Ja is ook wel eens lekkerquote:
Wat voor boek?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:50 schreef Soury het volgende:
Nou is er wat anders om over te lullen. Ik heb een boek gekocht
Van papierquote:
Ik ga wel aanpassen denk ik. Maar wat ik wou kom ik net iets te kort voor.quote:
Ik ook vermoed ik .,... nog 2 weken de tijdquote:Op maandag 11 juli 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga wel aanpassen denk ik. Maar wat ik wou kom ik net iets te kort voor.
Nee ik heb wel een ebook. En piraat nog maar soms wil ik ze op papier hebbenquote:
Voor in de kast of op de showtafelquote:Op maandag 11 juli 2022 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een ebook. En piraat nog maar soms wil ik ze op papier hebben
Ja ook dat, staat leukquote:
Lina Hurtig? nee geen ideequote:Op maandag 11 juli 2022 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
speler van leipzig nu in talk
wie heet de schwede ?
lego Seinfeldquote:
Ok doeiquote:
Ja daar heb ik wel wat mee. Meest toffe serie ooitquote:Op maandag 11 juli 2022 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets met Seinfeld... Las dat een Sopranos acteur is overleden
Dat is bekendquote:Op maandag 11 juli 2022 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel wat mee. Meest toffe serie ooit
Ja ik zou Tony wel doenquote:
Fileprobleem meteen opgelostquote:Op maandag 11 juli 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een rat-souvlaki? Of een rat-moussaka?
Hier moet je zijn
https://www.ad.nl/den-haa(...)meer-terug~aebea5a6/
Lekker danquote:Op maandag 11 juli 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hier moet je zijn
Rat van Fortuin 🐀quote:Op maandag 11 juli 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hier moet je zijn
Ah, een fijnproever 🐀quote:
Ik denk dat het vaker voorkomt dan je denk. Nu staat het op filmquote:
Hadden ze toch ook hier in Amsterdam een keer ... maar dan muizenquote:Op maandag 11 juli 2022 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaker voorkomt dan je denk. Nu staat het op film
Een Jamin ergens kon je 's avonds laat ook langs lopen en daar dansende de muizenquote:Op maandag 11 juli 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden ze toch ook hier in Amsterdam een keer ... maar dan muizen
Ja niks te zoeken daar dusquote:
Bij de AH op station Utrecht ook eens.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Een Jamin ergens kon je 's avonds laat ook langs lopen en daar dansende de muizen
Ja ze zitten waar voedsel is. Altijd je shit wassenquote:Op maandag 11 juli 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij de AH op station Utrecht ook eens.
Ze vallen ook niet op.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaker voorkomt dan je denk. Nu staat het op film
Héél eerlijk die linker viel me eerder opquote:Op maandag 11 juli 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze vallen ook niet op.
[ afbeelding ]
Speel jij wel eens computergames?quote:
Ik heb in die stationshal gewerkt (vóór de verbouwing). Het zat vol met ratten.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij de AH op station Utrecht ook eens.
T is utrecht, een en al ratquote:Op maandag 11 juli 2022 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb in die stationshal gewerkt (vóór de verbouwing). Het zat vol met ratten.
Je bent in de war met Ratterdam.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speel jij wel eens computergames?
En zo ja, ken je deze al?
https://store.steampowere(...)stic_Duck_Simulator/
Lekker op de BBQ met een knoflooksausje.quote:
Gemist ... flinke knalquote:
quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:00 schreef tonja het volgende:
Goeiesmorregens! Ik heb 'Vincent' van Don McLean ge-coverdingest. Ben er niet geheel ontevreden over.
Volgens mij is dit wel oké wakker worden![]()
Hey Marcb, alles goed?quote:
Niet meer knuffelenquote:
Vanmorgen de herhaling gezien. Flinke biem! Al iets duidelijk wat er fout ging?quote:
Ik ben nog niet zo lang wakker en ben uiteindelijk rond een uur gaan slapen. Ik weet niet of er al iets duidelijk is geworden ,ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:30 schreef engine het volgende:
[..]
Vanmorgen de herhaling gezien. Flinke biem! Al iets duidelijk wat er fout ging?
Andere dames dit, deze kunnen wel zelfstandig nadenkenquote:
Fijn te horen, gaat hier ook lekkerquote:
Ja zeker, Berlijn is een leuke stad, veel gezien, veel en lekker gegeten en Coldplay was super!quote:
Marc begon, ik pas me altijd snel aanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen , je praat er zelfs Duits van
Wat waren ze eigenlijk aan het testen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang wakker en ben uiteindelijk rond een uur gaan slapen. Ik weet niet of er al iets duidelijk is geworden ,ik ben wel benieuwd
Ochja andere damesquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere dames dit, deze kunnen wel zelfstandig nadenken
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, Berlijn is een leuke stad, veel gezien, veel en lekker gegeten en Coldplay was super!
Dat bier met siroop was niet te zuipen @:Domnivoor wat een zoete bagger
Enige wat ik weet is dat ze booster testten , ik ben nu aan het terugkijken waar ik ben gestopt vannacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat waren ze eigenlijk aan het testen?
Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat ze booster testten , ik ben nu aan het terugkijken waar ik ben gestopt vannacht.
Ik vind die andere ook wel leukquote:
Ik hoop dat dit een reactie op het eerste gedeelte uit mijn post isquote:
Je bent bang dat ik je graag vergiftigd zie met vies bier?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een reactie op het eerste gedeelte uit mijn post is
Das die groene siroopquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik je graag vergiftigd zie met vies bier?
Dan heb ik een juiste aanname gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of rode, ik had de groene mijn dochter de rode. Foto's zijn te zien op mijn Instaquote:
Nope nog altijd hierquote:
Is dat familie van vieslollies?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schotland, ook leukquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nope nog altijd hierweet niet of het door gaat. Gisteren hadden ze het weer over Schotland in augustus. En na m'n vakantie ga ik nog een maand naar Terneuzen dus m'n schema raakt langzaam vol.
Dat gaat om een booreiland volgens mij dus dat weet ik nietquote:
ff afwachten dan maarquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of rode, ik had de groene mijn dochter de rode. Foto's zijn te zien op mijn Insta
Fijnquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, Berlijn is een leuke stad, veel gezien, veel en lekker gegeten en Coldplay was super!
Zonder siroop is het erger (nl. zuur)quote:Dat bier met siroop was niet te zuipen @:Domnivoor wat een zoete bagger
In sommige steden in België en Brabant wordt Trappist met grenadine gedronkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bier met siroop was niet te zuipen @:Domnivoor wat een zoete bagger
Ow echtquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Zonder siroop is het erger (nl. zuur)
Dat is wat voor @Geerdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echtIk heb het daarna meestal bij de Berliner Kindl gehouden
![]()
Het verbaasde me dat in Berlijn echt overal bier wordt gedronken, lopend op straat, in de tram en U-bahn, bijzonder om te zien.
break. newsquote:
En France aussiquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:20 schreef maily het volgende:
[..]
In sommige steden in België en Brabant wordt Trappist met grenadine gedronken
Rood of groen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
break. news
onder de 50 000 van julie zijn ook somige idioten
geweest de meiden zollen gepakkt hebben
Que ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
break. news
onder de 50 000 van julie zijn ook somige idioten
geweest de meiden zollen gepakkt hebben
Zou onderhand weleens tijd worden ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:55 schreef chufi het volgende:
`Denk dat ze nu wel ff op slot gaan ..
https://www.nu.nl/binnenl(...)-bij-tata-steel.html
F1 / Nederlandse 'fans' misdragen zich in Oostenrijk. #2quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige nederlanders hebben vrouwen sexuell belästigt
Gaat lekker met dat F1 publiekquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
F1 / Nederlandse 'fans' misdragen zich in Oostenrijk. #2
Jammer voor de normale fansquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Zitten veel tokkies tussen.
F1 is het nieuwe voetbal.
Is toch overal waar grote groepen mensen samenkomen. Op een koningsdag gebeurd hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Zitten veel tokkies tussen.
F1 is het nieuwe voetbal.
Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch overal waar grote groepen mensen samenkomen. Op een koningsdag gebeurd hetzelfde.
Misschien zijn ze we allemaal gewoon tokkies.
Samequote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ikke niet hoor![]()
Mja ga niet naar de voebal en niet naar de F1
Het boeit me ook niet.
De zwarte cross roept op dat hufters hun kaartje moeten verkopen. Benieuwd hoeveel mensen zichzelf als hufter zienquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ikke niet hoor![]()
Mja ga niet naar de voebal en niet naar de F1
Het boeit me ook niet.
Er is ook een verhaal over Musk en een stewardess.quote:
Heb ik gelezenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Er is ook een verhaal over Musk en een stewardess.
Dat zal wel stormlopenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
De zwarte cross roept op dat hufters hun kaartje moeten verkopen. Benieuwd hoeveel mensen zichzelf als hufter zien
Is dat nu ook een tokkie?quote:
Ik heb wel eens "daar moet een piemel in" gezongen op de zwarte crossquote:
Tante Rikie heeft opgeroepen je te gedragen. Als afscheidscadeau voor haar.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel eens "daar moet een piemel in" gezongen op de zwarte cross
Toen kon dat nog.
Of het helemaal waar is wordt aan getwijfeld..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige nederlanders hebben vrouwen sexuell belästigt
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Tante Rikie heeft opgeroepen je te gedragen. Als afscheidscadeau voor haar.
Aandachtorgelsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Of het helemaal waar is wordt aan getwijfeld..
https://autobahn.eu/artik(...)HZ62__BLiY&fs=e&s=cl
Gewoon lekker thuis achter de buis ... val je verder niemand anders lastigquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:05 schreef puzziepie het volgende:
Daarom beter geen voetbal en geen F1 kijken
Lastigvallen is nooit goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon lekker thuis achter de buis ... val je verder niemand anders lastig
Of in de (dwang)buis, als je je niet kan gedragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon lekker thuis achter de buis ... val je verder niemand anders lastig
Ja oppassen op FoK! livecommentaarquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of in de (dwang)buis, als je je niet kan gedragen.
Wat een eng(e)nekquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Er is al een verdachte aangehouden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Er is al een verdachte aangehouden.
[ afbeelding ]
Ze wouden graag door de pitstraat en VIP .... maar er gaat vast beter opgelet worden straks in Frankrijk..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:11 schreef mario390 het volgende:
misschien wel om dat vrouwen wel naar de
organisator gegangen zijn
Gatverdammequote:Op maandag 11 juli 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hier moet je zijn
Zijn wel nasty wijvenstrekenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wouden graag door de pitstraat en VIP .... maar er gaat vast beter opgelet worden straks in Frankrijk..
Een tweet posten is wat anders als een tweet lezen via 40+quote:
Tour de France?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Dominic wint weer eens een ATP wedstrijd ..
Ik heb daar wel eens van gehoordquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:54 schreef chufi het volgende:
Ik probeer cricket te vinden , maar lukt niet
Kun je niet gewoon een account aan maken bij unibet en dan kijken?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik niet wed, kan ik niet streamen en moet ik het met livescore doen
Hier is iequote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:54 schreef chufi het volgende:
Ik probeer cricket te vinden , maar lukt niet
Unibet moet weer eens proberen, daar had ik een account, maar die werden toen bij de invoering van dat nieuwe wedden geblokt, maar volgens mij zou het weer moeten werken ... Had nog iets van 5 cent erop staanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:59 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een account aan maken bij unibet en dan kijken?
Je hoeft toch niet te wedden bij cricket?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik niet wed, kan ik niet streamen en moet ik het met livescore doen
Mag best wel een straf op staan wat mij betreft. Gelukkig staan de foto's van de kutwijven onlinequote:
Ben wel benieuwd eigenlijk. Ook voor andere sporten wel handig.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Unibet moet weer eens proberen, daar had ik een account, maar die werden toen bij de invoering van dat nieuwe wedden geblokt, maar volgens mij zou het weer moeten werken ... Had nog iets van 5 cent erop staan
Precies, wat een smerige wijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag best wel een straf op staan wat mij betreft. Gelukkig staan de foto's van de kutwijven online
Ik zat op unibet.eu en dat stopt... moet naar .nlquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk. Ook voor andere sporten wel handig.
Dit mag niet he, die naam noemen. Dat is reclamequote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat op unibet.eu en dat stopt... moet naar .nl
ik noem iets dat stoptquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit mag niet he, die naam noemen. Dat is reclame
Nog steeds reclamequote:
Wat staat er hier onder aan de pagina? naast abo xxx ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds reclame
Nu is de minister boos op je.
Geen idee wat er bij jou onderaan de pagina staatquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er hier onder aan de pagina? naast abo xxx ?
Die commerciele linken van Danny ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee wat er bij jou onderaan de pagina staat
Bij mij staat niet in ieder geval
echt? ik wens het hemquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Dominic wint weer eens een ATP wedstrijd ..
Helpt niet meer.... 4e impf halenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
goed zo
aja nu heeft jemand bij ons corona
de broeder van mama de bijna elke
dag eeten komt, maar met 3 impf.
Doet iets het weer niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:20 schreef mario390 het volgende:
man man deze anbieter waar altijd en
vrouw op de band sprekt
en je moet wachten,wachten![]()
Dat is idd hinderlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:22 schreef mario390 het volgende:
nieuwe hybrid modem
veerliert elke 5 min vor 5 sek de verbindung
en het gaat alijd autom. verder
Mannetje uit Indiaquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:29 schreef mario390 het volgende:
man man nu verbindet me de idiot naar
en private mannetje
Zegt ze iets leuks of niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:20 schreef mario390 het volgende:
man man deze anbieter waar altijd en
vrouw op de band sprekt
en je moet wachten,wachten![]()
Laat maar gaan even rust hierquote:
Wie weetquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar gaan we straks zeker weer gezeik over krijgen ? of gaat dat niet gebeuren ?
Hopen dat het nieuwe modem wel blijft werken zonder haperingenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:42 schreef mario390 het volgende:
kreg weer en nieuwe modem, maar dit nu werkt
erst 4 dagen![]()
maar het kostet niks
ja maar dit nu is ook nieuwquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen dat het nieuwe modem wel blijft werken zonder haperingen
Is er geen text-alert op je handy?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:11 schreef mario390 het volgende:
slecht? geen idee wat gebeurd is
unfall,brand geen idee
Heeft Oostenrijk geen googel of hoe zit dat. Moet jij zijn problemen oplossen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Met details over het alarm!? of was het een test ?
Volgens mij moet het niet maar wil chufi het zelfquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft Oostenrijk geen googel of hoe zit dat. Moet jij zijn problemen oplossen?
Vermoeiend dat gezeik.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij moet het niet maar wil chufi het zelf
dat kregen we niet echt nietquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Met details over het alarm!? of was het een test ?
Wat is het fucking probleem dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kregen we niet echt niet
is toch nur normal sirene
Waarom was er sirene?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
ik heb geen problem
ik heb nur gezegd dat
sirene was
Het eerste van de maand maar iets laterquote:
Ja prima.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zeikt weer ik zeik verder niet, naast mn normale behoeftes
Laat maar gaan ... Soury is boosquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:45 schreef mario390 het volgende:
dat weet ik niet, was nur 3 mal
misschien en unfall
Nee waarom zou ik boos zijn? Misschien als er een kern ramp is ofzo. Maar een plaatselijk fikkie kan me niet boeien. En Mario woont hier niet, dus ga lekker lokaal checken wat er aan de hand is.quote:
Hij zit binnen en was niet tijden aan de telefoon ..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik boos zijn? Misschien als er een kern ramp is ofzo. Maar een plaatselijk fikkie kan me niet boeien. En Mario woont hier niet, dus ga lekker lokaal checken wat er aan de hand is.
quote:
Wat kan mij dat schelen... Echt heh? !!!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zit binnen en was niet tijden aan de telefoon ..
Jij praat al bijna net als marioquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zit binnen en was niet tijden aan de telefoon ..
quote:
En ze was nog wel zo fel dat er niet meer geknuffeld mocht wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft vast een gehiem vriendinnetje ergens in de UK
😱quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:45 schreef mario390 het volgende:
dat weet ik niet, was nur 3 mal
misschien en unfall
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:58 schreef mario390 het volgende:
niet zo boos werden, je
werd nog feucht natt
Toon dan ook geen symptonenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
En ze was nog wel zo fel dat er niet meer geknuffeld mocht worden
Ja das mach ich.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoel ik niet, maar je
postete intussen
Mootie even afwachten die komt voor spelfoutenquote:
Is Mootie die Deutsche Spellcheckerin?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mootie even afwachten die komt voor spelfouten
Ja alles denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Mootie die Deutsche Spellcheckerin?
Overdrijvenquote:
Und sonst fragen wir @Rewimoquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Mootie die Deutsche Spellcheckerin?
Het mag wel een keer, lekker warm plakweerquote:
Is dat ook zo'n nieuw plaatje? Photoshop is greatquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
Ik presenteer u het heelal[ link | afbeelding ]
Nee het is echt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n nieuw plaatje? Photoshop is great
Hoezo?quote:
is DAN vs FIN NOt tegen Elend?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n nieuw plaatje? Photoshop is great
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
Ik presenteer u het heelal[ link | afbeelding ]
Ach, het is veel minder heftig dan 2,5 jaar geleden.quote:
Vielleicht kanst du das eben googlen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |