Ik heb dus vooral dat m'n broeken te krap zitten, verder stoort het me optisch een beetje, maar m'n verdere conditie is eigenlijk dikke prima, dus de gezondheidsstok gaat ook niet echt op.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:34 schreef SQ het volgende:
Misschien is dat dan het probleem, dat ik er niet genoeg last van heb
Mijn lifestyle is wel duurzaam veranderd ten opzichte van tien jaar geleden, dus ik kan in principe gewoon alles doen wat ik wil. Alleen zou ik zo graag dat buikvet ook weg hebben
quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:24 schreef Tink89 het volgende:
Ik ontlurk even vanwege het mindset-stukje. Ik viel ooit 50 kilo af en ben twee kinderen later nog op gewicht. Mijn punt was: niet focussen op afvallen of niet vreten of wat er niet mag, maar een écht besluit nemen omdat je je huidige levensstijl niet meer wil.
In mijn geval wilde ik niet uithijgen tot best als ik in Tilburg moest rennen voor de trein, niet meer altijd de dikste zijn als ik ergens binnenkwam (op een feestje, vergadering, op vakantie), of de laatste bovenaan de berg tijdens een wandeling, of de mama die niet met haar fietsende kind kon meerennen of op vakantie niet mee kon gaan paardrijden vanwege de gewichtslimiet. Die vrouw wil ik niet zijn. Punt. En dat zorgde voor de echte switch in m'n hoofd. Voor altijd, durf ik inmiddels te zeggen.
Misschien is dan die Femke van dat boek Bite me wel de juiste persoon om je daarmee wat op weg te helpen. En dan niet zozeer haar boek, maar juist een paar consulten voor begeleiding.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:02 schreef SQ het volgende:
Eigenlijk zoek ik dus naar een methode waardoor ik niet meer aan eten denk de hele dag.
"Een paar voorbeelden waarmee je bij mij aan het goede adres bent:quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien is dan die Femke van dat boek Bite me wel de juiste persoon om je daarmee wat op weg te helpen. En dan niet zozeer haar boek, maar juist een paar consulten voor begeleiding.
Ik krijg jeuk van haar, maar niet iedereen is hetzelfde
Waarom krijg jij er jeuk van?quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien is dan die Femke van dat boek Bite me wel de juiste persoon om je daarmee wat op weg te helpen. En dan niet zozeer haar boek, maar juist een paar consulten voor begeleiding.
Ik krijg jeuk van haar, maar niet iedereen is hetzelfde
Nice! Hier ook een Maccie gedaan met zoonlief, na hele ochtend in het zwembad te hebben gehangen. McWrap gehad en het daar ook bij gelatenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:31 schreef Donna het volgende:
McChicken was lekker en had er geen moeite mee dat m'n collega een heel menu (en meer) zat te verorberen, so i'm good.
Vervelend dat je zo aan de jojo benquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:55 schreef SilverEyes het volgende:
Thx! Heb hier 10 jaar geleden ook al mee gepost onder andere naam, dus ook al lange dieetgeschiedenis. Afvallen kan ik prima, weet precies hoe dat op een (gezonde) manier moet.
Eraf houden daarentegen #fatforever
Nou ben ik wel benieuwd wie je tien jaar geleden wasquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:55 schreef SilverEyes het volgende:
Thx! Heb hier 10 jaar geleden ook al mee gepost onder andere naam, dus ook al lange dieetgeschiedenis. Afvallen kan ik prima, weet precies hoe dat op een (gezonde) manier moet.
Eraf houden daarentegen #fatforever
Oh ik heb het volledig aan mezelf te danken hoor, ik prop gewoon teveel in m'n bakkes.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vervelend dat je zo aan de jojo ben
Heel erg veel succes!
Schreef toen niet heel actief mee, wel een erg fanatieke lurker. Mijn naam was toen Luke83quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd wie je tien jaar geleden waswant toen zat ik hier ook al
Ja dus... Dat maakt het niet minder vervelend. Of je hier gemakkelijk mee om kan gaan heeft te maken met je gewicht als embryo. Dus tja...quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:19 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Oh ik heb het volledig aan mezelf te danken hoor, ik prop gewoon teveel in m'n bakkes.
[..]
Schreef toen niet heel actief mee, wel een erg fanatieke lurker. Mijn naam was toen Luke83
Mwoah, dat vind ik te makkelijk om het daarop af te schuiven voor mezelfquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dus... Dat maakt het niet minder vervelend. Of je hier gemakkelijk mee om kan gaan heeft te maken met je gewicht als embryo. Dus tja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |