Ja, dat was wel zijn eigen Schultz.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog dommer van Schultz om daarna niet meteen door te gaan. Sanchez was leeg, Van Baarle was leeg en Jorgenson had net dat gat gedicht.
Hij zegt zelf dat z'n bene helemaal vol liepen jaquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat mij betreft was die demarrage van van Baarle kansloos, ze gaan 'em nooit laten rijden. Ik gaf hem een zeer goede kans in de sprint met vier maar kan niet in z'n benen kijken. Met die groep erbij was het sowieso lastig geworden, wellicht had van Baarle dat beter door dan ik.
Piepstem Evansquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacadel Evans is een beetje geïrriteerd.
Ik neem aan dat het een wanhoopsdaad was omdat die wist dat die niet goed genoeg was voor de rest, vergeet ook niet dat het niet echt een normale sprint is daar, dat is 4-5% omhoog, daar heb je nog wel wat macht in de benen voor nodig, naast sprinttalent.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat mij betreft was die demarrage van van Baarle kansloos, ze gaan 'em nooit laten rijden. Ik gaf hem een zeer goede kans in de sprint met vier maar kan niet in z'n benen kijken. Met die groep erbij was het sowieso lastig geworden, wellicht had van Baarle dat beter door dan ik.
En als Jörgensen niet reageert of daarna nog even twijfelt, pakt hij hem welquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een wanhoopsdaad was omdat die wist dat die niet goed genoeg was voor de rest, vergeet ook niet dat het niet echt een normale sprint is daar, dat is 4-5% omhoog, daar heb je nog wel wat macht in de benen voor nodig, naast sprinttalent.
Zo groot was dat gat nietquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:31 schreef Marcoss het volgende:
Ze zetten Vingegaard in dezelfde tijd, dat had ook wel een seconde mogen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |