Ja hier snap ik niks vanquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:19 schreef lily het volgende:
Die Astrid![]()
Komt er een nieuwe gast/kandidaat en dan blijft ze gewoon in haar eigen domein en komt gewoon niet opdagen. Laat ze HarmJan de boel opknappen de hele avond.
Ongelooflijk
Ik vind dat ze die kinderen vaak als excuus gebruikt voor haar eigen emotionele zwaktequote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja hier snap ik niks van
Ze kon die man niet even ontvangen omdat een van haar kinderen wat ziekjes was
Weet Astrid eigenlijk wel dat er een nieuwe man is gearriveerd?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:19 schreef lily het volgende:
Die Astrid![]()
Komt er een nieuwe gast/kandidaat en dan blijft ze gewoon in haar eigen domein en komt gewoon niet opdagen. Laat ze HarmJan de boel opknappen de hele avond.
Ongelooflijk
Ja ik. Ik kijk nu dan seizoen 1 maar letterlijk elke keer als ze savonds filmen zijn ze aan de zuip en ook vaak overdagquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Wie had het hier laatst over het drankmisbruik in de show? Ik had het nog niet gemerkt, maar de shock over hoe weinig 2 bier per dag is vond ik zelf wel tekenend
Denk het ook. Als je er echt 3 of 4 drinkt is het heel overdreven om vier keer expliciet te moeten vragen of de ander dat een probleem vindt, die het zelf bij 2 houdt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik geloof er overigens niks van dat Natas op een gezellige avond 3, 4 wijn drinkt. Eerder 1-2 flessen
Als iemand geen alcohol drinkt zou dat ook geen probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:02 schreef Fosive het volgende:
[..]
Denk het ook. Als je er echt 3 of 4 drinkt is het heel overdreven om vier keer expliciet te moeten vragen of de ander dat een probleem vindt, die het zelf bij 2 houdt.
Of ze drinkt er echt 3 of 4, maar dan zitten die glazen zo vol dat dat niet voor standaardglas door kan gaan.
Ik kan me er ergens wel bij voorstellen dat je je dan snel veroordeeld voelt als je wel bovengemiddeld drinktquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand geen alcohol drinkt zou dat ook geen probleem moeten zijn.
Nee waarom? Moet iedereen voor zichzelf weten. Mijn broer drinkt al jaren geen druppel alcohol meer. Gewoon uit vrije wil. Mijn moeder wil nog steeds wel pushen.. Ahh ééntje voor de "gezelligheid" , dat is pas irritant.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me er ergens wel bij voorstellen dat je je dan snel veroordeeld voelt als je wel bovengemiddeld drinkt
Je moeder probeert niet met je broer te daten lijkt me?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee waarom? Moet iedereen voor zichzelf weten. Mijn broer drinkt al jaren geen druppel alcohol meer. Gewoon uit vrije wil. Mijn moeder wil nog steeds wel pushen.. Ahh ééntje voor de "gezelligheid" , dat is pas irritant.
Wat een debiel antwoord.quote:
Ik vond haar al grauw, een beetje verlept ogen, maar dat zou goed kunnen komen door haar alcoholgebruik bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik geloof er overigens niks van dat Natas op een gezellige avond 3, 4 wijn drinkt. Eerder 1-2 flessen
Standaarddrinkerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me er ergens wel bij voorstellen dat je je dan snel veroordeeld voelt als je wel bovengemiddeld drinkt
Is dat die met die zwarte hond?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:50 schreef Flow3r het volgende:
Die Carla bij Jacob, wat een irritant wijf
Daar is een ander topic voorTV / [VIDEOLAND] De Ware Jacob (vanaf 15 juli)quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:50 schreef Flow3r het volgende:
Die Carla bij Jacob, wat een irritant wijf
Ik weet niet hoe oud ze is, maar ze ziet er niet veel viezer uit dan leeftijdsgenoten denk ik, gewoon gemiddeldquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond haar al grauw, een beetje verlept ogen, maar dat zou goed kunnen komen door haar alcoholgebruik bedenk ik me nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |