San Pellegrino Aranciata Rossa en Clementinequote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Prima water trouwens dat San Pellegrino.
Aurelien Meintjesquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:33 schreef Marcoss het volgende:
Paret-Peintre ook gewoon in de 1e groep, die is dan enorm verbeterd in de rit (of hij was toneel aan het spelen om toch eens in beeld te komen)
Hij had natuurlijk gezien dat 'ie een van de overblijvers is in het topic van de meest onopvallende renner.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:33 schreef Marcoss het volgende:
Paret-Peintre ook gewoon in de 1e groep, die is dan enorm verbeterd in de rit (of hij was toneel aan het spelen om toch eens in beeld te komen)
Was geen aankomst bergop, dus dat had 3 seconden moeten zijn denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:31 schreef Marcoss het volgende:
Ze zetten Vingegaard in dezelfde tijd, dat had ook wel een seconde mogen zijn
Oké, had verwacht dat dit wel als een aankomst bergop gezien zou worden. Maar dan is het logischerquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was geen aankomst bergop, dus dat had 3 seconden moeten zijn denk ik.
Slaat nergens op toch? Het is na een berg van 19km en ook nog in stijgende lijnquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, had verwacht dat dit wel als een aankomst bergop gezien zou worden. Maar dan is het logischer
Vals platquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slaat nergens op toch? Het is na een berg van 19km en ook nog in stijgende lijn
Dreigen ze de tijdslimiet niet te halen en daarom doorgereden?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs die hebben een hekel aan hem.
Zuinig binnen komen. Waarom zou je je dan nog overmatig in gaan spannen als je toch geen druk hebt van de tijdslimiet?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:44 schreef Marcoss het volgende:
Laporte op 13 minuten en Ganna op 16 minuten binnengekomen, die zijn gewoon stil gaan staan nadat ze gelost werden?
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie dat het halve forum zich weer eens verkneukelt om een nieuwe nederlaag van Lennard Kämna. Ben echt wel een beetje klaar met deze Tour.
Om met vd Gijp te spreken: laat gaan, ouwe reus!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie dat het halve forum zich weer eens verkneukelt om een nieuwe nederlaag van Lennard Kämna. Ben echt wel een beetje klaar met deze Tour.
Hij was toch simpelweg niet goed genoeg vandaag?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |