abonnement Unibet Coolblue
pi_205332429
Quote, edit, dinges.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205332434
Mijne is ook afgemaakt, maar het is een associate degree dus die is maar 2 jaar. Maar 'associate degree' schatten mensen altijd te hoog in. :') Van de niet-afgemaakte hbo heb ik 3 jaar. :D
pi_205332440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:07 schreef Myraela het volgende:
Al heb ik wel net een training tot vertrouwenspersoon gevolgd. Dus ik denk dat ik nu eigenlijk ook gewoon de psychologie in kan.
Dat kan hoor, iedereen kan zichzelf psycholoog noemen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:11:23 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205332461
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:09 schreef Myraela het volgende:
Mijne is ook afgemaakt, maar het is een associate degree dus die is maar 2 jaar. Maar 'associate degree' schatten mensen altijd te hoog in. :') Van de niet-afgemaakte hbo heb ik 3 jaar. :D
Oh ja, ja dat zijn de ingewikkelde 'titels'

Ik ben serieus blij dat ik nu gewoon oud en ervaren ben en senior op allerlei vlakken en door grijze haardos serieus wordt genomen zonder gemekker over papiertjes
Versimpelde weergave van kennis en kunde vaak, kwalificaties puur daarvan afleiden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205332463
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:08 schreef Molo het volgende:
Oh dat doe ik ook trouwens al tijdje erbij, welke training heb jij gedaan?
Basistraining vertrouwenspersoon bij Schouten en Nelissen: https://www.sn.nl/opleidi(...)g-vertrouwenspersoon

Ik ben er nu wel achter dat ik beter leer door boeken te leren. Dit soort dingen vind ik al snel wat langzaam en zweverig. Maar alsnog wel fijn. Het was voor mij meer om te oriënteren, dus met het stap-budget. Maar na deze training lijkt het me wel leuk om er echt mee aan de slag te gaan.
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:12:12 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205332478
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat kan hoor, iedereen kan zichzelf psycholoog noemen :+
Coach kan ook nog :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205332487
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Coach kan ook nog :T
Nog beter *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:13:48 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205332498
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Basistraining vertrouwenspersoon bij Schouten en Nelissen: https://www.sn.nl/opleidi(...)g-vertrouwenspersoon

Ik ben er nu wel achter dat ik beter leer door boeken te leren. Dit soort dingen vind ik al snel wat langzaam en zweverig. Maar alsnog wel fijn. Het was voor mij meer om te oriënteren, dus met het stap-budget. Maar na deze training lijkt het me wel leuk om er echt mee aan de slag te gaan.
Het ligt wel enorm eraan of je goeie traingsacteurs hebt

De mijne ging zitten huilen om me te manipuleren in het gesprek en even next level me uit te dagen omdat ie wist dat ik vroegâh zorgmedewerker (en wellicht daardoor meer soft) was, heerlijk :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:14:11 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205332503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nog beter *O*
Lifecoach O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205332519
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Het ligt wel enorm eraan of je goeie traingsacteurs hebt

De mijne ging zitten huilen om me te manipuleren in het gesprek en even next level me uit te dagen omdat ie wist dat ik vroegâh zorgmedewerker was, heerlijk :D
Bij ons was een van de deelnemers ook trainingsacteur, zonder dat te vermelden. Dus we werden in groepjes ingedeeld om voor het eerst te oefenen, en toen gooide ze er ook ineens een bak emotie uit. :D De trainingsacteur die pas later kwam, was er niets bij.
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:18:38 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205332540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:16 schreef Myraela het volgende:

[..]
Bij ons was een van de deelnemers ook trainingsacteur, zonder dat te vermelden. Dus we werden in groepjes ingedeeld om voor het eerst te oefenen, en toen gooide ze er ook ineens een bak emotie uit. :D De trainingsacteur die pas later kwam, was er niets bij.
Ik moet zeggen dat ik dat niet heel charmant vind qua vertrouwen creëeren in de groep, onderling. Niet professioneel, maar goed, andere stijl dat

Is dat budget nou voor iedereen eigenlijk? Ik heb het niet helemaal gevolgd.

En ga je er concreet mee verder binnen jouw functie of richting iets anders wellicht?
Hopelijk inmiddels ietsssss rustiger ook bij jouw werk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205332681
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:18 schreef Molo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat niet heel charmant vind qua vertrouwen creëeren in de groep, onderling. Niet professioneel, maar goed, andere stijl dat

Is dat budget nou voor iedereen eigenlijk? Ik heb het niet helemaal gevolgd.

En ga je er concreet mee verder binnen jouw functie of richting iets anders wellicht?
Hopelijk inmiddels ietsssss rustiger ook bij jouw werk?
Er zijn een paar voorwaarden, maar echt maar heel weinig. In de basis moet je volgens mij 18 jaar of ouder zijn en geen studiefinanciering krijgen.

Mijn werk is wel iets rustiger, maar we hebben nu weer te weinig mensen. We hebben 1 nieuwe die na een maand nog niet veel kan en vooral veel tijd kost. De andere collega, waar ik wel veel aan heb, heeft aangegeven weg te gaan. En natuurlijk denken ze dat wanneer zij begin van een maand vertrekt, dat de nieuwe (tijdelijke) collega dan ook pas hoeft te beginnen. Dus dan zit ik met 2 nieuwe mensen.

Ik wil wel gaan kijken of ik vertrouwenspersoon kan worden binnen onze organisatie. Maar eigenlijk moet mijn eigen werksituatie daar wel eerst iets stabieler voor worden. Er komt als het goed is een vacature voor een nieuwe vaste plek naast de mijne, maar ik ben erg benieuwd of we een beetje degelijke reacties krijgen.
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:32:30 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205332722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:28 schreef Myraela het volgende:

[..]
Er zijn een paar voorwaarden, maar echt maar heel weinig. In de basis moet je volgens mij 18 jaar of ouder zijn en geen studiefinanciering krijgen.

Mijn werk is wel iets rustiger, maar we hebben nu weer te weinig mensen. We hebben 1 nieuwe die na een maand nog niet veel kan en vooral veel tijd kost. De andere collega, waar ik wel veel aan heb, heeft aangegeven weg te gaan. En natuurlijk denken ze dat wanneer zij begin van een maand vertrekt, dat de nieuwe (tijdelijke) collega dan ook pas hoeft te beginnen. Dus dan zit ik met 2 nieuwe mensen.

Ik wil wel gaan kijken of ik vertrouwenspersoon kan worden binnen onze organisatie. Maar eigenlijk moet mijn eigen werksituatie daar wel eerst iets stabieler voor worden. Er komt als het goed is een vacature voor een nieuwe vaste plek naast de mijne, maar ik ben erg benieuwd of we een beetje degelijke reacties krijgen.
Oh dat klinkt lekker instabiel en onrustig ja.

En arbeidsmarkt is... bijzonder momenteel. Echt geen touw aan vast te knopen soms qua reacties ervaar ik.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205332768
Collega’s tekort, daar heb ik ook een groot probleem mee. Essentiële rollen krijgen we niet gevuld, dus mijn bord wordt alleen maar voller.
pi_205332841
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh dat klinkt lekker instabiel en onrustig ja.

En arbeidsmarkt is... bijzonder momenteel. Echt geen touw aan vast te knopen soms qua reacties ervaar ik.
Het is echt niet te voorspellen, nee. Al krijgen wij de functie ook niet goed in de markt. Het is een 'simpele' functie, maar het salaris is dikke prima en de omgeving is wat ingewikkelder. Het is dat ik werd gevraagd door een uitzendbureau destijds, want door het salaris had ik anders nooit gereageerd. Veel te onzeker en dacht echt dat ik dat niet hoorde te verdienen, dan zou de functie wel te ingewikkeld zijn. Maar dat zijn wel precies de mensen die we nodig hebben. Starters die er een beetje gevoel voor hebben en de rest snel leren, maar ook weer niet te ambitieus zijn en na een paar maanden verder kijken.

De reacties die we krijgen zijn van mensen die al in de omgeving werken/willen werken, maar met een reden zelfs hier geen baan kunnen behouden. Energieslurpende mensen.

Maarja, we gaan het merken. *O*
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:45:59 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205332926
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:35 schreef Tuindier het volgende:
Collega’s tekort, daar heb ik ook een groot probleem mee. Essentiële rollen krijgen we niet gevuld, dus mijn bord wordt alleen maar voller.
Dat is niet cool... Dan is het toch aansporen van de afdeling HR en hen beter influisteren wat opties B, C en gewoon hele andere soorten en manieren van invullen van rollen kunnen gaan worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:47:34 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205332950
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Het is echt niet te voorspellen, nee. Al krijgen wij de functie ook niet goed in de markt. Het is een 'simpele' functie, maar het salaris is dikke prima en de omgeving is wat ingewikkelder. Het is dat ik werd gevraagd door een uitzendbureau destijds, want door het salaris had ik anders nooit gereageerd. Veel te onzeker en dacht echt dat ik dat niet hoorde te verdienen, dan zou de functie wel te ingewikkeld zijn. Maar dat zijn wel precies de mensen die we nodig hebben. Starters die er een beetje gevoel voor hebben en de rest snel leren, maar ook weer niet te ambitieus zijn en na een paar maanden verder kijken.

De reacties die we krijgen zijn van mensen die al in de omgeving werken/willen werken, maar met een reden zelfs hier geen baan kunnen behouden. Energieslurpende mensen.

Maarja, we gaan het merken. *O*
Ingewikkeld werkveld en zulks zit jij ja, kan me goed voorstellen.

Ik zit hier aan zee (met tent, owwww de leef hier O+ ) maar waai beetje uit mijn hemd dus ga maar eens ondertussen een beschutter plekje opzoeken :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205333022
Ik had een prima werkdag, qua stressniveau. Dat had ik niet verwacht, en ik koester het want het is topdrukte en een van onze meest ervaren medewerkers gaat weg.

Maar die 90km enkele reis ga ik geen jaren volhouden vermoed ik :')

Ik vrees voor de ritten na de nachtdiensten. En voor de brandstofprijzen.
En heel duurzaam is het ook niet :+
pi_205333151
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik had een prima werkdag, qua stressniveau. Dat had ik niet verwacht, en ik koester het want het is topdrukte en een van onze meest ervaren medewerkers gaat weg.

Maar die 90km enkele reis ga ik geen jaren volhouden vermoed ik :')

Ik vrees voor de ritten na de nachtdiensten. En voor de brandstofprijzen.
En heel duurzaam is het ook niet :+
Oeh daar zit je ook niet op te wachten, collega weg (zeker gezien de arbeidsmarkt momenteel)

Even gekeken, maar naar de locatie om de hoek is het 1/3 van die tijd voor jou.

Ga je nu meteen weer klussen of even bijkomen van werken en wachten tot het weekend? Zijn jullie eigenlijk al helemaal over?

Zojuist maar weer eens boodschappen besteld. Had zoveel nodig, dat waren 2 fietstochten geweest denk ik. Nu hoef ik alleen volgende week nog wat groenten te halen.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 juli 2022 @ 20:48:32 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_205333668
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh dat klinkt lekker instabiel en onrustig ja.

En arbeidsmarkt is... bijzonder momenteel. Echt geen touw aan vast te knopen soms qua reacties ervaar ik.
Een enorm tekort in bepaalde richtingen. Maar er zit een schaal aan de functie gekoppeld. En voor dat geld wil zelfs een schoolverlater het werk niet doen.
Maar wel blijven klagen dat er geen personeel te vinden is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205334070
Wat ik nu ook merk dat er veel vacatures geplaatst worden met "aanstelling voor 6 maanden met de intentie tot verlenging of intentie tot een vaste aanstelling". En de vacatures die ik eind vorig jaar zag, worden nu, met dezelfde tekst, weer geplaatst. Lijkt me sterk dat je na 6 maanden er achter komt dat de baan niet iets voor jou is, of dat de werknemer niet goed is.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 juli 2022 @ 21:19:55 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205334211
Hier ook wel soort van schalen maar geen treden die je ieder jaar omhoog gaat.
Nu zit ik in een medior schaal maar ik vind dat ik senior werk doe.
Dus nu mag ik 1 januari naar de senior schaal, mijn teamleider vond mij eigenlijk ook wel senior :D *O*
pi_205334348
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is niet cool... Dan is het toch aansporen van de afdeling HR en hen beter influisteren wat opties B, C en gewoon hele andere soorten en manieren van invullen van rollen kunnen gaan worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205334349
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 21:19 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook wel soort van schalen maar geen treden die je ieder jaar omhoog gaat.
Nu zit ik in een medior schaal maar ik vind dat ik senior werk doe.
Dus nu mag ik 1 januari naar de senior schaal, mijn teamleider vond mij eigenlijk ook wel senior :D *O*
Ik vind mij ook wel senior en ik heb vandaag een ronkend verhaal naar m'n manager gestuurd waaruit moet blijken dat ik ook heel goed ben. Niet mijn hobby :+
Ik ben wel heel goed. Echt waar. En vooral stukken beter dan luitjes die ook op mijn niveau rondhangen en daar best hun werk doen, maar ook niet meer dan dat. Ik doe wél meer dan dat.

En vandaag heb ik nog snel even 3 kilo bessen geplukt en de mat geklopt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 juli 2022 @ 21:31:23 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205334390
Hier ook schalen en treden. Wil ik echt een stap maken moet ik wel elders heen. :s)

Sportieve plicht weer gedaan. Nu kan ik sport kijken ;). (wat ik in de bus op mijn telefoon al deed)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')