Shemales?quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Studeren om werk te vinden.Ik heb gewoon 10 jaar chimi's gebald en ben zonder diploma van de uni gegaan. Genoeg dames die voor mij willen zorgen.
Samequote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Studeren om werk te vinden.Ik heb gewoon 10 jaar chimi's gebald en ben zonder diploma van de uni gegaan. Genoeg dames die voor mij willen zorgen.
jij was toch de chirurg die 13k verdiende?quote:Op maandag 11 juli 2022 18:26 schreef Welfareboy het volgende:
Lekker voor je je denkt alles maar te bereiken met naar school gaan. Als je vader geen connecties hebt heb je lekker een studieschuld.
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Fixed. Zo klopt het.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Studeren om werk te vinden.Ik heb gewoon 10 jaar chimi's gebald en ben zonder diploma van de uni gegaan. Genoeg dames achterhetstationkontneukfiguren die voor mij willen zorgen.
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:47 schreef laforest het volgende:
Studeren voor een baan.
Dan doen alleen mensen zonder kapitaal die denken dat het een golden ticket is (net zoals die andere miljoen mensen met dezelfde diploma).
Lekker duur papiertje waarvoor ze in de schulden zitten.
Maar van studeren gaan zonder geld kom je wel diep in de schulden.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]het is echt elk topic hetzelfde he.
Alsof de meeste mensen die in de schulden zitten een universitair of hbo diploma hebben
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:47 schreef laforest het volgende:
Studeren voor een baan.
Dan doen alleen mensen zonder kapitaal die denken dat het een golden ticket is (net zoals die andere miljoen mensen met dezelfde diploma).
Jij snapt hetquote:Op maandag 11 juli 2022 18:47 schreef laforest het volgende:
Studeren voor een baan.
Nah. Hij heeft zelf ook filosofie gestudeerd. En jij bent overduidelijk afgunstig op studenten. Wereld van verschilquote:
Nee, mensen die weinig weerstand bieden.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:53 schreef Werkman het volgende:
Wat zijn hooggeleiden?
Mensen die goed tegen electrische schokken kunnen of zo?
Same maar dan wel diploma's en dingen gehaald.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Klopt, maar ik heb het gewoon betaald. Ik heb geen studieschuld.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Hij heeft zelf ook filosofie gestudeerd. En jij bent overduidelijk afgunstig op studenten. Wereld van verschil
quote:Op maandag 11 juli 2022 19:56 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nee, mensen die weinig weerstand bieden.
Ja, maar wat wil je hiermee zeggen dan? Dat je aanneemt dat de rest dat niet doet? Of dat iedereen die bij DUO leent zichzelf automatisch in de schulden werkt of dat iemand die zijn studie zonder overheidshulp niet kan betalen maar beter helemaal niet kan studeren?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het gewoon betaald. Ik heb geen studieschuld.
Iedereen moet dat zelf weten of ze er een berg schulden voor over hebben, maar ik zou het laatste adviseren (dat lijkt me instrumenteel rationeel in zo'n situatie).quote:Op maandag 11 juli 2022 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je hiermee zeggen dan? Dat je aanneemt dat de rest dat niet doet? Of dat iedereen die bij DUO leent zichzelf automatisch in de schulden werkt of dat iemand die zijn studie zonder overheidshulp niet kan betalen maar beter helemaal niet kan studeren?
Waardoor je dus alleen maar meer verdeeldheid krijgt. Studeren alleen voor de elite? En mensen die het wat minder hebben maar wel de capaciteiten moeten maar bij het klootjesvolk aansluiten?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Iedereen moet dat zelf weten of ze er een berg schulden voor over hebben, maar ik zou het laatste adviseren (dat lijkt me instrumenteel rationeel in zo'n situatie).
Ik denk gewoon een trol topic zoals negen van de tien hier.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je hiermee zeggen dan? Dat je aanneemt dat de rest dat niet doet? Of dat iedereen die bij DUO leent zichzelf automatisch in de schulden werkt of dat iemand die zijn studie zonder overheidshulp niet kan betalen maar beter helemaal niet kan studeren?
Die kunnen voor een full scholarship gaan, toch?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mensen die het wat minder hebben maar wel de capaciteiten
Haha, herkenbaar.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Het is hier geen Amerika hoorquote:Op maandag 11 juli 2022 20:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Die kunnen voor een full scholarship gaan, toch?
Iemand met de juiste capaciteiten hier kan zich toch aanmelden voor een scholarship van een Ivy League uni? Snap het probleem niet.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hier geen Amerika hoor
Dat wordt alleen uitgedeeld aan internationale studenten
quote:55% of students receive need-based Harvard scholarships. 1 in 5 pays nothing to attend.
Kwestie van goed kunnen beelddenken en verbanden leggen denk ik en het helpt ook wel als je een soort van olifantengeheugen hebtquote:
Dat heb ik allemaal, maar dit zijn zo een gevalletjes die je liever niet wil onthoudenquote:Op maandag 11 juli 2022 21:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kwestie van goed kunnen beelddenken en verbanden leggen denk ik en het helpt ook wel als je een soort van olifantengeheugen hebt
Ik zou graag willen zeggen eens gelijks, maar helaas heb ik nog geen greintje humor in jouw Posts kunnen ontdekken.quote:
Bedoelde hij het allemaal maar grappig inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2022 22:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik zou graag willen zeggen eens gelijks, maar helaas heb ik nog geen greintje humor in jouw Posts kunnen ontdekken.
Of het verzonnen is of niet maakt eigenlijk niet zo veel uit. In beide gevallen is het nogal treurig.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde hij het allemaal maar grappig inderdaad
Had jij maar een opleiding genotenquote:Op maandag 11 juli 2022 18:26 schreef Welfareboy het volgende:
Lekker voor je je denkt alles maar te bereiken met naar school gaan. Als je vader geen connecties hebt heb je lekker een studieschuld.
Ik ben hoog geleid gquote:Op maandag 11 juli 2022 22:33 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Had jij maar een opleiding genoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |