Fascinerend welquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:59 schreef Pinuts het volgende:
Heb tot nu toe in de 6 weken dat ik hem heb ook nog maar alleen .2 of .7 gezien. Nooit .3 of .5...
Wat gek!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ja ik heb hier alleen maar tegels liggen dus dat scheelt. Ik verplaats hem iedere keer wel een stukje omdat ik niet zo'n groot huis/badkamer heb. Dus hij staat onder mijn bed en dan schuif ik hem onder mijn bed vandaan. 1e meting tel ik daarom nooit mee ter kalibratie. Maar zelfs dan blijft ie gek doen. Heb tot nu toe in de 6 weken dat ik hem heb ook nog maar alleen .2 of .7 gezien. Nooit .3 of .5...
Had je er al nieuwe batterijen in gedaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ja ik heb hier alleen maar tegels liggen dus dat scheelt. Ik verplaats hem iedere keer wel een stukje omdat ik niet zo'n groot huis/badkamer heb. Dus hij staat onder mijn bed en dan schuif ik hem onder mijn bed vandaan. 1e meting tel ik daarom nooit mee ter kalibratie. Maar zelfs dan blijft ie gek doen. Heb tot nu toe in de 6 weken dat ik hem heb ook nog maar alleen .2 of .7 gezien. Nooit .3 of .5...
Dat nog niet. Maar is net 6 weken oud...quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Had je er al nieuwe batterijen in gedaan?
Jij hebt hem 6 weken. Geen idee hoe goed of oud de batterijen zijn, natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:21 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat nog niet. Maar is net 6 weken oud...
Dat is toch geen avondeten?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
O. 2 boterhammen. 1 met kaas, sla tomaat en komkommer. 1 met sandwichspread
L. 2 boterhammen. 1 met kaas en 1 met sandwichspread
T. Latte machiato (of hoe je het ook schrijft) met dadels (weet niet hoeveel, sociale gelegenheid en zo)
D. ui (4) met ei (3)
T. Olijven
Huh hoezo niet? Dat was als kind al mijn lievelingsmaaltijd. En mijn ex, beer van een vent, at dit ook regelmatig. Eiwitten, groente...quote:
Yesquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:50 schreef SQ het volgende:
Maar hoe eet je die ui dan? Ik hoop wel gebakken in flink wat boter?
Dat liep even anders, iets met kinderen en moeilijk slapen. Maar wel gesport, dus positief.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:47 schreef Nanuke het volgende:
Ja hoi. Mijn weegschaal is al een maand of 2 stuk, wat een geweldige reden is om dan maar van de wagen te vallen natuurlijk. Inmiddels wel weer helemaal klaar mee, dus op naar betere keuzes;
L: dubbele boterham met kaas, tomaat, ham en sla, met een banaan.
D: Dahl met courgette, spinazie en naanbrood, yoghurt toe.
T: koekje bij de koffie.
B: 20min sportprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |