Niks mis mee, vaak leuker om te kijken dan de gemiddelde touretappe.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Klopt, Schaal Schels en GP Jef Scheren en van die kul
Nou nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niks mis mee, vaak leuker om te kijken dan de gemiddelde touretappe.
Koersen zoals Dwars door het Hageland zijn vaak attractiever omdat de niveauverschillen groter zijn.quote:
Mooi parcours ook, Dwars door het Hageland en het Hageland is een mooie omgeving.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koersen zoals Dwars door het Hageland zijn vaak attractiever omdat de niveauverschillen groter zijn.
Alsof UAE met 2 man die niet in de problemen zijn naast Pogi nog veel te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:31 schreef Columbiafan het volgende:
UAE gaat Pidcock niet laten rijden lijkt me?
Dan kijk jij maar lekker alleen naar de Tour om vervolgens te concluderen dat er weer een muis gebaard is.quote:
50%quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Hoe groot is de kans dat er nog meer bij UAE besmet zullen zijn?
Lage viruswaardenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo mag Majka dan wel doorrijden als ie positief getest is? Viel half in het verhaal
Lage besmettingsgraad volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo mag Majka dan wel doorrijden als ie positief getest is? Viel half in het verhaal
quote:
Ah ok, ik wist niet eens dat we met gradaties konden werken tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:36 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Lage besmettingsgraad volgens mij.
Vlak voor de start van de Tour ja.quote:
Sporten met corona is anders geen goed idee hoor. Met verkoudheid ook niet overigens maar goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Ah ok, ik wist niet eens dat we met gradaties konden werken tegenwoordig
Wordt tijd dat we uberhaupt geen sporters meer uit gaan sluiten vanwege zo'n test, het is ondertussen echt niet meer dan een regulier verkoudheidsvirus... daar haalden we vroeger ook niemand voor uit koers.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Wordt tijd dat we uberhaupt geen sporters meer uit gaan sluiten vanwege zo'n test, het is ondertussen echt niet meer dan een regulier verkoudheidsvirus... daar haalden we vroeger ook niemand voor uit koers.
Opmerking slaat nergens op, zelfs de huidige varianten zijn vele malen besmettelijker en vele malen dodelijker, gevaarlijker dan een verkoudheidsvirus.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Ah ok, ik wist niet eens dat we met gradaties konden werken tegenwoordig
De Tour is de Tour, maar kan me goed voorstellen dat de Vlaamse publieke omroep liever Vlaamse koersen uitzendt dan de Ronde van Romandië of de Ronde van Zwitserland.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan kijk jij maar lekker alleen naar de Tour om vervolgens te concluderen dat er weer een muis gebaard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |