boksquote:
Ja dat is niet handigquote:Op maandag 11 juli 2022 20:33 schreef Magica het volgende:
Hans doet me denken aan Rob van bzv met zijn schijtlollige dubbelzinnige grapjes
Ja heerlijk.. AlEXquote:Op maandag 11 juli 2022 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
In hoeverre vooruit kijkers hier? Twee afleveringen of zes? Maar goed, het is weer genieten geblazen! Af en toe weer zo heerlijk tenenkrommend![]()
Dat heb ik ook, zo'n figuur die altijd maar beweert dat ie het allemaal zo gaat oplossen. En dan zegt over zijn eerste gast" Soms moet ik verder kijken dan kort haar en geen kont."quote:Op maandag 11 juli 2022 23:17 schreef Nehalennia het volgende:
Ik zou gek worden van Richard, zo druk en soms versta ik hem niet omdat hij zo snel praat. Vind hem ook totaal niet aantrekkelijk. Krijg ook het idee dat hij nooit uit die troep komt omdat hij van de hak op de tak springt. Echt een raadsel wat die vrouwen in hem zien.
Desireequote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:28 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb ze allemaal al gezien. Wat heerlijk weer dit. En die Desiree bij Hans… gewoon niet in de gaten hebben hoe ze bezig is.
Die moet toch haast ingehuurd zijn. Wat een typetje.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Desiree![]()
Lijkt een beetje op Erica Terpstra
Ja eens maar hoe hysterisch die ander daar dan op reageerde was ook wel echt overdreven hoor. Dat mens is gewoon met alle goede bedoelingen bezig, moet je dan uitbarsten of ze voor je ogen die ex onthoofd heeft? Kan dat niet met een beetje menselijkheid?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:28 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb ze allemaal al gezien. Wat heerlijk weer dit. En die Desiree bij Hans… gewoon niet in de gaten hebben hoe ze bezig is.
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb Ted nu 5 minuten gezien maar ik ben al fan
En, nu ik wat verder ben, ik vind die Piet die bij haar langs komt ook leuk. Leuke lieve mensen om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb Ted nu 5 minuten gezien maar ik ben al fan
Hysterisch?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja eens maar hoe hysterisch die ander daar dan op reageerde was ook wel echt overdreven hoor. Dat mens is gewoon met alle goede bedoelingen bezig, moet je dan uitbarsten of ze voor je ogen die ex onthoofd heeft? Kan dat niet met een beetje menselijkheid?
Ja aan LLDL, net zoals die Alexquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:06 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Die hayireye ofzo, die dame die bij Hans logeert, kennen we haar misschien van tv eerder? Ze komt zo bekend voor.
Of elke twee dagen. Van de 11 aanmeldingen zijn er 8 eigenaren overgebleven,quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zit er klaar voor! Zouden ze elke avond andere eigenaren doen? Aangezien het er 11 zijn
Wat een raar wijf die Desiree witte asperges willen kopen in Italie. Wel een smaakmaker van deze serie. Ik vrees dat we niet lang van haar kunnen genieten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:12 schreef freaky40 het volgende:
Net de aflevering gekeken van 'Desiree op de Italiaanse markt' of 'De Italiaanse markt maakt kennis met Desiree', naar keuze invulbaar...plaatsvervangende schaamte. Harakyrie wilde weg rennen, maar helaas deed ze dat net niet...
Simone van Martijn is een beauty, nog eigenlijk 1 van de normaalste die te zien is tot nu toe. Die Richard is wel een groei diamantje in de serie. Beloofd nog wel spektakel te worden. Simone lijkt een beetje op Erna Sassen uit Medisch Centrum West...
[ afbeelding ]
Er staan al weer twee nieuwe op !!! Lang leve videolandquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Denk het ook niet, maar misschien juist daarom blijft ze misschien wel langer, omdat ze wel TV maakt, en dat weet ze... De productie zal daar wel op aandringen/sturen.
Sommige mensen zijn zo. Ook zoals ze zich op de markt en in de winkel gedraagt. Echt boven mensen staan, ze herkennen zichzelf niet dat ze redelijk bot zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:35 schreef lily het volgende:
Ah, nieuwe afleveringen. Leuk. Misschien morgen ergens kijken.
Die Desiree, van Hans, wat een clown is dat![]()
Maar toen ze werd aangesproken op haar gedrag keek ze echt:
Ja, door de manier waarop ze reageerde (of juist niet) leek het inderdaad alsof ze gewoon zo is. Ze heeft het niet door.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo. Ook zoals ze zich op de markt en in de winkel gedraagt. Echt boven mensen staan, ze herkennen zichzelf niet dat ze redelijk bot zijn.
Ik had wat moeite om ze uit elkaar te houden. Alle twee van die gluur ogenquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:43 schreef lily het volgende:
Die Dave en Denise vind ik niks.
Bleh.
Die Giovanni vind ik nog redelijk.
Korte gluuroog en lange gluuroogquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had wat moeite om ze uit elkaar te houden. Alle twee van die gluur ogen
Oh !!quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Korte gluuroog en lange gluuroog
6 en 8 nu. Ik vind het ook wat veel BB eigenaren, maar ze zijn ook niet allemaal even memorabel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat er teveel B&B eigenaren zijn
Nu zit ik weer te kijken en dan komen er twee mensen langs die ik me niet eens meer kan herinneren. Ik zit er niet zo in daardoor. Hoeveel waren er vorige keer?
Met Ted, hitsige Hans, de Fitgirl, die jongere dude en zijn ouders, Astrid en de junk is het toch ook prima? Meer aandacht en zendtijd voor hen
Nou dat had ze toch echt wel kunnen zien aankomen. Met haar 6 badpakken. Wat ik wel jammer vindquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Hoe hitsige Hans Desiree trouwens aan de kant zette was wel erg hard en gevoelloos hoor
Ja ze had het wel aan kunnen zien komen, maar als je hetdan vergelijkt met het gesprek erna waar hans gedumpt wordt, is het toch wel een verschilquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat had ze toch echt wel kunnen zien aankomen. Met haar 6 badpakken. Wat ik wel jammer vind
Nou een wijntje gaat er wel in hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:14 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat bijna al die mensen zoveel alcohol zuipen? Kweenie hoor, mijn referentiekader is vast niet goed want ik drink niet maar het viel mij wel op.
Ik heb ook een drankprobleem, want mij is het niet opgevallenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:14 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat bijna al die mensen zoveel alcohol zuipen? Kweenie hoor, mijn referentiekader is vast niet goed want ik drink niet maar het viel mij wel op.
Hans had die avond ervoor al een gesprek gehad waar hij het duidelijk maakte dat het niks zou worden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ze had het wel aan kunnen zien komen, maar als je hetdan vergelijkt met het gesprek erna waar hans gedumpt wordt, is het toch wel een verschil
Natasja vind ik wel ok. Die cabrio knul is een rare. Maar Jos is er....quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:20 schreef roos94 het volgende:
Ik vind die Natasja overigens een raar eng wijf en die grijze boedhist of whatever met zijn igikai is geloof ik ook niet helemaal 100
De reden dat ik seizoen 2 kijkquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:23 schreef roos94 het volgende:
Is seizoen 1 eigenlijk het kijken waard? Heb het nooit gezien
Ja! Veel kijkplezier.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:23 schreef roos94 het volgende:
Is seizoen 1 eigenlijk het kijken waard? Heb het nooit gezien
HoHo Dirk is wel community transruptive designer hequote:Op donderdag 14 juli 2022 20:20 schreef roos94 het volgende:
Ik vind die Natasja overigens een raar eng wijf en die grijze boedhist of whatever met zijn igikai is geloof ik ook niet helemaal 100
Oh godquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
HoHo Dirk is wel community transruptive designer he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Hans zoekt een investeerder met 'benefits'. Die zijn ex-vrouw uitkoopt, vandaar dat zij meewerkt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:42 schreef Ed1234 het volgende:
Oké, ergens schaam ik me, maar ik heb nu alle afleveringen op Videoland gezien. Het is lekkere achtergrond televisie. Die laatste aflevering wordt wel het één en ander duidelijk over Hans in Italië. Hij woont daar dus soort nog noodgedwongen met zijn ex-vrouw. Beiden kunnen elkaar niet uitkopen. Hans heeft eigenlijk geen tijd voor de b&b want hij heeft ook zijn eigen zaak. En de ex heeft geen financiële middelen om de b&b over te nemen. Eigenlijk zoekt Hans dus een vrouw die ook financieel wat inbrengt, de b&b wil draaien terwijl hij aan het werk is, en zijn geflirt leuk vind en seks met hem wil.
Libera & Hans kunnen elkaar niet uitkopen, dan zou ik zeggen dan moet je dus verkopen en de opbrengst delen door 2. Ipv een jarenlange verstandshuwelijk, en blijkbaar bekvechten ze bij het avondeten waar de gasten bij zijnquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hans zoekt een investeerder met 'benefits'. Die zijn ex-vrouw uitkoopt, vandaar dat zij meewerkt.
Waarom ze dat niet hebben gedaan vind ik ook vreemd. Misschien is het huis van oorsprong wel familiebezit van Libera.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Libera & Hans kunnen elkaar niet uitkopen, dan zou ik zeggen dan moet je dus verkopen en de opbrengst delen door 2. Ipv een jarenlange verstandshuwelijk, en blijkbaar bekvechten ze bij het avondeten waar de gasten bij zijn
Zou zo maar kunnen. Of dat pension is alles wat Libera heeft en ligt daarom dwars voor verkoop. Of ze hebben meer schulden dan een verkoop ooit kan opbrengen. We zullen het wel nooit wetenquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarom ze dat niet hebben gedaan vind ik ook vreemd. Misschien is het huis van oorsprong wel familiebezit van Libera.
Nou, ergens denk ik dat ik gelijk heb. Misschien is het pension wel ooit een boerderij geweest van haar opa, waar Hans geld in gestoken heeft om het om te zetten naar een B&B. Ze hebben wel hun dochter laten studeren in Nederland, ik vermoed juist niet veel schulden, alleen het rendeert niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Of dat pension is alles wat Libera heeft en ligt daarom dwars voor verkoop. Of ze hebben meer schulden dan een verkoop ooit kan opbrengen. We zullen het wel nooit weten
Zoiets denk ik ook. Het ziet er netjes onderhouden uit, maar ik vermoed dat het niet zo gekocht is en ze er aardig wat geld tegenaan hebben gegooid. Wie weet wat voor lening daar open staat. Maar goed we zullen het wel nooit weten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Of dat pension is alles wat Libera heeft en ligt daarom dwars voor verkoop. Of ze hebben meer schulden dan een verkoop ooit kan opbrengen. We zullen het wel nooit weten
Geen idee, op de website staat dat ze het pension recent volledig hebben gerenoveerd. Hij moet bijbeunen in een tuinplantenzaak, ik zie op facebook dat zij multilevel marketing beauty producten probeert te slijten. Ik denk dat Angelica vooral naar Nederland is gestuurd omdat ze maximaal DUO kan trekken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, ergens denk ik dat ik gelijk heb. Misschien is het pension wel ooit een boerderij geweest van haar opa, waar Hans geld in gestoken heeft om het om te zetten naar een B&B. Ze hebben wel hun dochter laten studeren in Nederland, ik vermoed juist niet veel schulden, alleen het rendeert niet meer.
Oh ja, dat zou ook heel goed kunnen! En Hans heeft het programma aan zijn ex verkocht onder het mom van, gratis reclame voor het pension. Ik vond Libera ook uitermate vriendelijk naar de dames die voor Hans kwamen. Trouwens ook de Italianen in die slagerij, die leken te lachen om die malle vrouw.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen idee, op de website staat dat ze het pension recent volledig hebben gerenoveerd. Hij moet bijbeunen in een tuinplantenzaak, ik zie op facebook dat zij multilevel marketing beauty producten probeert te slijten. Ik denk dat Angelica vooral naar Nederland is gestuurd omdat ze maximaal DUO kan trekken.
Geen oordeel verder hoorquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou ook heel goed kunnen! En Hans heeft het programma aan zijn ex verkocht onder het mom van, gratis reclame voor het pension. Ik vond Libera ook uitermate vriendelijk naar de dames die voor Hans kwamen. Trouwens ook de Italianen in die slagerij, die leken te lachen om die malle vrouw.
Ach ja, dat hoop ik ook. De man is duidelijk verliefd geworden op een Italiaanse schone ooit. Die houden wel van doorpakkers. Maar knappen af als zo'n horkerige noord-europese man geen geld meer inbrengt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen oordeel verder hoorlaten we hopen voor hun dat ze een oplossing vinden van de huidige situatie! best prima mensen verder.
Ik had haar graag samen met Desiree gezien. Of eigenlijk Desiree ook eens alleen zonder Hayriy. Maar het is wel een type ja "Ik ben heel veelzijdig, heb veel facetten. Stadsmens maar kan ook heel goed gedijen op het platteland, dan trek ik m'n designerkleding uit en dan loop ik in m'n spijkerbroek"..quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:16 schreef RipCity het volgende:
Die Sylvia bij Hans is ook weer zo’n typejammer dat die niet mixte met die 2 die weg zijn. Had leuke tv opgeleverd.
Dat viel mij ook op ja. Dat zo'n nep grom/kreun als ze praat. Ik kan daar er slecht tegen. Dit is wel een grappig voorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:16 schreef RipCity het volgende:
Die chick bij Martijn praat zo vreemd? Waar komt dat accent in hemelsnaam vandaan? Die nieuwe wordt niks denk ik.
Die Sylvia bij Hans is ook weer zo’n typejammer dat die niet mixte met die 2 die weg zijn. Had leuke tv opgeleverd.
Hahaha inderdaad, wat een reactie.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:37 schreef timmmmm het volgende:
Hans de Hengst heeft ze ook niet allemaal op een rijtje
De wereld staat in brand, het is oorlog in Oekraine en jij komt om wasmiddel vragenTerwijl hij zelf moeilijk doet om een vraag over wasmiddel terwijl de wereld in brand staat
Of juist goed dat hij dan in elk geval verder zo milieubewust mogelijk probeert te leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:42 schreef Ed1234 het volgende:
Ook mooi dat die jongere man in Portugal zogenaamd heel erg milieubewust is en ondertussen de halve wereld over heeft gevlogen, en een meisje uit Hawaii over laat vliegen.
Volgens mij heeft Martijn wel goeie dingen gedaan op zijn reisjes. Het waren geen vakantiesquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:42 schreef Ed1234 het volgende:
Ook mooi dat die jongere man in Portugal zogenaamd heel erg milieubewust is en ondertussen de halve wereld over heeft gevlogen, en een meisje uit Hawaii over laat vliegen.
Van die georganiseerde feelgood bagger waar je voor moet betalen als westerling. Maar dan kun je wel opscheppen tegen een meisje wat net twee uurtjes binnen is, dat je Oekrainse kinderen Engelse les hebt gegeven. Want meer is het niet en is hij vooral die dertiger die nog altijd in de b&b van zijn ouders hangt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Martijn wel goeie dingen gedaan op zijn reisjes. Het waren geen vakanties
Precies wat jij zegt, bladibla over zijn reizen ooit en dan eindigen met pa en ma in een B&B, zogenaamd eigenaar, maar waarbij pa en ma hem voortdurend op de vingers kijken. Elk meisje zou daarop afknappen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van die georganiseerde feelgood bagger waar je voor moet betalen als westerling. Maar dan kun je wel opscheppen tegen een meisje wat net twee uurtjes binnen is, dat je Oekrainse kinderen Engelse les hebt gegeven. Want meer is het niet en is hij vooral die dertiger die nog altijd in de b&b van zijn ouders hangt.
Wel relaxte lui verder. Maar hij moet echt van die eigen waarde ontlenen aan zijn buitenland tijd af. Dat heeft iedereen tegenwoordig. Hij is Martijn van de B&B nu, niet de Martijn van 2010.
Zo iemand die mensen helpt om zich goed over zichzelf te voelen ipv om mensen te helpenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van die georganiseerde feelgood bagger waar je voor moet betalen als westerling. Maar dan kun je wel opscheppen tegen een meisje wat net twee uurtjes binnen is, dat je Oekrainse kinderen Engelse les hebt gegeven. Want meer is het niet en is hij vooral die dertiger die nog altijd in de b&b van zijn ouders hangt.
Wel relaxte lui verder. Maar hij moet echt van die eigen waarde ontlenen aan zijn buitenland tijd af. Dat heeft iedereen tegenwoordig. Hij is Martijn van de B&B nu, niet de Martijn van 2010.
Ik weet ook niet waarom die man zich ooit aangemeld heeft voor dit programma, maar ik vermoed dat ie overstag gegaan is door het aanbod. Die man heeft helemaal geen vrouw nodig daar, die spreekt vloeiend frans en vermaakt zich met zijn franse vrienden en zijn paarden. Hij moet gewoon een poets in gaan huren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:37 schreef timmmmm het volgende:
Hans de Hengst heeft ze ook niet allemaal op een rijtje
De wereld staat in brand, het is oorlog in Oekraine en jij komt om wasmiddel vragenTerwijl hij zelf moeilijk doet om een vraag over wasmiddel terwijl de wereld in brand staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |