Wel nog even 2e in de tussensprint geworden!quote:
Die heeft bronchitis!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:46 schreef Cyan9 het volgende:
We zwaaien Rolland ook uit, met z'n twee bergpuntjes.
Als er een kneuzenklassement was, had 'ie het vandaag weer gewonnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:46 schreef Cyan9 het volgende:
We zwaaien Rolland ook uit, met z'n twee bergpuntjes.
En dan? Alsof dat ineens totaal andere verantwoordelijkheden met zich meebrengt morgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Exact mijn gedachte. Ik zou het doen
En de komende 7 kilometer is die alleen maar makkelijker, dus denk dat die vast zit tot 4-5km van de top.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lenny wordt geviseerd. Dat wordt al lastig op zo'n loper.
Als ze het geel niet hebben, gaan ze zeker geen kopwerk doen. Dat hoeven ze ook niet als ze geel wel hebben, maar tochquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En dan? Alsof dat ineens totaal andere verantwoordelijkheden met zich meebrengt morgen.
Baat het niet, schaadt het niet. Meestal wordt er gekeken naar ploeg met gele trui. Dan zou BORA wellicht eerste deel van het werk op hun nemen als ze daar bereid toe zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En dan? Alsof dat ineens totaal andere verantwoordelijkheden met zich meebrengt morgen.
Ik zou ze dan als BORA lekker laten rijden. Alsof je die paar tellen van Lenny moet gaan verdedigen met de hele ploeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Baat het niet, schaadt het niet. Meestal wordt er gekeken naar ploeg met gele trui. Dan zou BORA wellicht eerste deel van het werk op hun nemen als ze daar bereid toe zijn
Ze zullen vast wel even mooi in formatie met het geel willen rijden. Maar kans is groot dat ze hem na morgen alweer kwijt zijn hoewel ik niet weet wat Kämna kan op hoge cols als hij het echt probeert.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou ze dan als BORA lekker laten rijden. Alsof je die paar tellen van Lenny moet gaan verdedigen met de hele ploeg.
Behalve als hij moet tijdrijden. Rommelmateriaalgod van Cofidis.quote:
Op de slotklim verliest ie zeker 2 minuten denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:52 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel even mooi in formatie met het geel willen rijden. Maar kans is groot dat ze hem na morgen alweer kwijt zijn hoewel ik niet weet wat Kämna kan op hoge cols als hij het echt probeert.
Dit deel van de klim is vlak/licht dalend zelfs hier en daar op 5km van de top wordt het weer klimmen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:52 schreef DeeBee het volgende:
BV Kamna moet nu wel in gang schieten, vind ik.
Ook als hij het echt probeert verliest 'ie minuten op een serieuze klim.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:52 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel even mooi in formatie met het geel willen rijden. Maar kans is groot dat ze hem na morgen alweer kwijt zijn hoewel ik niet weet wat Kämna kan op hoge cols als hij het echt probeert.
R_R had misschien wel weer de juiste glazen bol gepakt, afgelopen nachtquote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:59 schreef JohnDDD het volgende:
Bettiol is zo’n type, als die met de vrouw van Nibali is, dan neukt ie haar 30 minuten vol, doet ie 5 minuten rustig aan en dan kan die weer een half uur keihard gaan
Áls het draait he.. áls het draaitquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:59 schreef JohnDDD het volgende:
Bettiol is zo’n type, als die met de vrouw van Nibali is, dan neukt ie haar 30 minuten vol, doet ie 5 minuten rustig aan en dan kan die weer een half uur keihard gaan
watquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:59 schreef JohnDDD het volgende:
wowquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:59 schreef JohnDDD het volgende:
Lachen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:59 schreef JohnDDD het volgende:
Aldus Sjon Triple D vanaf zijn zolderkamer.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:59 schreef JohnDDD het volgende:
Dit is een bijzondere metafoorquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:59 schreef JohnDDD het volgende:
Jij kijkt er vreemd van op dat dit niet de twee slimste renners van het peloton zijn?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bettiol en Zimmermann rijden zich kapot.
Kan hij mooi weer voor Pogacar gaan knechten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:04 schreef TommyL0204 het volgende:
Bettiol lost. We schakelen over naar @:JohnDDD voor een leuke anekdote
Hij is klaargekomenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:04 schreef TommyL0204 het volgende:
Bettiol lost. We schakelen over naar @:JohnDDD voor een leuke anekdote
Voorraad teruggekregenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bahrein is full retard gegaan op de rustdag.
Even vrouwen in de billen knijpenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op de terugweg van de Oostenrijkse GP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |