abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:30:28 #1
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_205324904
He allemaal,
Sinds vanochtend ineens een een hoop problemen met de wifiverbinding van mijn imac.
Ik werk al tijden via een hotspot van mijn telefoon. Gaat prima, ook op mijn macbook.
Maar sinds vanochtend wil de imac maar geen verbinding maken. Blijft maar vragen om een wachtwoord; 100x gecheckt en is niet gewijzigd. Normaal vraagt hij ook nooit om een wachtwoord, maar verbindt gewoon.

Mijn macbook doet het wel gewoon in deze setting, dus gelukkig kan ik daar nog wat op doen.

Oke, tot nu toe geprobeerd: telefoon opnieuw opstarten, net als imac, hotspot en wifi aan/uit. Netwerknaam veranderd, wachtwoord veranderd. Niets helpt. En bij mijn macbook lukt het wel steeds.

Waar kan ik het nog meer zoeken voordat ik dat ding uit het raam pleur?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_205325403
Toetsenbordinstellingen gecontroleerd? Type je ww eens op een notitieblokje want het kan zijn, mits je speciale tekens gebruikt, dat daar toch iets anders komt te staan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 13 juli 2022 @ 13:05:10 #3
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_205327065
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:12 schreef HSG het volgende:
Toetsenbordinstellingen gecontroleerd? Type je ww eens op een notitieblokje want het kan zijn, mits je speciale tekens gebruikt, dat daar toch iets anders komt te staan.
Ook al gecheckt, met zichtbaar wachtwoord... maar thanks!
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_205327276
- Netwerk vergeten/verwijderen uit je bekende nerwerken-lijst. En dan opnieuw verbinden.

- Hotspot zonder wachtwoord instellen, om te zien of er wel een verbinding plaatsvindt.
  woensdag 13 juli 2022 @ 14:08:48 #5
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_205327929
Ip release / renew geprobeerd?
Statische ip proberen
Stuurprogramma bijwerken van je draadloze netwerkkaart

Of gewoon een degelijke Windows bak aanschaffen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: