abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205331665
en je dan niet bedanken of een korte blijk van dank en waardering showen :')

Laatste keer dat ik de buurvrouw help met haar jarretelles bevestigen. Ze zoekt maar een andere gek.
pi_205331698
Mensen die dit soort kuttopics openen.
  Tettenkoning woensdag 13 juli 2022 @ 17:48:03 #3
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205331701
Dat krijg je als je mensen ongevraagd gaat betasten :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205331797
Niet snappen dat je buurmeid naar seks verlangt als ze vraagt of je meekomt naar haar slaapkamer om jarretelles om te doen :')
pindazakje
pi_205331976
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:45 schreef Sfancta het volgende:
en je dan niet bedanken of een korte blijk van dank en waardering showen :')

Laatste keer dat ik de buurvrouw help met haar jarretelles bevestigen. Ze zoekt maar een andere gek.
Nou, toevallig dat je hierover begint:
Op woensdag staat er op een plein altijd een viskraam op de markt met lekkere vis. Ik stond op mijn bestelling te wachten tot ik een vrouw in een scootmobiel zag aankomen. Die vrouw maakte een verwarde en geïrriteerde indruk. Iets zei mij dat ik maar beter bij de tafeltjes in de zon kon gaan staan wachten. Dus zo deed ik.

Ondertussen kwam er een expat bij de viskraam staan. De vrouw in de scootmobiel had besteld en ik hoorde de visjongen achter de balie nog zeggen ¤ 9,50 en het verzoek aan de expat om het zakje met geld met daarin een briefje van ¤20,- voor hem te pakken aangezien de vrouw in de scootmobiel er niet uit kon komen. Dus de expat snapte niet wat er werd bedoeld, maar na interventie in het Engels hielp hij de vrouw. De visjongen zette het wisselgeld terug in het zakje (¤10,50) en de expat gaf het aan de vrouw. De vrouw begon gelijk te klagen dat er te weinig wisselgeld in zat. Nergens was de 50 cent te vinden. Alleen het 10 euro biljet. De vrouw gaf eerst de expat de schuld maar toen ze doorhad dat hij geen Nederlands sprak kreeg de visjongen de volle laag. Uiteindelijk moest de visboer zelf eraan te pas komen. Hij keek in het zakje en zag dat er inderdaad 50 cent in zat terwijl de vrouw nu claimde dat het van een andere betaling uit een andere winkel is. Om van het gezeur af te zijn gaf de visboer de vrouw nog eens 50 cent.

Probeer je klantvriendelijk te zijn en al krijg je dit :P

In de bijbaantijd ook meegemaakt dat er een vrouw in een scootmobiel zat die alleen haar handen met moeite kon bewegen om de scootmobiel aan de joystick te besturen. Er moest daarom altijd iemand mee boodschappen doen. Had je als manager geen pak aan dan werd je soms nog uitgescholden omdat je dan of te traag meeliep, of het verkeerde product pakte terwijl ze iets anders wou etc. En bij het afrekenen moest je dan de pinpas uit haar tasje pakken (of contant geld als ze dat had). Ze gaf dan de pincode en dan moest je het intoetsen. Terecht wilden een aantal medewerkers haar niet meer helpen, ook omdat ze soms zo grof was en een keer iemand beschuldigde 2x te hebben gepind omdat het op haar afschrift stond (terwijl het een dubbele betaling was: één aan de kassa en één aan de counter voor sigaretten).
pi_205332296
Zal jou helpen
pi_205332732
Ik dacht dat dit topic ging over mannen die een vasectomie hebben laten doen. _O-
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:42:06 #8
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205332862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:32 schreef knoopie het volgende:
Ik dacht dat dit topic ging over mannen die een vasectomie hebben laten doen. _O-
Had de vader van TS dat maar laten doen voor hij de moeder van TS bezwangerde....
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205332924
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet snappen dat je buurmeid naar seks verlangt als ze vraagt of je meekomt naar haar slaapkamer om jarretelles om te doen :')
Buurmeid? Die buurvrouw van hem is 87.
  Tettenkoning woensdag 13 juli 2022 @ 20:27:24 #10
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205333457
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:45 schreef Cockwhale het volgende:
Buurmeid? Die buurvrouw van hem is 87.
Maar @Sfancta houdt dan ook wel van een GILFje :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')