De helft minder aangekomen van die reep.quote:
Ik sport 5x per week maar ben nog steeds niet strak wat doe ik fout.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan yes but yes.
Edoch, beter sport je want dan ben je misschien dik maar wel lekker strak
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De helft minder aangekomen van die reep.
Ja oepsie.quote:
Je repen sjoklaa zijn te klein?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sport 5x per week maar ben nog steeds niet strak wat doe ik fout.
Zei ikquote:
quote:
Misschien kun je je doelen ook delen op LinkedIn en dan daar je voortgang delenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:43 schreef Viv het volgende:
De vorige keer ben ik 12 kilo afgevallen in circa een jaar tijd. Dat was zonder te sporten, puur door minder calorieën te eten (iets van 1500 per dag doordeweeks en in het weekend wat meer). Het zat 'm hier vooral in te grote porties avondeten en te veel snoepen 's avonds op de bank.
Dit keer wil ik er wel meer bij gaan bewegen (eerder wandelen dan hardlopen hoor). Want ik wil afvallen voor mijn gezondheid, niet voor de looks. (Dat wordt toch nooit wat, zoals ik al zei in de OUD SC, mijn buik lijkt voor altijd zwanger.)
Maar ik ga er dus vanuit dat het weer een hele poos duurt.En gewicht schommelt sowieso, ik noteerde altijd alleen mijn gewicht als het weer op een nieuw laagste punt was.
Ik vind het wel belangrijk dat ik alles nog 'mag', anders werkt dat averechts bij mij. Ik keek laatst een aflevering van Obese, en dat zo'n deelneemster dan in Italië op vakantie met veel schuldgevoel uiteindelijk tķch één pizza bestelt terwijl dat kennelijk niet de bedoeling was, dat is niks voor mij.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien kun je je doelen ook delen op LinkedIn en dan daar je voortgang delen![]()
Dat is zeker waar...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Schuldgevoel als je eet, raar concept vind ik dat. Verstandige keuzes proberen te maken lijkt me een stuk prettiger concept
Ja, en als je dan een keer bewust de teugels wat laat vieren, geniet er dan van!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Schuldgevoel als je eet, raar concept vind ik dat. Verstandige keuzes proberen te maken lijkt me een stuk prettiger concept
Misschien heb ik wel te weinig schuldgevoel, en zit ik daarom met de gebakken peren.quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:38 schreef SQ het volgende:
Enorme hordes mensen varen op schuldgevoel hoor. Misschien wel meer dan de helft. Zo zijn we helaas gecultiveerd: je moet doen wat hoort en als je iets anders doet is dat niet goed en dat leidt tot schuldgevoel.
Ben je tenminste blij.quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel te weinig schuldgevoel, en zit ik daarom met de gebakken peren.
Toch werkt het voor heel veel mensen wel zo. Voor mij ook. Het is niet altijd even zwart-wit voor iedereen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben je tenminste blij.
Schuldgevoel is echt waanzin. Als je iets verkloot, zeg sorry en doe het de volgende keer beter. Jezelf straffen om de vorige keer helpt niemand.
Wat een topic.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:47 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor wie deze reeks nog niet kent: KLB / Nepverhalen op LinkedIn #9 - #mooi #stil #doorzetter
Dat weet ik wel, maar dat maakt het niet minder stom.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Toch werkt het voor heel veel mensen wel zo. Voor mij ook. Het is niet altijd even zwart-wit voor iedereen.
Eens.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dat maakt het niet minder stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |