Kan wel, maar geef toe dat je ze niet zou willen missen omdat je toch wel een beetje homofiel en verliefd op me bent.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:02 schreef Fok-it het volgende:
Jammer dat er geen zak over jouw topics heen kan
Nou neuh.gifquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan wel, maar geef toe dat je ze niet zou willen missen omdat je toch wel een beetje homofiel en verliefd op me bent.
Same.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:12 schreef Haags het volgende:
Ik dacht bij het zien van de TT aan dat gele autootje.
Ik ook, wat een jeugdherinnering. Wilde het volledig eens zijn met deze klacht maar het blijkt ineens over totaal irrelevante bullshit te gaanquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:12 schreef Haags het volgende:
Ik dacht bij het zien van de TT aan dat gele autootje.
Als mensen zoals deze TS nou eens zoiets als een ban zouden kunnenquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:49 schreef Cockwhale het volgende:
Pics van Brummetje, zodat ik met je mee kan huilen.
Zo erg lijk ik nu ook weer niet op jou.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
Je kent de lat wel steeds lager in de hoop weer een vrouw te scoren op fok.
Wat zit je te haten? TS is super succesvol. Zowel in zijn carričre als ook in zijn seksleven. Echt waar! Daarom opent hij ook voortdurend topics over fluisterstille ventilators, brood dat niet uit de vriezer gehaald is, mensen die Horm heten, en dus ook over Brummetje. Omdat hij zo ontzettend succesvol en gelukkig is. Je bent gewoon jaloers op hem hč? En een beetje homoverliefd ook.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
Je kent de lat wel steeds lager in de hoop weer een vrouw te scoren op fok.
Je hebt gelijk. Ik dacht heel even dat hij maar een marginale medewerker van de belastingdienst was, mijn foutquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wat zit je te haten? TS is super succesvol. Zowel in zijn carričre als ook in zijn seksleven. Echt waar! Daarom opent hij ook voortdurend topics over fluisterstille ventilators, brood dat niet uit de vriezer gehaald is, mensen die Horm heten, en dus ook over Brummetje. Omdat hij zo ontzettend succesvol en gelukkig is. Je bent gewoon jaloers op hem hč? En een beetje homoverliefd ook.
Eindelijk iemand die het begrijpt!quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wat zit je te haten? TS is super succesvol. Zowel in zijn carričre als ook in zijn seksleven. Echt waar! Daarom opent hij ook voortdurend topics over fluisterstille ventilators, brood dat niet uit de vriezer gehaald is, mensen die Horm heten, en dus ook over Brummetje. Omdat hij zo ontzettend succesvol en gelukkig is. Je bent gewoon jaloers op hem hč? En een beetje homoverliefd ook.
They have a cave troll!quote:
Welk grandioos topic was dat?quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:29 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vond het topic over Tuup die dacht dat de trein een hele grote auto was leuker.
Totdat jij kwam en alles ging mis.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:21 schreef C.L.Werner het volgende:
Vroeger had KLB nog kwalitatieve users....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |