko niet meer mee doen. Leken me beiden nou juist eens interessant.
Wat the fuck maakt het uit waar het afspeelt?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook. Al dan niet andere reden.
Nu weer dezelfde cliché Zuid-Europese landen.
Had Marokko graag gezien.
Omdat ik de beelden en momenten in het buitenland leuk vind. Net als beelden op een boerderij bij BZV. Mag dat?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat the fuck maakt het uit waar het afspeelt?
Is toch een grotere stap voor de vrijgezellen. Andere cultuur etc. Had mij ook leuk geleken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat the fuck maakt het uit waar het afspeelt?
Ja nu dus niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ik de beelden en momenten in het buitenland leuk vind. Net als beelden op een boerderij bij BZV. Mag dat?
Blijft niet rechtop staanquote:
Dat is niet bestquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Desiree komt me trouwens ook heel bekend voor
Daar vind ik het wel een type voor, inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahahahah nee inderdaad!!! Ik dacht ook al L leve de L ofzo?
Hahaha....quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:41 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zouden die ouders er tijdens het neuken er ook naast zitte
Als hij dat nog een keer zegt zoek ik hem op.quote:
Zeg ja dan ' Iki gai er vandoor ' hahhahahaquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij dat nog een keer zegt zoek ik hem op.
LOLquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Zeg ja dan ' Iki gai er vandoor ' hahhahaha
Ja is niet echt te vergelijkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ben geen kenner; zit er veel smaak verschil tussen wit en groene asperges?
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ben geen kenner; zit er veel smaak verschil tussen wit en groene asperges?
Ja, goed verhaal wel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ben met pensioen, van welk geld
#TeamLiberaquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:21 schreef Revanches het volgende:
Die ex is veel leuker dan die twee die er nu zijn..
Eens.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:21 schreef Revanches het volgende:
Kan ik me best voorstellen, zou die naam anders ook niet kunnen onthoudenquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Hayriye haar eigen naam op haar onderarm?
En ze reageert ook heel lief op het gekaffer van Desiree.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:21 schreef Revanches het volgende:
Teveel mensen die komen om te promoten. Helaas.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Die ikigai kerel zit er echt alleen om z'n coaching business te promoten. Wat een wanstaltig figuur.
Maar die wil 'em ook niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:21 schreef Revanches het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij de oude eigenaar waar hij de b&b van gekocht heeft?quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:14 schreef praadje het volgende:
Met wie had Richard nu geen contact? Ik hoorde hem iets zeggen 'die woont nog in Portugal, dat is het enige dat ik weet' of zoiets.
Ja, goede vraag.quote:
Hoeveel vrouwen zouden zich opgeven voor hem als zijn ouders geen BB in Portugal hadden?quote:
Ah thanksquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij de oude eigenaar waar hij de b&b van gekocht heeft?
Martijn vindt zichzelf heel aantrekkelijk. “Ik weet hoe ik eruitzie!!”quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:18 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zouden zich opgeven voor hem als zijn ouders geen BB in Portugal hadden?
Voelt minder oprecht doordat zijn dames veel aantrekkelijker zijn dan hem.
Al die kamers zijn ook niet van Denise...quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Pretentieus geneuzel. Maar ondertussen is het de B&B van paps en mams.
Simonequote:Op donderdag 14 juli 2022 21:25 schreef Metalfreak het volgende:
Die Simone is wel leuk, hij gaat er echt te weinig op in...
Anders neem ik haar wel van hem over hoor
Oh ik interpreteerde dat anders. Ik dacht dat hij die golddigger in de video door had, omdat ze overdreven liep te zeggen dat hij er zo goed uit zag. Dus hij rook bullshit, omdat hij weet dat hij vrij middelmatig is. Zo begreep ik het. Vond ik wel mooi van hem.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Martijn vindt zichzelf heel aantrekkelijk. “Ik weet hoe ik eruitzie!!”![]()
Pretentieus geneuzel. Maar ondertussen is het de B&B van paps en mams.
Is geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Klopt het dat de markt-scene met Desirée niet is geweest? Of heb ik fantastische tv gemist?
Wat een vreselijke vent ja, ik dacht al meteen dat ie dat Ikigai al iets te nadrukkelijk benoemde en toen ie vaag bleef waarmee hij dan z'n geld verdiende viel het kwartje.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Die ikigai kerel zit er echt alleen om z'n coaching business te promoten. Wat een wanstaltig figuur.
Ja precies, ik snap die kritiek op hem hier ook niet zo goed... die jongen lijkt me vrij oprecht in zijn emoties.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh ik interpreteerde dat anders. Ik dacht dat hij die golddigger in de video door had, omdat ze overdreven liep te zeggen dat hij er zo goed uit zag. Dus hij rook bullshit, omdat hij weet dat hij vrij middelmatig is. Zo begreep ik het. Vond ik wel mooi van hem.
Nou, net zijn wel allemaal van die doorrookte types. Bepaald slag hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:30 schreef Metalfreak het volgende:
Er zijn dus echt vrouwen die op dit figuur vallen???
Rtlxl, makkelijk terugkijken als je een gratis account hebt.quote:
Oh oké, dat had ik er niet in gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh ik interpreteerde dat anders. Ik dacht dat hij die golddigger in de video door had, omdat ze overdreven liep te zeggen dat hij er zo goed uit zag. Dus hij rook bullshit, omdat hij weet dat hij vrij middelmatig is. Zo begreep ik het. Vond ik wel mooi van hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
In de populatie van B&B eigenaren, scoort hij toch wel bovengemiddeld.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:55 schreef Supersoep het volgende:
omdat hij weet dat hij vrij middelmatig is
Tongen is een kunst.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Die tongzong van die Richard trouwens, zelden iemand zo onsmakelijk zien tongen. Alsof er een kogelvis naar adem ligt te happen op het droge...
quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voelde me een beetje aangerand na het zien van die onsmakelijke lebberpartij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ja, en ze staat heel open voor hem, maar hij hapt niet echt. Die nieuwe vind ik echt 3x niks vergeleken met haar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Simone![]()
![]()
![]()
ik ben verliefd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een prachtige vrouw
Klopt. Hij zei dat "alles illegaal is".... Lekker danquote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:15 schreef Fascination het volgende:
Oké, dus Richard kan niet rechtmatig de B&B uitoefenen? Dat is nogal een onthulling en ik zou als vrouw me belazerd voelen. Of heeft hij dit al eerder vermeld en ben ik het vergeten?
Ingrid komt van Texel, is met 'm meegereisd als maatje.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt. Hij zei dat "alles illegaal is".... Lekker dan![]()
Ik zou dan überhaupt nergens aan beginnen eerlijk gezegd.
Overigens die Ingrid?, Woonde die daar al of komt die ook "van Texel"?
In Frankrijk zijn ze toch juist mega strict met regeltjes en vergunningen enzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt. Hij zei dat "alles illegaal is".... Lekker dan![]()
Ik zou dan überhaupt nergens aan beginnen eerlijk gezegd.
Overigens die Ingrid?, Woonde die daar al of komt die ook "van Texel"?
Fantastische tv zou ik het niet willen noemen. Desirée heeft wat weg van Erica Terpstra, maar dan zonder empathie. Ik vind het een schoolvoorbeeld van Nederlanders die in het buitenland een hoop stennis lopen te maken, maar zelf te beroerd zijn om een woordenboek te pakken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Klopt het dat de markt-scene met Desirée niet is geweest? Of heb ik fantastische tv gemist?
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:48 schreef praadje het volgende:
Over Dirk; (Dirk Kaan)
Visie omzetten naar DOEN!
Gemeente Meppel
Van Hall Larenstein University of Applied Sciences
Amersfoort, Utrecht,
Info
Dirk is een echte conceptontwikkelaar. Concepten voor opdrachtgevers, maar ook concepten voor een mooiere wereld. Voorbeelden van deze concepten zijn; StadsLAB033, 033opdefiets, de Huizenprinters, LearningLAB ROC en de Blauwe Paraplu. Een verbinder pur sang. Dirk wordt als eigenwijs ervaren, maar ook authentiek en inspirerend.
En hij heeft dit bedrijf ; https://blueways.nl/wie-zijn-wij/
Van Linkedin.
Die ton schuld was snel weg hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Vermoedelijk zoekt hij niet zozeer een vrouw maar een dak boven z'n hoofd, gezien z'n schuld van meer dan een ton en z'n bullshitpraatjes die hem duidelijk niet rijker gaan maken.
Die schuld ging weg toen hij tegen zichzelf zei dat hij met pensioen ging en vrij was om te doen wat hij wilde. Zoiets was het toch? Ik heb me bescheurd.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ton schuld was snel weg hoorEn ja even werken op de laptop, voor de zaak. Uhhu...
Oh ja ......quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die schuld ging weg toen hij tegen zichzelf zei dat hij met pensioen ging en vrij was om te doen wat hij wilde. Zoiets was het toch? Ik heb me bescheurd.
Ach dat staat hem wel vind ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:45 schreef loveli het volgende:
Wel geld voor een cabrio, maar niet voor de kapper
Ja dit! Iemand moet haar toch kennen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:40 schreef Duiker64 het volgende:
Is er al iemand die Desiree ergens van kent? Waar komt ze vandaan, wat doet ze? ("horecamanager."...iets zegt me dat dat niet kan kloppen namelijk). Ik heb ook al vaker gelezen dat mensen haar denken ergens van te herkennen. Heeft ze al in andere programma's gezeten?
Gezien de bombarie op de markt moet je er toch niet aan denken hoe ze al haar badpakken heeft gekocht???? De Hunkemöller laat haar nooit meer binnenquote:
Vast heel mooi gescript, RTL blijquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:47 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
Gezien de bombarie op de markt moet je er toch niet aan denken hoe ze al haar badpakken heeft gekocht???? De Hunkemöller laat haar nooit meer binnen
Goeie teksten van JamJamquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:38 schreef RipCity het volgende:
Hj op Facebook:
Harmjan kan niet langer zwijgen. “Het is jammer dat veel reacties bestaan uit aannames en oordelen op basis van beelden die ook nog binnen een tijdsbestek van 2,5 week worden gemaakt. Beelden van bijvoorbeeld de laatste week heb ik al voorbij zien komen in de eerste afleveringen. Geniet van het programma”, schrijft Harmjan. Daarna heeft hij het ook even over zijn vreugdedansje die we zien nadat Alex is weggestuurd. “Het dansje was pure opluchting omdat hij en ik elkaar niets te vertellen hadden. Opluchting van ‘weg met de negatieve sfeer’.”
Die sfeer hield Harmjan flink bezig. “Ik zat deze avond al te appen met mijn zus(je) dat als het zo zou blijven, ik uiterlijk maandag in de auto terug zou zitten”, gaat hij verder. Daarbij zwaaide hij Alex ook niet uit. “Ik zwaaide niet eens Alex uit, want die was zijn koffer aan het inpakken. Ik dacht dat het camerateam bij hem in de kamer was.”
Ook neemt Harmjan nog even de tijd om het voor Astrid op te nemen. “Ik voel toch de behoefte om uitleg te geven. Alex is aangekomen met het vliegtuig uit Nederland, opgehaald van het vliegtuig en heeft de middag van zijn aankomst in het hotel bij de crew gezeten. Het programma was zo aardig om Alex te introduceren op het moment dat Astrid bezig was om naar bed te gaan… Ik neem aan dat verdere uitleg overbodig is.”
Wel veel haat op Alexquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Goeie teksten van JamJam
Zo zie je maar weer, wat iedereen wel weet, hoe gescript dit allemaal is
Ik zat nog te denken aan married at first sight ofzo? Misschien als familielid van een deelnemer ofzo. Of beste vriendin van iemand ik kan er maar niet op komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:40 schreef Duiker64 het volgende:
Is er al iemand die Desiree ergens van kent? Waar komt ze vandaan, wat doet ze? ("horecamanager."...iets zegt me dat dat niet kan kloppen namelijk). Ik heb ook al vaker gelezen dat mensen haar denken ergens van te herkennen. Heeft ze al in andere programma's gezeten?
Volgens mij 60 / 61... er reageren inderdaad jonge vrouwen!! Misschien door de paardenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:47 schreef Revanches het volgende:
wtf zijn dat allemaal jonge vrouwen? Hoe oud is hij?
60.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:47 schreef Revanches het volgende:
Die vrouwen leken 30/40 jaar?!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Volgens mij 60 / 61... er reageren inderdaad jonge vrouwen!! Misschien door de paarden
Dat dacht ik ook al ja! En de enige van zo'n leeftijd deed hem aan zijn moeder denken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:47 schreef Revanches het volgende:
quote:
Ja, seize the moment.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
ik zou ff peilen; waarom is het stuk gelopen?
Hij heeft meer chemie met zijn Playstation.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Sorry maar.... er is toch totaal geen chemie?
ja of... dat daar de wifi sterker was ofzo? Dat hij daarom zo van een afstandje zatquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:01 schreef Pap89 het volgende:
Zegt die mongol nou “ik voel de wifi versterker?”
Dat kan jij vast beter inschatten dan mensen die tijden samen zijn geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:11 schreef Revanches het volgende:
Snap niet dat Hans Libera laat gaan... maargoed Libera is beter af zonder die Hansworst.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan jij vast beter inschatten dan mensen die tijden samen zijn geweest
Tijdens het etentje met zijn dochter werd wel iets duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan jij vast beter inschatten dan mensen die tijden samen zijn geweest
Wat dan? ik ging toen even eten en drinken pakken :pquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Tijdens het etentje met zijn dochter werd wel iets duidelijk.
Hij voelde zich schuldig omdat hij er nooit was voor zijn vrouw/dochter. Dat zie je nu ook, Hans is vooral bezig met Hans.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:19 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Wat dan? ik ging toen even eten en drinken pakken :p
Vind het zo fijn dat mensen dan alsnog vriendschappelijk uit elkaar gaan. Ik zou dat zelf ook willen maarja... it takes twoquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij voelde zich schuldig omdat hij er nooit was voor zijn vrouw/dochter. Dat zie je nu ook, Hans is vooral bezig met Hans.
Trust me, dat levert ook echt zijn uitdagingen op... Ik heb er ervaringen meequote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:23 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Vind het zo fijn dat mensen dan alsnog vriendschappelijk uit elkaar gaan. Ik zou dat zelf ook willen maarja... it takes two
Ik krijg eerder het idee dat hij nog niet helemaal uit de kast is...quote:
Pas maar op, straks heeft het ei het verkeerde formaat...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:31 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zou zeggen morgen gewoon even een broodje ei
Oh ja en wel per se op zuurdesem brood met ongezoute boter UIT DE PROVENCEquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Pas maar op, straks heeft het ei het verkeerde formaat...
Als hij Simone niet ziet zitten is ie homoquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
Martijn ziet Britt wel zitten, maar andersom niet. Simone ziet hem wel zitten, maar hij ziet het niet...
En Simone blijft leuk!
En komt ook gewoon oprecht over.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als hij Simone niet ziet zitten is ie homo![]()
Simone is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En weg leuk en gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, hou even je klep.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:36 schreef PirE het volgende:
Laat haar even uitpraten Martijn, dat is helemaal leuk.
Idd. Altijd beter dan een kad. @Nine.quote:
Door de nasi jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soberso. Honten zijn erg nuttige dieren
Zou de bruiloft afzeggen ...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Heeeeey....... is Desiree niet een trouwambtenaar bij Mafs ofzo?
Vind hem best recht voor ze raap momenteelquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:42 schreef Metalfreak het volgende:
En Hans blijft de confrontatie uit de weg gaan
Mwah, hij heeft er best moeite mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Vind hem best recht voor ze raap momenteel
Of gewoon een oproep doen voor mannen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Martijn moet gewoon volgende dames afzeggen. Camera's naar huis. SIMONE IS HET
Camera's juist aanlaten!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
100% niet! Althans ik heb haar nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Daardoor blijf jij nu elke dag kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:03 schreef Supersoep het volgende:
De montage vind ik trouwens slecht. Al dagen dat mokkel in Spanje niet gezien terwijl dat interessant begon te worden.
De mannelijke variant van Desiree is Pierre Windquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Er moet eigenlijk een mannelijk Desiree naar Natasja toe. Even een wervelwind
Alleen hapt hij zelf niet, dus Simone gaat het op een gegeven moment opgeven is mijn voorspelling.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik denk dat hij heel bang is dat zij boos wordt, want dan heb je ook echt orkaankracht tegen je. Dus kiest hij een variant van "het ligt niet aan jou, maar .... ". Hopend dat Desiree niet kwaad zal worden. Missie geslaagd.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat probeerde Hans in hemelsnaam te zeggen? Hij zou nooit kunnen vallen voor de persoon die Desiree is, maar dat heeft niks met Desiree zelf te maken.
Dat deed hij anders wel op een heel lullige manier.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:48 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel bang is dat zij boos wordt, want dan heb je ook echt orkaankracht tegen je. Dus kiest hij een variant van "het ligt niet aan jou, maar .... ". Hopend dat Desiree niet kwaad zal worden. Missie geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |