Wel nog even 2e in de tussensprint geworden!quote:
Die heeft bronchitis!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:46 schreef Cyan9 het volgende:
We zwaaien Rolland ook uit, met z'n twee bergpuntjes.
Als er een kneuzenklassement was, had 'ie het vandaag weer gewonnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:46 schreef Cyan9 het volgende:
We zwaaien Rolland ook uit, met z'n twee bergpuntjes.
En dan? Alsof dat ineens totaal andere verantwoordelijkheden met zich meebrengt morgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Exact mijn gedachte. Ik zou het doen
En de komende 7 kilometer is die alleen maar makkelijker, dus denk dat die vast zit tot 4-5km van de top.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lenny wordt geviseerd. Dat wordt al lastig op zo'n loper.
Als ze het geel niet hebben, gaan ze zeker geen kopwerk doen. Dat hoeven ze ook niet als ze geel wel hebben, maar tochquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En dan? Alsof dat ineens totaal andere verantwoordelijkheden met zich meebrengt morgen.
Baat het niet, schaadt het niet. Meestal wordt er gekeken naar ploeg met gele trui. Dan zou BORA wellicht eerste deel van het werk op hun nemen als ze daar bereid toe zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En dan? Alsof dat ineens totaal andere verantwoordelijkheden met zich meebrengt morgen.
Ik zou ze dan als BORA lekker laten rijden. Alsof je die paar tellen van Lenny moet gaan verdedigen met de hele ploeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Baat het niet, schaadt het niet. Meestal wordt er gekeken naar ploeg met gele trui. Dan zou BORA wellicht eerste deel van het werk op hun nemen als ze daar bereid toe zijn
Ze zullen vast wel even mooi in formatie met het geel willen rijden. Maar kans is groot dat ze hem na morgen alweer kwijt zijn hoewel ik niet weet wat Kämna kan op hoge cols als hij het echt probeert.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou ze dan als BORA lekker laten rijden. Alsof je die paar tellen van Lenny moet gaan verdedigen met de hele ploeg.
Behalve als hij moet tijdrijden. Rommelmateriaalgod van Cofidis.quote:
Op de slotklim verliest ie zeker 2 minuten denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:52 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel even mooi in formatie met het geel willen rijden. Maar kans is groot dat ze hem na morgen alweer kwijt zijn hoewel ik niet weet wat Kämna kan op hoge cols als hij het echt probeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |