Corrie heb het wel druk ....quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
maatje waarmee ik zou gaan wiebelen dit weekend heeft Corrie op de koffie
dan maar alleen wiebelen
Moet kunnenquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, maar zit in eigen kamertje. Wel deur open
engie to the rescue!!!!quote:
heeft hij ook niet al is gedraaid dan op panicroom stream?quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:05 schreef engine het volgende:
Jochie van 15. En het is een kenner want start the panic shirtje
Ja nu je het zegt. DJ DNN is de dj naam....dat klinkt niet bekend maar ik heb ook het idee hem eerder gezien te hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heeft hij ook niet al is gedraaid dan op panicroom stream?
Wel tof als je zo een kans krijgt. Sefa is ook zo begonnen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dan zal hij vast wel een keer bij panic op de stream geweest zijn inderdaad
Jaaa dat moet het zijn!quote:
Opgerot staat netjesquote:
Bohhhquote:
Ik weet niet of hij het gezien heeft. Ik heb de meldingen op twitch weer aangezet dus ik mis NIETS meerquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
maar als gizmo draait, verwacht ik eigenlijk freshie nog wel in de sjet!
Ja best een baasjequote:Op woensdag 13 juli 2022 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
dit mannetje draait echt lekker hoor
kunnen hoop lui nog wat van leren
quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Lampen al aan![]()
Heb zonnepanelen dus maakt niet meer uit
quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Airfryer laat ik nu gewoon 24/7 aanstaan zodat die altijd voorverwarmd is
Dat ook jaquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
nu kun je dikke twich stream studio bouwen op zolder
Van die zakken met alle smaken?quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb nog een pozza voor vanavond
maar heb nog geen trek
ook twee zakken vieslollies gehaald
lekker man!quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Daar kan ik dan ook extra makkelijk naar toe want heb ook nieuwe vlizotrap gekregen vandaag
twee van zulke:quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Van die zakken met alle smaken?
Ik heb al pizza gehad vanavond
Ah ja die had ik al in gedachtenquote:
Pff met werken ook....tot 11 uur ging het vandaag en daarna zakte ik echt in.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
keuken is beetje warm, en dan die warme oven aan.
haalt de puf een beetje weg
Pff ja dat wil ook wel dan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
m'n keuken is zo'n aanbouwtje met plat dak, staat de hele dag de zon op te loeien
gelukkig zitten er deurtjes tussen zodat ik de warmte een beetje daar kan houden
geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Pff ja dat wil ook wel dan.
Zou het op zolder minder heet worden nu zonnepanelen een gedeelte van de zonnestralen opvangen?
Dan moet je je was ergens anders te drogen zettenquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Pff ja dat wil ook wel dan.
Zou het op zolder minder heet worden nu zonnepanelen een gedeelte van de zonnestralen opvangen?
quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je je was ergens anders te drogen zetten
Huh?quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
fingers crossed dat ze de bbq niet aanslingeren
quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dan zal je net zien dat een of andere malloot besluit te gaan barbeknoeien
Kirby!quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hoe istie, lekker beetje kunnen genieten van het lekkere weer?quote:
Ja hearlik!quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe istie, lekker beetje kunnen genieten van het lekkere weer?
Jaaa dinsdag word het warm!!quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niet echt![]()
maar komt nog genoeg mooi weer aan gelukkig
Nomnomnom!!quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb al twee zakken vieslollies gekocht!
Opzichquote:
En mooi dat ze kansen krijgenquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
als lui dan op gizmo zoeken leren ze gelijk ook dat ventje kennen
quote:
quote:
vervolgens moest hij er flink tegen drinken om het blikje nog leeg te maken voordat de nieuwe kwam hahahaquote:
Dat helpt welquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik was ook kapot jonge, maar ga nu wel weer aardig. maarja net pozza erin
ja lekker beetje rust pakken tochquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat helpt wel
Had na het werk op de bank het einde van de tour gekeken en daarna vijf minuten ingedommeld en toen pizza. Nu niet echt moe meermaar wil morgen ook weer op tijd beginnen op het werk.
lol zuurquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
komt er eentje binnen hoor
[ afbeelding ]
1-0quote:
zo danquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Om 5 uur start en dan om 1 uur klaar
how deep is your love hardcore op joetoepquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha en jij vond hem gewoon he. heb het eerder gehad dat ik hem niet kon vinden
quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:27 schreef suzi1 het volgende:
haha die was mooi 'ontsnapt', ben 3 uur bezig geweest haar te vangen. niet erachteraan gerend hoor. maar ze wilde niet gepakt worden
quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:31 schreef suzi1 het volgende:
dan zeg ik, niet bang zijn kleine jij. en dan doet ze purrrr
ja moet echt super lieve mensen zijnquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:35 schreef suzi1 het volgende:
ik zal (zoals tot nog toe altijd gelukt is) lieve mensen uitkiezen <3
nou zelfde als anders. niet veel dusquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
en nu dan, ga je puzzelen enzo?
breien misschien?
slaaplekker hemaatjequote:Op woensdag 13 juli 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
Dag kindertjes, tot de volgende keer
vond het niet heel speciaal hoor pieces, maar misschien jij welquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
you gezien. maar ergere me kapot aan die vent
ga pieces wel kijken
alleen op netflix begin je meteen in seizoen 2, sezieon 1 hebben ze eraf gehaald ofzoquote:
ken ik nietquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:51 schreef suzi1 het volgende:
la noche mas larga staat in mn lijst zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |