Hij heeft (nog) een te lage viral load om eruit getrapt te worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo mag Majka dan wel doorrijden als ie positief getest is? Viel half in het verhaal
Oh ja, dat was ik alweer vergeten.quote:
Knop afstandbediening.quote:
Het erge is dat de NOS wel allerlei rechten heeft die ze dan alleen gebruiken voor online of in het weekend.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Tour is de Tour, maar kan me goed voorstellen dat de Vlaamse publieke omroep liever Vlaamse koersen uitzendt dan de Ronde van Romandië of de Ronde van Zwitserland.
De NOS zendt bijna niks uit. Zou ook wel graag zien dat die paar Nederlandse koersen die er nog zijn wat tv-coverage krijgen. Wellicht motiveert dat om voort te doen en anderen om ook eens 'n koers te organiseren.
Nee dat snap ik ergens ook nog wel, maar ik vraag me af hoe lang we hier nog mee door gaan nu er natuurlijke afweer en vaccinaties in het spel zijn om de meest kwetsbaren te beschermen...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sporten met corona is anders geen goed idee hoor. Met verkoudheid ook niet overigens maar goed.
Geen idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Hoe groot is de kans dat er nog meer bij UAE besmet zullen zijn? Ik weet nog in april dat mijn vriendin het had, ik had van alles gedaan om het tegen te gaan maar kreeg het toch 🤣🤣
Dit is niet alleen om de kwetsbaren mee af te schermen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ergens ook nog wel, maar ik vraag me af hoe lang we hier nog mee door gaan nu er natuurlijke afweer en vaccinaties in het spel zijn om de meest kwetsbaren te beschermen...
Dit soort mensen, die op basis van eigen ervaringen conclusies denken te kunnen trekken mogen ook wel dood.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee.
Deze nieuwe variant zou oh zo besmettelijk zijn. Je zou dan denken dat het hele peloton het al wel heeft, omdat ze de hele dag op elkaar geplakt zitten te zweten en te kitsen. Maar dat blijkt mee te vallen.
Heb het ook weleens gehad. Vriendin bleef toen stug negatief testen, ondanks dat we werkelijk niks hebben gedaan om te voorkomen dat zij het krijgt.
Dat heb ik heel lang ook echt niet gedacht, maar gezien de ontwikkelingen die het virus nu doormaakt kun je de vraag stellen hoe lang het nog verdedigbaar blijft om mensen die corona hebben met dezelfde klachten als een verkoudheid/griep wel uit te sluiten van sportwedstrijden...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Van alle menstypes wil ik de 'het is maar een verkoudheidje' het liefst uitroeien.
Ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het erge is dat de NOS wel allerlei rechten heeft die ze dan alleen gebruiken voor online of in het weekend.
Dwars door het Hageland is (inderdaad leuk) geen GP Jeff Scherens of Schaal Sels.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koersen zoals Dwars door het Hageland zijn vaak attractiever omdat de niveauverschillen groter zijn.
Tikje ziedend. Tevens gebruik ik nooit die uitdrukking. De shitload aan Belgische koersen is me soms teveel, uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan kijk jij maar lekker alleen naar de Tour om vervolgens te concluderen dat er weer een muis gebaard is.
Dat zijn ook journalistieke keuzes; het is de vraag of je de hele programmering voor een etappe in Romandië moet omgooien. Ook met het schaatsen worden ze steeds selectiever.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het erge is dat de NOS wel allerlei rechten heeft die ze dan alleen gebruiken voor online of in het weekend.
Enkel omdat JIJ lichte klachten hebt, betekent niet dat de mensen die JIJ aansteekt ook lichte klachten gaan krijgen. Dat is het hele punt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik heel lang ook echt niet gedacht, maar gezien de ontwikkelingen die het virus nu doormaakt kun je de vraag stellen hoe lang het nog verdedigbaar blijft om mensen die corona hebben met dezelfde klachten als een verkoudheid/griep wel uit te sluiten van sportwedstrijden...
Die vraag zou je kunnen stellen. Net zoals je de vraag zou kunnen stellen hoe het mogelijk is dat je na een jaar of 2 nog niet van long covid hebt gehoord en de schadelijkheid van sporten met corona. En dan nog de vraag wat we met deze mensen moeten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik heel lang ook echt niet gedacht, maar gezien de ontwikkelingen die het virus nu doormaakt kun je de vraag stellen hoe lang het nog verdedigbaar blijft om mensen die corona hebben met dezelfde klachten als een verkoudheid/griep wel uit te sluiten van sportwedstrijden...
Er rijden weinig speklappen uit de risicogroep rond in het peloton.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Enkel omdat JIJ lichte klachten hebt, betekent niet dat de mensen die JIJ aansteekt ook lichte klachten gaan krijgen. Dat is het hele punt.
Met griep sporten is evengoed onverstandig. Anders moet je dat even bij Sonny Colbrelli navragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |