SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Dit viel mij gister ook al,op. Erg apart.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me toch niet helemaal gezond.
Ik kan het nu niet, niet meer zien. Wat is dat voor een strot en waarom zit het niet centraal??quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me toch niet gezond.
Volgens mij is het zo'n spier of pees maar dat zijn er dan meestal meer dan één.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet, niet meer zien. Wat is dat voor een strot en waarom zit het niet centraal??
Mooi uitgeschreven format, zou kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:49 schreef Remco het volgende:
Wat een ontzettende vervelende opbouw zit er toch in de avondetappe. Gasten worden na 10 minuten voorgesteld, locatie wordt ergens middenin het bespreken van de dag vermeld met overbodig filmpje. We gaan 3x naar Herman voordat zijn eigenlijke filmpje wordt ingestart en dan heb ik het nog geeneens over waar en hoe de rebus, de dag van morgen en de samenvatting van de dag zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |