Ik wel dus kom maar op met dat bewijs.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja maar daar ben jij niet in geïnteresseerd.
Zo lang die zoon geen politiek functie bekleedt ben ik het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het betreft natuurlijk de zoon van de president. Dus mochten daar allerlei beschamende dingen over uitlekken kan dat diens reputatie (en ook de reputatie van de Democraten) zeker schaden.
[..]
Het is natuurlijk ook grote kolder vandaar dat je je verder ook maar stil blijft over het volstrekt logische verschil in normen en waarden wat betreft de beide families.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de waarheid lastig is te accepteren. Maar met sneeuwvlokjes heeft dat verder niets te maken.
Zo werkt dat niet helaas. Biden is zijn vader. Hoe kan Biden nu nog serieus een debat aan snijden over bijv drugsgebruik in de VS?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zo lang die zoon geen politiek functie bekleedt ben ik het daar niet mee eens
Dit maakt (Joe)Biden juist uitermate geschikt voor een debat over drugsgebruik.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet helaas. Biden is zijn vader. Hoe kan Biden nu nog serieus een debat aan snijden over bijv drugsgebruik in de VS?
Je vergeet de pizzeria. Hij bezoekt daar vaak de kelders.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Mooi hoe mensen hier de Biden crime/pedo family blijven verdedigen.
Zijn er ook al foto's van Hunter die Hillary met een sigaar bevredigd? Dat kunnen de knulletjes van de fake media toch wel in elkaar flansen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je vergeet de pizzeria. Hij bezoekt daar vaak de kelders.
Dat restaurant dat helemaal geen kelder heeft bedoel je?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je vergeet de pizzeria. Hij bezoekt daar vaak de kelders.
Ja, die.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat restaurant dat helemaal geen kelder heeft bedoel je?
Nou inderdaad, afgaande op alle berichtgeving omtrent Hunter Biden met een verscheidenheid aan zware drugs, minderjarige (?) prostituees en schimmige 'business deals' in Oost-Europa, denk ik dat de normen en waarden binnen de familie Trump een stuk hoger liggen. En voor (complot)theorieën over andere accounts of kloons verwijs ik je graag naar de FOK!crew.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:02 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook grote kolder vandaar dat je je verder ook maar stil blijft over het volstrekt logische verschil in normen en waarden wat betreft de beide families.
Dat je niet wil inzien dat je je nogal gedraagt als een sneeuwvlokje, met dit account en al je voorgaande Dejann, mag dan ook niemand verbazen.
Absoluut! Als het aan hem lag had zijn zoon allang in de bak gezeten. Helaas is ie geen povere neger.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit maakt (Joe)Biden juist uitermate geschikt voor een debat over drugsgebruik.
Ja. Dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Anti-Drug Abuse Act of 1986: This law, sponsored and partly written by Biden, ratcheted up penalties for drug crimes. It also created a big sentencing disparity between crack and powder cocaine; even though the drugs are pharmacologically similar, the law made it so someone would need to possess 100 times the amount of powder cocaine to be eligible for the same mandatory minimum sentence for crack. Since crack is more commonly used by Black Americans, this sentencing disparity helped fuel big racial disparities in incarceration.
Anti-Drug Abuse Act of 1988: This law, co-sponsored by Biden, increased prison sentences for drug possession, enhanced penalties for transporting drugs, and established the Office of National Drug Control Policy, which coordinates and leads federal anti-drug efforts.
Ah dejann is weer ouderwets doelpalen aan het verschuiven en wil domweg niet begrijpen wat er nu daadwerkelijk gezegd is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou inderdaad, afgaande op alle berichtgeving omtrent Hunter Biden met een verscheidenheid aan zware drugs, minderjarige (?) prostituees en schimmige 'business deals' in Oost-Europa, denk ik dat de normen en waarden binnen de familie Trump een stuk hoger liggen. En voor (complot)theorieën over andere accounts of kloons verwijs ik je graag naar de FOK!crew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |