Shemales?quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Studeren om werk te vinden.Ik heb gewoon 10 jaar chimi's gebald en ben zonder diploma van de uni gegaan. Genoeg dames die voor mij willen zorgen.
Samequote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Studeren om werk te vinden.Ik heb gewoon 10 jaar chimi's gebald en ben zonder diploma van de uni gegaan. Genoeg dames die voor mij willen zorgen.
jij was toch de chirurg die 13k verdiende?quote:Op maandag 11 juli 2022 18:26 schreef Welfareboy het volgende:
Lekker voor je je denkt alles maar te bereiken met naar school gaan. Als je vader geen connecties hebt heb je lekker een studieschuld.
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Fixed. Zo klopt het.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Studeren om werk te vinden.Ik heb gewoon 10 jaar chimi's gebald en ben zonder diploma van de uni gegaan. Genoeg dames achterhetstationkontneukfiguren die voor mij willen zorgen.
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:47 schreef laforest het volgende:
Studeren voor een baan.
Dan doen alleen mensen zonder kapitaal die denken dat het een golden ticket is (net zoals die andere miljoen mensen met dezelfde diploma).
Lekker duur papiertje waarvoor ze in de schulden zitten.
Maar van studeren gaan zonder geld kom je wel diep in de schulden.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]het is echt elk topic hetzelfde he.
Alsof de meeste mensen die in de schulden zitten een universitair of hbo diploma hebben
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:47 schreef laforest het volgende:
Studeren voor een baan.
Dan doen alleen mensen zonder kapitaal die denken dat het een golden ticket is (net zoals die andere miljoen mensen met dezelfde diploma).
Jij snapt hetquote:Op maandag 11 juli 2022 18:47 schreef laforest het volgende:
Studeren voor een baan.
Nah. Hij heeft zelf ook filosofie gestudeerd. En jij bent overduidelijk afgunstig op studenten. Wereld van verschilquote:
Nee, mensen die weinig weerstand bieden.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:53 schreef Werkman het volgende:
Wat zijn hooggeleiden?
Mensen die goed tegen electrische schokken kunnen of zo?
Same maar dan wel diploma's en dingen gehaald.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Klopt, maar ik heb het gewoon betaald. Ik heb geen studieschuld.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Hij heeft zelf ook filosofie gestudeerd. En jij bent overduidelijk afgunstig op studenten. Wereld van verschil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |