Nou, ja, door het één te doen, hebben ze het ander opgelost.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:58 schreef damsco het volgende:
Smerige loeders, beetje de pot onder kliederen met ontlasting
Waarschijnlijk zelfde figuren die ook met een kilo aan stront in hun darmen rondlopen
quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:58 schreef damsco het volgende:
Daarom altijd dralla draaien in iemand anders zijn toilet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:58 schreef damsco het volgende:
Waarschijnlijk zelfde figuren die ook met een kilo aan stront in hun darmen rondlopen
Ik heb zoveel vragen bij het zien van dit. Wie is dit, waarom poept hij al rijdend op een skateboard, waarom wordt dit gefilmd en hoe is dit verder afgelopen...quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies, niet gewoon schijten terwijl je skate
#prangendevragen iddquote:Op woensdag 13 juli 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
Ik heb zoveel vragen bij het zien van dit. Wie is dit, waarom poept hij al rijdend op een skateboard, waarom wordt dit gefilmd en hoe is dit verder afgelopen...
Zal wel Jackass zijn ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vragen bij het zien van dit. Wie is dit, waarom poept hij al rijdend op een skateboard, waarom wordt dit gefilmd en hoe is dit verder afgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |