Het is wel fijn dat ze zo open & bloot zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:08 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het geld is weer binnen zo te zien voor een vruchtbare samenwerking met het Kremlin.
Nee, ze hebben het er al maanden druk mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:15 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Hahahahaha! Weten we zeker dat dit niet een filmpje van De Speld is?![]()
![]()
Klopt hij doet er geen moeite meer voor om het te verbergen. Dus binnenkort zullen er wel weer een berg onzin speeches voorbij komen met een berg Russische propaganda.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat ze zo open & bloot zichtbaar zijn.
Ik snap niet dat China dit barbaarse kutland nog steeds steunt. Voedselzekerheid is daar ook nog steeds een dingetje en hoewel ze niet veel graan uit Oekraïne krijgen moeten ze hier toch niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef polderturk het volgende:
Helikopter schiet flares af, keert om en gaat weg. Als dit geen terreur is, als dit niet het bewust creëren van honger is, dan weet ik het ook niet. Oekraïne moet nog sneller, nog VEEL MEER wapens krijgen om deze smeerlappen te verdrijven.
[ twitter ]
Wie is die Rus?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:08 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het geld is weer binnen zo te zien voor een vruchtbare samenwerking met het Kremlin.
Ze zullen wel jaloers zijn dat we het hier over alles oneens kunnen zijn zonder dat je daar de bak voor indraait inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:42 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je kunt als westen, net als Rusland, gewoon bij een simpele oneliner houden op deze zogenaamde geopolitieke toneel. Volgens mij lachen ze zich daar in Rusland rot met al dat geanalyseer hier.
quote:
Kan ie meteen een verblijfvergunning regelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ twitter ]
De Russiche ambassadeur in Nederland. Ze hadden een leuk georganiseerd symposium met het FVD over het geweldige Rusland.
500 gram bloemquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:48 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik niet. Het is gewoon hypocriet en dat moet benoemd mogen worden. Jij hebt gewoon niet door dat het o.a. die hypocrisie zorgt voor verdere tweedeling binnen de wereld. Of je hebt er lak aan. Geen idee welke van de twee erger is maar beide opties zijn nogal verdrietig.
Als Rusland ergens een bom gooit dan zijn ze slecht, de Amerikanen goed en de Nederlanders vergeetachtig.
Foei! Voor straf zandzakken vullen!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Oeps ik had niet door dat ik de lapo was
Als er geen graan uit Oekraïne komt, dan gaan de landen om het overgebleven graan concurreren. Aanbod gaat om laag bij een groeiende vraag. Voedselprijzen gaan flink stijgen, en landen met geld zullen het voedsel als eerste opkopen op de wereldmarkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik snap niet dat China dit barbaarse kutland nog steeds steunt. Voedselzekerheid is daar ook nog steeds een dingetje en hoewel ze niet veel graan uit Oekraïne krijgen moeten ze hier toch niet blij mee zijn.
quote:
Gezellige partij is het FvD toch. Overal enge globalisten die Nederlanders willen vermoorden met vaccinaties, maar lekker feestjes organiseren met de ambassadeur van Rusland in deze tijden en nadat ze niet willen meewerken met het uitleveren van de moordenaars van 193 Nederlanders kan allemaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ twitter ]
De Russiche ambassadeur in Nederland. Ze hadden een leuk georganiseerd symposium met het FVD over het geweldige Rusland.
China heeft het afgelopen jaar al HEEL VEEL voedsel opgekocht. Alsof ze iets zagen aankomen...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als er geen graan uit Oekraïne komt, dan gaan de landen om het overgebleven graan concurreren. Aanbod gaat om laag bij een groeiende vraag. Voedselprijzen gaan flink stijgen, en landen met geld zullen het voedsel als eerste opkopen op de wereldmarkt.
Daarom is het zo raar. In China wonen nog honderden miljoenen mensen onder de armoedegrens.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als er geen graan uit Oekraïne komt, dan gaan de landen om het overgebleven graan concurreren. Aanbod gaat om laag bij een groeiende vraag. Voedselprijzen gaan flink stijgen, en landen met geld zullen het voedsel als eerste opkopen op de wereldmarkt.
Twee jaar durende lockdown?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:35 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
China heeft het afgelopen jaar al HEEL VEEL voedsel opgekocht. Alsof ze iets zagen aankomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |