Dat heb ik even gemist dan, die posts. Vast staat wel dat hij door tempo te rijden in plaats van door te profiteren van anderen ook de rit te willen pakken nu in het geel had gestaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie dat het halve forum zich weer eens verkneukelt om een nieuwe nederlaag van Lennard Kämna. Ben echt wel een beetje klaar met deze Tour.
Ben je ongesteld of zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie dat het halve forum zich weer eens verkneukelt om een nieuwe nederlaag van Lennard Kämna. Ben echt wel een beetje klaar met deze Tour.
Voor de rit kwam hij wel duidelijk tekort ja. Had wel slimmer kunnen koersen als hij toch wist dat hij de benen niet had om te winnen en enkel te focussen op het geel. Zeker als je uiteindelijk nipt tekort komt. Maar ja, dat is achteraf..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij was toch simpelweg niet goed genoeg vandaag?
Klopt, Lenny kwam te cort.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Overdrijf je nu niet een beetje, als Lenny wat verstandiger had gereden dan had hij de gele trui gehad nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
Zou ze 'n caleb voor hun bakkes geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Apart dat z'n ploeggenoten allemaal bij hem wegreden dan
quote:
Doe dit maar gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou ze 'n caleb voor hun bakkes geven.
De granon wordt lijden voor hemquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op tijd, maar het biedt weinig perspectief voor de komende twee dagen.
Morgen wel een vlakke aanloop, maar donderdag is de aanloop iets lastiger.. dat is wel klaar dan waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op tijd, maar het biedt weinig perspectief voor de komende twee dagen.
Dat klopt, maar als je op vals plat al zo wordt weggereden, dan ben je op steilere klimmen gewoon kansloos lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen wel een vlakke aanloop, maar donderdag is de aanloop iets lastiger.. dat is wel klaar dan waarschijnlijk ja
Parkoers donderdag is echt gemaakt door iemand die sprinters haat, kort en klimmen vanuit de start en daarna bijna geen kilometer vlak.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen wel een vlakke aanloop, maar donderdag is de aanloop iets lastiger.. dat is wel klaar dan waarschijnlijk ja
Zo'n etappe mag ook wel een keer met al die vlakke aanlopen. In de Pyreneeën ontkom je er nauwelijks aan maar in de Alpen is er geen excuusquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Parkoers donderdag is echt gemaakt door iemand die sprinters haat, kort en klimmen vanuit de start en daarna bijna geen kilometer vlak.
Uiteraard. Daar gaat het niet om, maar juichen omdat een renner met een aantal seconden een misschien wel unieke kans op geel misloopt vind ik een beetje onnodig. Maar goed, hoort natuurlijk bij het spelletje.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eens, je moet de Champs-Elysees wel verdienen als sprinter.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n etappe mag ook wel een keer met al die vlakke aanlopen. In de Pyreneeën ontkom je er nauwelijks aan maar in de Alpen is er geen excuus
Quote eens een post waarin iemand juicht daarvoor?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar gaat het niet om, maar juichen omdat een renner met een aantal seconden een misschien wel unieke kans op geel misloopt vind ik een beetje onnodig. Maar goed, hoort natuurlijk bij het spelletje.
Op naar de Brienenoord!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
Dat hij het geel misloopt is ook voor een groot deel zijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar gaat het niet om, maar juichen omdat een renner met een aantal seconden een misschien wel unieke kans op geel misloopt vind ik een beetje onnodig. Maar goed, hoort natuurlijk bij het spelletje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |