Dat werkt alleen maar als je van te voren niet weet wat je moet hebben en alleen maar aan het funshoppen bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:31 schreef puzziepie het volgende:
Ik zoek alleen op spul uit mijn woonplaats, kan ik het ophalen
Ik zoek alleen maar gericht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar als je van te voren niet weet wat je moet hebben en alleen maar aan het funshoppen bent.
Ouwe fietsen zijn altijd wel te krijgen maar als je een specifiek iets wilt hebben moet je negen van de tien keer dealen met afstand.
Dan zoek je vast alleen maar algemeen spul?quote:
Ik heb een soort lijstje met spullen die ik zoek, meestal in de kring van 3 tot 10 kmquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dan zoek je vast alleen maar algemeen spul?
Voorbeeld, Als ik een oude kroonluchter wil kopen voor mijn ouders als cadeau hoef ik echt niet op mijn omgeving te rekenen.
Tja..ik koop alleen uit noodzaak om iets compleet te maken of als er iets kapot is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een soort lijstje met spullen die ik zoek, meestal in de kring van 3 tot 10 km
Daar hou ik ook wel vanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:49 schreef Werkman het volgende:
[..]
Tja..ik koop alleen uit noodzaak om iets compleet te maken of als er iets kapot is.
Meestal vintage stuff.
Daarom altijd iets hoger inzetten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat eeuwige afdingen word je ook moe van. Als je iets voor ¤ 10 te koop zet moet en zal de koper ¤ 7,5 betalen om zo zijn ego een boost te kunnen geven, als je datzelfde artikel oorspronkelijk voor ¤ 12,5 te koop had gezet was een tientje ongetwijfeld geen probleem geweest. Nou, dan hebben ze aan mij een verkeerde!
Dief!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar hou ik ook wel van![]()
vroeger ging ik altijd graag het grofvuil af, heb prachtige dingen gevonden![]()
Maar dat doe ik niet meer, kijk wel regelmatig op MP .
Het blijft het bezit van een ander.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:12 schreef Werkman het volgende:
[..]
Waarom ben je een dief als je iets meeneemt wat een ander heeft weg getyft?
Maar het idee achter weggooien is toch omdat je het juist niet meer als bezit wilt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het blijft het bezit van een ander.
Als het echt bij het grofvuil staat, dan zou ik het niet erg vinden. Heb meegemaakt dat ik spullen aan de straat had gezet voor de kringloop, maar nog geen half uur laten was weg gejat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het idee achter weggooien is toch omdat je het juist niet meer als bezit wilt?
Sorry hoor, maar een duidelijker signaal dan iemand ergens afstand van doet dat wegtyfen bestaat er niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het blijft het bezit van een ander.
Maar dat is letterlijk wat hij zegt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Als het echt bij het grofvuil staat, dan zou ik het niet vinden.
Als je niet in een dorpje woont, maar in een stad, dan is er best wat te vinden hoor. Ik krijg 237 kroonluchters te zien binnen een straal van 5km op marktplaats. Daar zit er vast wel een mooie tussen voor je ouders.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dan zoek je vast alleen maar algemeen spul?
Voorbeeld, Als ik een oude kroonluchter wil kopen voor mijn ouders als cadeau hoef ik echt niet op mijn omgeving te rekenen.
Dat doen een hoop mensen dus niet. Die graaien maar raak.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wel ff van te voren netjes aangebeld. Was geen probleem.
Jawel, ik neem aan dat iedereen in z'n dorp of stad weet wanneer het grofvuil word opgehaald. Buiten die dagen om en er staat wat aan de weg, dan zou ik er niet in gaan zitten neuzen met als doel wat achterover te drukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat is letterlijk wat hij zegt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |