Veel dommer dan dit bericht wordt het niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De staatsdoema (Rusland) en opperste volksvergadering (Noord-Korea) zijn ook gekozen. En volgens jullie dus per definitie democratisch.
Vandaar.
Tuuteren geeft ze een grote blij.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:26 schreef StephanL het volgende:
Kwam ik vanavond weer in een langzaamaan actie terecht van boeren en burgers in Noordwijkerhout![]()
Ik maak wat mee hè? Ik zit dan ook veel op de weg
Filmpje [ twitter ]
Vroeg me vanmiddag opweg naar huis al af hoe ze dat gedaan hadden. Zo dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook, aan de verkeerslichten en alles
[ afbeelding ]
Ik ook, en ik gebruik dan ook gewoon mijn fietsbel niet!!! Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:34 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Die nek![]()
Moet haast wel een photosjop geval zijn. Mooie boerinnen bestaan namelijk niet.
Ik ben die boeren met hun protesten wel zo beu. Als ik er 1 voor mijn fiets krijg dan rijd ik gewoon door!
Huisartsen zijn dan ook belangrijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:40 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Wat is daar precies grappig aan?
Waarom zegt van Emmeren dit niet tegen de boeren, die blijkbaar goed zijn voor ons voedsel maar toch tijd en ruimte hebben om dagenlang te protesteren? Een aangifte doen kost immers veel minder tijd dan staken? De huisartsen wilden staken vanwege te weinig tijd over hebben voor hun clienten (en andere dingen) en die staking kon geen doorgang hebben omdat ze te weinig tijd hadden daarvoor..
Materieel zat in de regio natuurlijk, dat maakt het makkelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:38 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Vroeg me vanmiddag opweg naar huis al af hoe ze dat gedaan hadden. Zo dus...
Moest wel wel om lachen.
Ik heb echt geen idee wat je hierboven nou probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:40 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Wat is daar precies grappig aan?
Waarom zegt van Emmeren dit niet tegen de boeren, die blijkbaar goed zijn voor ons voedsel maar toch tijd en ruimte hebben om dagenlang te protesteren? Een aangifte doen kost immers veel minder tijd dan staken? De huisartsen wilden staken vanwege te weinig tijd over hebben voor hun clienten (en andere dingen) en die staking kon geen doorgang hebben omdat ze te weinig tijd hadden daarvoor..
Dit heeft toch geen ruk met boeren te maken. Dit zijn gewoon burgers die de maatschappij willen ontwrichten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:26 schreef StephanL het volgende:
Kwam ik vanavond weer in een langzaamaan actie terecht van boeren en burgers in Noordwijkerhout![]()
Ik maak wat mee hè? Ik zit dan ook veel op de weg
Filmpje [ twitter ]
Exact. Koop ze tegen een reëel bedrag uit hun bedrijf en ze hoeven met 3 generaties nooit meer te werken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:18 schreef zalkc het volgende:
Weer wat geleerd, 19% van de werkende miljonairs zit in de agrarische sector en van de 17.000 melkveehouders zijn er 7000 miljonair.
Ik begrijp dat het veelal in grond en stallen zit, maar laten we even duidelijk hebben waar Truus op feesboek voor aan het vechten is.
Als de consument bereid is meer voor zijn voedsel te gaan betalen is dat ook geen probleem...quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Koop ze tegen een reëel bedrag uit hun bedrijf en ze hoeven met 3 generaties nooit meer te werken.
Maar ze worden in hun bestaan bedreigt hoor!
Ze kunnen die miljoenen natuurlijk ook gebruiken om in balans met de natuur te gaan boeren. Maar ja.
is dit in de poepluchtprovincies ofzo? hier zie ik het totaal niet...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook, aan de verkeerslichten en alles
[ afbeelding ]
nee hoor, dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fake dus, we willen echte boerendochters zien!
laatst was er hier een wap die claimde dat het toch echt wel nodig is de toekomstige 15 generaties boeren vrij te stellen van werk...quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Koop ze tegen een reëel bedrag uit hun bedrijf en ze hoeven met 3 generaties nooit meer te werken.
Ze kunnen die miljoenen natuurlijk ook gebruiken om in balans met de natuur te gaan boeren. Maar ja.
In een klas van de landbouwschool in de jaren '60 met 27 boerenjongens werd door de leraar gezegd. "Kijk naar je buurman links en naar je buurman rechts. Als je denkt dat van die twee er later één zelfstandig boer met een opvolger wordt, dan word jij dat niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rondom Utrecht zie ik ze ook geregeld.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
is dit in de poepluchtprovincies ofzo? hier zie ik het totaal niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |