SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de bookmakers in Spanje momenteel de favoriet om de titel te winnen, maar het scheelt allemaal niet veel. In de top 4 zijn de Nederlandse dames ook terug te vinden, net als Engeland en Frankrijk. Net zoals bij veel andere landen is bij Nederland de selectie voor het EK al een tijdje bekend. Op de valreep van mei kwam de selectie van 23 namen al naar buiten.
Hier kan je een volledig bericht lezen (inclusief enkele filmpjes) over de selectie en de bekendmaking daarvan. De eerste op een eindtoernooi onder de nieuwe bondscoach Mark Parsons, die ervoor heeft gekozen om aardig wat jonkies mee te nemen en onder andere Shanice van de Sanden thuis te laten. Ach, wat erg. Ik was nog wel zo benieuwd naar haar kapsel.
Verder nog twee verbeteringen ten opzichte van vorig EK die er te vermelden zijn: het prijzengeld is verdubbeld en er is een VAR aanwezig. Wel zijn dat allemaal mannen, in tegenstelling tot de scheidsrechters op het veld.
Dan rest mij nog te melden dat de NOS er dus vanaf 6 juli elke wedstrijd live bij is, zowel online als op televisie. waarschijnlijk afwisselend op de NPO-kanalen en hopelijk maken ze er een mooi toernooi vanOverigens hebben ook de Beeb en de Belg potjes.
Voor meer informatie valt o.a. de UEFA website te raadplegen.
What can change the nature of a man?
Apenpokken krijg je van kontseks.quote:
Van intiem contact aldus RIVM, GGD. Is geen SOA maar gaat wel rond onder voornamelijk homo's.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Apenpokken krijg je van kontseks.
Dat was de plek van Rusland na de loting en er was geen plaatje te vinden waarop het goed stond dus heb ik even gepaint.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:32 schreef TjjWester het volgende:
Waarom staat portugal zo raar in het poulschema??
Hen achternaam verraad het alquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:49 schreef TjjWester het volgende:
Hebben ze die danielsson aan een geslachtsonderzoek onderworpen![]()
![]()
Was natuurlijk voor iedereen lastig geweest om na Wiegman in te stappen, maar deze man heeft wel echt de uitstraling van een zak aardappelen ja.quote:
Alsof Wiegman zo goed was, de KNVB heeft haar helemaal opgehemeld maar de trofeeenkast is maar heel mager.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was natuurlijk voor iedereen lastig geweest om na Wiegman in te stappen, maar deze man heeft wel echt de uitstraling van een zak aardappelen ja.
Meer een kwestie van extreem ongunstig pigment.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:49 schreef TjjWester het volgende:
Hebben ze die danielsson aan een geslachtsonderzoek onderworpen![]()
![]()
Welke prijzenkast heb je het nu over?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Alsof Wiegman zo goed was, de KNVB heeft haar helemaal opgehemeld maar de trofeeenkast is maar heel mager.
EK gewonnen, WK finale, dat is prima als je 5 jaar bondscoach bent geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Alsof Wiegman zo goed was, de KNVB heeft haar helemaal opgehemeld maar de trofeeenkast is maar heel mager.
Ik zou zeggen meer dan prima, succes gewenst aan komende bondscoaches om dat te evenaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
EK gewonnen, WK finale, dat is prima als je 5 jaar bondscoach bent geweest
Marco Asensio. Lekker pindakaas smeren allen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:36 schreef Bolasie het volgende:
Is dit de Mathieu van der Poel van het Oranje vrouwenvoetbal?
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Martens , Miedema en Shanies bepaalden zeker ook de tactiek en vonden Wiegman maar een comedy-actquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]keer 1000. EK winnen en WK-finale halen met een landje als Nederland. Dan ben je categorie Rinus Michels voor het vrouwenvoetbal.
Vanuit eigenlijk gewoon een hele matige positie. Het EK in 2013 en WK in 2015 was het allemaal echt niet om aan te zien. Kunnen we nu zeiken, maar er is veel meer voetbal dan vroeger in dit hele team.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]keer 1000. EK winnen en WK-finale halen met een landje als Nederland. Dan ben je categorie Rinus Michels voor het vrouwenvoetbal.
Alles staat en valt met de menstruatieperiode.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ah we doen even een Cruijff en Van Bastentje?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Martens , Miedema en Shanies bepaalden zeker ook de tactiek en vonden Wiegman maar een comedy-act
Incl een stukje totaalvoetbal-actquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah we doen even een Cruijff en Van Bastentje?
De tijd dat het team afhankelijk was van de bevliegingen van Manon Melis. Daar wil ik nooit meer aan denken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanuit eigenlijk gewoon een hele matige positie. Het EK in 2013 en WK in 2015 was het allemaal echt niet om aan te zien. Kunnen we nu zeiken, maar er is veel meer voetbal dan vroeger in dit hele team.
Eens hoor. Vind vrouwenvoetbal nog steeds vrij slecht maar Wiegman heeft gewoon een wereldprestatie geleverd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanuit eigenlijk gewoon een hele matige positie. Het EK in 2013 en WK in 2015 was het allemaal echt niet om aan te zien. Kunnen we nu zeiken, maar er is veel meer voetbal dan vroeger in dit hele team.
Je moet altijd wel wat geluk hebben met het materiaal en die totaalvoetbal-bullshit daar heb ik ook nooit zoveel mee gehad. Maar denk niet dat Wiegman de beste selectie had in 2017 of 2019.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Incl een stukje totaalvoetbal-act
Philip Freriksquote:
Nu mag ik met mijn neus bovenop topsport zitten. Mensen die hun leven, ziel en zaligheid inzetten om hun sportieve droom te verwezenlijken. Dat is fascinerend, boeiend en genieten.quote:
Die man is gek.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu mag ik met mijn neus bovenop topsport zitten. Mensen die hun leven, ziel en zaligheid inzetten om hun sportieve droom te verwezenlijken. Dat is fascinerend, boeiend en genieten.
Wat me tot nu toe het meest is bijgebleven is de ontmoeting met oud-judoka en tweevoudig Olympisch kampioen Wim Ruska. Verworden tot een broze man op leeftijd, maar met nog steeds de glinstering in de ogen van een olympisch kampioen. Het was – eind 2011 – mijn allereerste item als verslaggever. Zes minuten kippenvel die ik nooit zal vergeten…
Ik denk dat je aan al het vrouwenvoetbal van voor 2017 überhaupt nooit meer terug wilt denken. Mensonterend slecht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
De tijd dat het team afhankelijk was van de bevliegingen van Manon Melis. Daar wil ik nooit meer aan denken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Meer een kwestie van extreem ongunstig pigment.
[ afbeelding ]
Mooi omschreven. Dat is precies wat ik zo mooi vind aan topsport. Niet 'gewoon' een doel hebben maar hun hele leven inrichten om dat te kunnen bereiken, maar zonder garanties. Topsporters lijken mij stuk voor stuk boeiende karakters, door deze eigenschap.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu mag ik met mijn neus bovenop topsport zitten. Mensen die hun leven, ziel en zaligheid inzetten om hun sportieve droom te verwezenlijken. Dat is fascinerend, boeiend en genieten.
Wat me tot nu toe het meest is bijgebleven is de ontmoeting met oud-judoka en tweevoudig Olympisch kampioen Wim Ruska. Verworden tot een broze man op leeftijd, maar met nog steeds de glinstering in de ogen van een olympisch kampioen. Het was – eind 2011 – mijn allereerste item als verslaggever. Zes minuten kippenvel die ik nooit zal vergeten…
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:48 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Mooi omschreven. Dat is precies wat ik zo mooi vind aan topsport. Niet 'gewoon' een doel hebben maar hun hele leven inrichten om dat te kunnen bereiken, maar zonder garanties. Topsporters lijken mij stuk voor stuk boeiende karakters, door deze eigenschap.
Wat? Het is niet voor niks dat er maar een 'handjevol' topsporters is. Goede sporters zijn er wel meer maar lang niet iedereen heeft het karakter om een topsporter te zijn.quote:
Tja blijft wel het feit dat Rinus niks gepresteerd of een stijl heeft ontwikkeld buiten die 2 om . En 1988 was tegenhouden met wereld materiaal en bidden voor die 2 voorin.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je moet altijd wel wat geluk hebben met het materiaal en die totaalvoetbal-bullshit daar heb ik ook nooit zoveel mee gehad. Maar denk niet dat Wiegman de beste selectie had in 2017 of 2019.
Helaas krijg je volgend jaar wel een WK met 32 teams, dus dat worden weer korfbaluitslagen in de wedstrijden waar Afrikaanse en Aziatische teams (behalve Japan en Korea) bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan al het vrouwenvoetbal van voor 2017 überhaupt nooit meer terug wilt denken. Mensonterend slecht.
Denk je dat dat de woorden van @Sked zijn, ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:51 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wat? Het is niet voor niks dat er maar een handjevol topsporters is. Goede sporters zijn er wel meer maar lang niet iedereen heeft het karakter om een topsporter te zijn.
Zes aziatische teams toch? Dat wordt inderdaad 2 ploegen die er niks van kunnen. En Afrikaanse teams zijn ook echt een verschrikking ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Helaas krijg je volgend jaar wel een WK met 32 teams, dus dat worden weer korfbaluitslagen in de wedstrijden waar Afrikaanse en Aziatische teams (behalve Japan en Korea) bij betrokken zijn.
Thailand met wat ladyboys naar het WK dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zes aziatische teams toch? Dat wordt inderdaad 2 ploegen die er niks van kunnen. En Afrikaanse teams zijn ook echt een verschrikking ja.
Fillipijnen en Vietnamquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Thailand met wat ladyboys naar het WK dan.
Drol onder de neus GENOTquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Meer een kwestie van extreem ongunstig pigment.
[ afbeelding ]
Ja? "Mensen die hun leven, ziel en zaligheid inzetten om hun sportieve droom te verwezenlijken. Dat is fascinerend, boeiend en genieten"quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denk je dat dat de woorden van @:Sked zijn, ja?
Rivkah?quote:
Ben het grotendeels wel met je eens hoor en 1988 was inderdaad dramatisch kutvoetbal waarbij elke kans voorin erin vloog. Maar helemaal doodbagatelliseren wil ik zijn prestaties toch ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja blijft wel het feit dat Rinus niks gepresteerd of een stijl heeft ontwikkeld buiten die 2 om . En 1988 was tegenhouden met wereld materiaal en bidden voor die 2 voorin.
Het is een stukje tekst van die NOS-verslaggever die net op het veld stondquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:58 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja? "Mensen die hun leven, ziel en zaligheid inzetten om hun sportieve droom te verwezenlijken. Dat is fascinerend, boeiend en genieten"
Het is niet voor niks fascinerend natuurlijk. Niet omdat iedereen die eigenschappen heeft/zo zijn leven inricht.
Maar prima als we het oneens zijn
Ik zal hem geven dat die Ajax professioneel heeft gemaakt maar meer niet. Die Europacup ging ook gepaard met aids voetbal met 4 pure aanvallers.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben het grotendeels wel met je eens hoor en 1988 was inderdaad dramatisch kutvoetbal waarbij elke kans voorin erin vloog. Maar helemaal doodbagatelliseren wil ik zijn prestaties toch ook niet.
Won ook met Ajax de Europacup en met Barca de eerste landstitel sinds tijden. Anyway, Wiegman heeft het gewoon super gedaan.
Over Nouri beginnen mag ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom mag een gifje van Hitler niet? Censuur.
Je bent in een flauwe inside-joke van een user getrapt. Sked citeerde een lulverhaal van die kale man. (Matthijs Westrate)quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:58 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja? "Mensen die hun leven, ziel en zaligheid inzetten om hun sportieve droom te verwezenlijken. Dat is fascinerend, boeiend en genieten"
Het is niet voor niks fascinerend natuurlijk. Niet omdat iedereen die eigenschappen heeft/zo zijn leven inricht.
Maar prima als we het oneens zijn
Oh zo!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is een stukje tekst van die NOS-verslaggever die net op het veld stond
Ah de dienstdoende mod is voor Ajax. Dan mag je het daar niet over hebben. Fons Spooren door de mangel halen is wel toegestaan! Die arme Fons.quote:
Voor Ajaxquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah de dienstdoende mod is voor Ajax. Dan mag je het daar niet over hebben. Fons Spooren door de mangel halen is wel toegestaan! Die arme Fons.
1971 met aids voetbal ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zal hem geven dat die Ajax professioneel heeft gemaakt maar meer niet. Die Europacup ging ook gepaard met aids voetbal met 4 pure aanvallers.
Vijf wijven ongesteld aldus de voorbeschouwing op de Spaanse zender. Dit is oncomfortabel. 2-0 Duitsland.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje in witte broekjes. Nee dit kan niet
Ja, flauw... want scherp ben ik dus vaak juist nietquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je bent in een flauwe inside-joke van een user getrapt. Sked citeerde een lulverhaal van die kale man. (Matthijs Westrate)
Trap er niet in, users zijn scherp hier en zullen je in de val lokken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah de dienstdoende mod is voor Ajax. Dan mag je het daar niet over hebben. Fons Spooren door de mangel halen is wel toegestaan! Die arme Fons.
Mooi als je ergens passie voor hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:02 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, flauw... want scherp ben ik dus vaak juist nietMaar dan ben ik het eens met 'die kale man'
Ze zeggen allemaal dat 72 en 73 de mooiste waren omdat ze toen echt goed begonnen te voetballen .quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
1971 met aids voetbal ja?Dat geldt dan wel voor 95 procent van de Europacups die ooit gewonnen zijn denk ik.
Ah is dat al volgend jaar? Zal wel weer een kut WK worden dan ja. Vond 2019 ook niet veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Helaas krijg je volgend jaar wel een WK met 32 teams, dus dat worden weer korfbaluitslagen in de wedstrijden waar Afrikaanse en Aziatische teams (behalve Japan en Korea) bij betrokken zijn.
Nog kutter omdat het in Australië en Nieuw-Zeeland is, dus walgelijke tijden in Nederland.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah is dat al volgend jaar? Zal wel weer een kut WK worden dan ja. Vond 2019 ook niet veel.
Dit is wel zo’n beetje de conclusie ja. En de NOS maar ONS belastinggeld aan deze rommel verspillen.quote:
Dat gaat nul exposure krijgen inderdaad, ik volg het alleen voor de OS-Q denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog kutter omdat het in Australië en Nieuw-Zeeland dus, dus walgelijke tijden in Nederland.
Lig jij er wakker van?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog kutter omdat het in Australië en Nieuw-Zeeland is, dus walgelijke tijden in Nederland.
Oneven jaar is vaak wel matig qua sportzomer, ach.quote:
Het affiche van de dag werd gelukkig vanmiddag al gespeeld in het Rajamangala National Stadium.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is wel zo’n beetje de conclusie ja. En de NOS maar ONS belastinggeld aan deze rommel verspillen.
Het is dat er echt geen kut op tv is, maar voor dit soort onzin wakker blijven is op het sneue af.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog kutter omdat het in Australië en Nieuw-Zeeland is, dus walgelijke tijden in Nederland.
Hoest met de apenpokken? Stukje homo.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten waar ik allemaal wakker van lig.
Op het WK 2015 was heel FOK! wakker om de Leeuwinnen aan te moedigenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is dat er echt geen kut op tv is, maar voor dit soort onzin wakker blijven is op het sneue af.
WK 2015 heb ik wel alle potjes zitten kijken, maar toen combineerde ik dat volgens mij met Copa America. Dat was best prima.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is dat er echt geen kut op tv is, maar voor dit soort onzin wakker blijven is op het sneue af.
Watquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het affiche van de dag werd gelukkig vanmiddag al gespeeld in het Rajamangala National Stadium.
Ik vanavond zeer waarschijnlijk van de hitte.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nations League Mexi. Eerste prijs binnenhalen sinds 88!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneven jaar is vaak wel matig qua sportzomer, ach.
Ja al dat klootjes ih dagjesvolk. Die figuren zitten nu in het Max Verstappen live topic…quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Op het WK 2015 was heel FOK! wakker om de Leeuwinnen aan te moedigen
Maar dat is maar 3 potjesquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nations League Mexi. Eerste prijs binnenhalen sinds 88!
Eerder bulten van de muggen dan van de apen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoest met de apenpokken? Stukje homo.
Kom nooit in VBL maar heb niet het gevoel alsof ik iets mis.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja al dat klootjes ih dagjesvolk. Die figuren zitten nu in het Max Verstappen live topic…
Nu raak ik wel benieuwd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
DRT is kneiterwarm. Veel recensies van hoeren ook. Hitler plaatjes. Nattekrant dissen. En geen modsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef spleeh het volgende:
[..]
Kom nooit in VBL maar heb niet het gevoel alsof ik iets mis.
Koud bad
Tyrellgod. Topper!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Groetjes van Tyrell allen.
Eens, VBL zit vol met proleten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef spleeh het volgende:
[..]
Koud bad
VBL is uitzonderlijk gezellig vanavond dus als je dit al geen warm bad vindt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef spleeh het volgende:
[..]
Koud bad
Gelukkig is de moderator van dienst voor Ajax, dus dan krijgen we dat soort flauwekul niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
VBL is uitzonderlijk gezellig vanavond dus als je dit al geen warm bad vindt.Meestal stikt het hier van aanvallen op de man, grappen over moeders en hitlerplaatjes.
Sked is top, ruimt ook regelmatig de bagger in het Feyenoordtopic op.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is de moderator van dienst voor Ajax, dus dan krijgen we dat soort flauwekul niet.
Dat is nieuw voor me. Al is Panathinaikos in de finale wel een lachertje.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal dat 72 en 73 de mooiste waren omdat ze toen echt goed begonnen te voetballen .
Stop met het verspreiden van deze leugensquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is de moderator van dienst voor Ajax, dus dan krijgen we dat soort flauwekul niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Stop met het verspreiden van deze leugens
DSI in de nok van het stadion aubquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Vrouwen"voetbal" is Rendac materiaal. @:de_boswachter
Dit ontkennen. Jij ademt gewoon Amsterdam. Spelbreker!!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Stop met het verspreiden van deze leugens
Jij keek in 2015 niet neem ik aan? Voordat je nog eens zulke onzin verteltquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:27 schreef spapaars het volgende:
Het is opvallend hoeveel vooruitgang het vrouwenvoetbal heeft gemaakt, behalve voor het Nederlands Elftal.
Absoluut geen onzin, de techniek is sterk verbeterd, behalve bij de oranje harken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij keek in 2015 niet neem ik aan? Voordat je nog eens zulke onzin vertelt
Dan heb je ogen in je achterhoofd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Absoluut geen onzin, de techniek is sterk verbeterd, behalve bij de oranje harken.
Over onzin gesproken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je ogen in je achterhoofd.
Hoe kom je hierbij?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Absoluut geen onzin, de techniek is sterk verbeterd, behalve bij de oranje harken.
Maar Nederland heeft die progressie al geboekt (zie 17, 19), niks geks aan dat het in zo'n korte tijd niet alleen maar beter wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Veel progressie die ik mis bij de NL dames.
Hier had iemand bij de paal wat aan kunnen doen!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel heel geflatteerd zeg. Maar ja, moet je zo'n corner maar verdedigen.
Ja, dat zeg ik!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier had iemand bij de paal wat aan kunnen doen!
Als je 2e wordt in de poule tref je Frankrijk. Daar tegen zie ik Oranje niet winnen, ook niet met de 2 beste speelsters erbij.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:30 schreef Paul het volgende:
As de coronamensjes maar in de kwartfinale weer genezen zijn is er niets aan de hand
Sluit ik me wel bij aan. Schotkracht blijft wel totaal lachwekkend maar aannames en passing zijn flink vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Technisch is het echt veel verzorgder bij Nederland, al vond ik dat vooral op de OS zeer zichtbaar.
Ik zie Zweden ook niet zomaar met 4-0 van Zwitserland winnen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als je 2e wordt in de poule tref je Frankrijk. Daar tegen zie ik Oranje niet winnen, ook niet met de 2 beste speelsters erbij.
Van Portugal en Zwitserland winnen ze wel, maar als je eerste in de poule wil worden, zul je veel moeten scoren. Nu meisje Miedema er ook niet bij is, kan dat wat lastiger worden. Indien Zweden morgen ruim wint van Zwitserland, wordt de druk lekker opgevoerd.
Het is tenslotte de vraag hoe Oranje met de vele dompers van afgelopen dagen omgaat. Een vroege openingsgoal kan helpen.
Ja, dat was niet zo leuk he?quote:
Hopelijk niet nee. Maar Zwitserland had gister zo'n spetterpoepvirus in de selectie, toch? Is dat weer over?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Zweden ook niet zomaar met 4-0 van Zwitserland winnen, eerlijk gezegd.
Als het inderdaad noro is zullen ze daar morgen nog wel last van hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Maar Zwitserland had gister zo'n spetterpoepvirus in de selectie, toch? Is dat weer over?
Spaanse hield als eerste vast. Hansie is boos.quote:
ja maar zonder ster spitsenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Best aardige wedstrijd vergeleken met de andere potjes. Hopen dat Spanje er zo nog eentje maakt, dan kan het nog spannend worden.
We hebben hier een Spanje-fan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met betere aanval win je dit gewoon maar ja daar heb je niet zoveel aan
Denemarken vond ik tegen Finland wel heel zwak, maar ja Spanje moet zich niet weer na drie minuten laten verrassenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Spanje is voetballend veel beter dan Denemarken, maar Denemarken heeft wel 2 sterren voorin en die heeft Spanje niet erbij. Tja, dus zeg het maar...
Moet Spanje wel kunnen winnen, Denen hebben echt nog bijna niks laten zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denemarken vond ik tegen Finland wel heel zwak, maar ja Spanje moet zich niet weer na drie minuten laten verrassen
Daarna tegen Engeland wel kansloos denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet Spanje wel kunnen winnen, Denen hebben echt nog bijna niks laten zien.
Kreeg Ramos daar niet eens +1 wedstrijd schorsing voor?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar moeten ze toch iets tegen doen.
Ik kan me ook nog herinneren dat hij bewust geel pakte toen ze uit bij Ajax hadden gewonnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Kreeg Ramos daar niet eens +1 wedstrijd schorsing voor?
vast welquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog herinneren dat hij bewust geel pakte toen ze uit bij Ajax hadden gewonnen.
Samen met Xabi Alonso dacht ikquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Denemarken absoluut niet opgewassen zal zijn tegen dit tikki-takki voetbal vd spaansen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Spanje is voetballend veel beter dan Denemarken, maar Denemarken heeft wel 2 sterren voorin en die heeft Spanje niet erbij. Tja, dus zeg het maar...
Oranje Leeuwinnen is geen land.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:17 schreef Sked het volgende:
VBL / [groepsfase EK vrouwen 13/7, 21:00] Oranje Leeuwinnen - Portugal
Hebben ze het in Spanje wel eens over de Spaanse School oid?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat hetzelfde gebeurt als bij de mannen. Tikken rond de 16 maar te weinig goede aanvallers om daar efficient kansen mee te krijgen.
Ik hoop dat ze er straks nog even naar vragen maar het zal wel gezellig moeten blijven.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Niemand neemt (terecht) die Parsons serieus.
Gewoon op NPO1 live echt genieten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:56 schreef Duiveltja het volgende:
Is het nog steeds om niet aan te gluren?
WK stofzuigen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
Belooft een saaie voetbalavond te worden ... WK Hockey is waarschijnlijk boeiender
Terugspoelen een optie?quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
Zit ik 5 minuten niet op te letten mis ik 2 goals
quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want scherm verlaten ... Kan later wel terugkijken als het moet
En daarna winnen van Zwitserland genoeg voor P1 ookquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:30 schreef MoreDakka het volgende:
Deze uitslag zou wel fijn zijn, winnen van Portugal en de kwartfinale is er al
Zweden was de eerste helft tegen Oranje wel wat beter dan deze pot.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, Zweden is wel heel matig dus gewoon. Blijkt ook maar weer dat Nederland er ook niet zoveel van kon.
4 tegen 2 zo uitspelen
Ik vond Zweden daar ook niet groots. Wel beter dan vandaag. Maar Frankrijk, Engeland, Duitsland, Spanje lijken sterkerquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Zweden was de eerste helft tegen Oranje wel wat beter dan deze pot.
Ze kan eruit, maar ze komt nogal koppig over.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Keeper had gewisseld moeten worden, ze hebben toch 5 wissels ofzo?
1e plaats vinden ze belangrijker want makkelijker programma en terechtquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Commentator snapt er vrij weinig van.Natuurlijk kiest Zweden de aanval, want doelsaldo.
Hij zal wel in zijn hoofd hebben dat NL gewoon de poulewinnaar gaat worden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Commentator snapt er vrij weinig van.Natuurlijk kiest Zweden de aanval, want doelsaldo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |