Haha.. Waar denk je dat de laatste jaren het Woke en Inclusivity vandaan komen?? Allemaal al geplanned dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:32 schreef Summers het volgende:
[..]
En tegenwoordig bestaat echt alles uit dwang en dat doe je alleen maar om te onderdrukken
quote:Beste nederlandse boeren
Ik ben ook heel trots op jullie dat jullie het niet meer pikken om door de neusring te worden getrokken door een
wereldwijde elite . Ik wens jullie veel succes . Blijf helder bij je zaken en laat je niet gekmaken of intimideren .
Het werd hoog tijd dat iemand iets deed en jullie hebben het gedaan en daar ben ik jullie dankbaar voor.
quote:Langs de route van de koninklijke familie stonden op meerdere plekken groepjes mensen met omgekeerde vlaggen. Ook klonk er boegeroep en werd er op fluitjes geblazen toen de koets met Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Amalia langsreed.
Ook op de terugweg naar Paleis Noordeinde klonk er gejoel en boegeroep en stonden er mensen met omgekeerde vlaggen. Bij de Raad van State werd er veelvuldig “landverraders” geschreeuwd, terwijl prinses Beatrix, die was gaan staan om de koets te kunnen zien, stond te zwaaien, meldt de Nos..
Ook bij de balkonscène was opnieuw een groep demonstranten met omgekeerde vlaggen te horen en te zien. Het luide gejuich van de aanwezige kinderen en andere koningsgezinden werd deels overstemd door het boegeroep.
Schone Schijn blijft maar zwaaien.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:07 schreef Summers het volgende:
Het volk is echt duidelijk boosDie hadden echt geen leuke dag
[ twitter ]
Indrukwekkend protest , ik ben zeer benieuwd naar het verslag van buitenlandse mediaquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Schone Schijn blijft maar zwaaien.
Ik heb hier en daar eens wat beelden opgezocht, hoezeer ze het ook uit beeld proberen te houden maar de omgedraaide vlag kom je evengoed tegen met het boegeroep als die lui voorbij komen.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Indrukwekkend protest , ik ben zeer benieuwd naar het verslag van buitenlandse media
Go NL go !quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:14 schreef Summers het volgende:
Met fluiten en boegeroep erbij aan de berichten te lezen op twitter![]()
[ afbeelding ]
[ twitter ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |