Nou eet ik maar twee of drie dagen per week vlees, maar als ik word gedwongen om vegetarisch te eten, al is het maar in framing van normaal versus abnormaal, dan haak ik snel af.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
De volgende stap zal dan wel de vega-industrie worden. In Oostenrijk krijg je bij de Burgerking al een vega-burger op je Whopper tenzij je specifiek vraagt naar vlees.
De vegetarische slager is inmiddels overgenomen door Unilever. Zowel Wappies als boeren gaan slecht om met dit soort verandering.
Johnny B good tonightquote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:25 schreef Magister_Artium het volgende:
Toen ik in Groningen studeerde, stond de omgeving een herfst lang op z’n kop vanwege ‘de pyromaan van ‘t Zandt’. Het bleek een jongen uit het dorp te zijn. Na straf is hij terechtgekomen in de hovenierswereld, met een nieuwe identiteit.
Hij kan het rellen echter niet laten, want hij blokkeerde met een aantal kornuiten de grensovergang, om te protesteren tegen alles waar wappies tegen zijn. Ik vond het weinig relevant om te delen, tot ik las dat Youri Plate als zijn advocaat optrad. Vandaar de link: https://www.sikkom.nl/vid(...)-vastgezet-in-grunn/
Bij één vestiging van Burger King in Oostenrijk jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
De volgende stap zal dan wel de vega-industrie worden. In Oostenrijk krijg je bij de Burgerking al een vega-burger op je Whopper tenzij je specifiek vraagt naar vlees.
De vegetarische slager is inmiddels overgenomen door Unilever. Zowel Wappies als boeren gaan slecht om met dit soort verandering.
Progressief? Serieus... Ga je mond spoelen of wordt wakker. Progressie is al minstens 20 jaar overleden, die ligt begraven tussen "dat kan ik niet" en "dat wil ik niet".quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, elke manier om de hypocrisie van de progressieven aan het daglicht bloot te stellen is het waard.
jemig, dat las ik er niet van af. iedereen heeft letterlijk overgenomen "als je in Oostenrijk de Burger king in stapt"quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij één vestiging van Burger King in Oostenrijk ja
En het wordt je ook gevraagd of je vlees wil. Daar hoef je dus niet zelf naar te vragen zoals jij zegt.
Lekker populistisch geleuter dus![]()
De muggen hier hebben deze memo niet gehad helaas.quote:
Nou meid, het is wat!?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteren langs een berucht viaduct gereden, daar stonden 3 van die helden wappies.
druk zwaaien met de vlag van Joegoslavie. eentje had een zwarte pullover aan met de tekst 'het klopt niet'.
met hun goedkope autotjes stonden ze daar, met boerenzakdoek er aan. eentje was uitgerust met zelfgeknutselde knipperende ledverlichting en zwaailamp.
vond 't maar een trieste bedoeling. dat je dit nodig hebt in je leven. zwaaien naar onbekenden.
man bijt hond-niveau.
Da's best handig, een vaccin tegen muggenbeten.quote:
Daarom is dit best een goed topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, elke manier om de hypocrisie van de progressieven aan het daglicht bloot te stellen is het waard.
deze ventquote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Er schijnt vandaag een boerendemo te zijn op de Dam? Erik Oppergek is er in ieder geval bij met zijn boerenzakdoek die hij normaal nooit om heeft(zou me niet verbazen als hij deze recent van zijn uitkeringscenten gekocht heeft): https://www.brighteon.com/44719af5-fa4c-4386-83c2-cb00da97d416
Maar oke, FYI, als je de wappiestreams in de gaten zou willen houden straks.
Nee, gewoon van een auto gejat.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Er schijnt vandaag een boerendemo te zijn op de Dam? Erik Oppergek is er in ieder geval bij met zijn boerenzakdoek die hij normaal nooit om heeft(zou me niet verbazen als hij deze recent van zijn uitkeringscenten gekocht heeft): https://www.brighteon.com/44719af5-fa4c-4386-83c2-cb00da97d416
Maar oke, FYI, als je de wappiestreams in de gaten zou willen houden straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |