Is ie dat niet al?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
Kan dit topic gereekst worden aan de laatste van vorig jaar zodat alle vaste kijkers weer kunnen aanhaken?
quote:
Als ik op het pijltje klik of op de topictitel dan lijkt dit het enige topic in deze reeks te zijn, of zie ik iets over het hoofd?quote:
Oh is het weer zo ver?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bijna mover tijd![]()
![]()
@:Dr_Flash ben je erbij!?
‘Dankjewel lieve Cat dat je me tijdig waarschuwde’quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
‘Dankjewel lieve Cat dat je me tijdig waarschuwde’
Ik heb het topic nu gereekst met de voorgaande topics.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
Kan dit topic gereekst worden aan de laatste van vorig jaar zodat alle vaste kijkers weer kunnen aanhaken?
quote:Kijk hier het hele gesprek terug.
Zes weken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hoeveel afleveringen? Elke week zelfde tijd?
Sjeudeboel!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zen volk check.
Jolige broabanders check.
Nog meer voor de bingokaart?
En hij maakt ZONDER AANDACHT zijn ontbijt klaarquote:
Maar normaal doet hij aaaaaltijd mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En hij maakt ZONDER AANDACHT zijn ontbijt klaar
Lullen tegen de camera
ja en hebben ze pas om 10 uur ontbijt of zo. Kan natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar normaal doet hij aaaaaltijd mee.
Integraaatsiequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:36 schreef Fred_B het volgende:
De plaatselijke radio mag je inderdaad niet missen.
Aandacht voor je scheurhongerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en hebben ze pas om 10 uur ontbijt of zo. Kan natuurlijk ook niet
Ja, je moet geluk hebben met het weer. Maar het is daar inderdaad prachtigquote:
Opvliegers?quote:
Volgens mij heeft onze Evelien de broek aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah hier komen Ger zijn militaire genen aan let op
Ja qua dit geregel wel. Komt nog welquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft onze Evelien de broek aan.
Na de lunch met wijn denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja qua dit geregel wel. Komt nog wel
Personen vs plekken. Opgelostquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee we komen met 48" "Ik heb 25 staan" Okee maakt niet uit
Opstand tegen de vaatwasser denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hadden ze nou ook wegwerpbordjes ja?
Een beetje 50 cent voor die vaatwasser betalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hadden ze nou ook wegwerpbordjes ja?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opstand tegen de vaatwasser denk ik
Denk dat ze nog niet op de hoogte waren van deze luxe bij het inpakken. En ze zijn op vakantie dus ze gaan echt niet afwassen jonguh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje 50 cent voor die vaatwasser betalen
Ik sluit niet uit dat er bovengemiddeld veel klanten van Schoonenberg in deze groep zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo oortjes in? Die vrouw spreekt gewoon Nederlands?
En ze praat in een microfoontje met Bluetooth. Zalig! Want dan hoef je dus als buitenstaander niet dat Nederlandse versterkte getoeter te horen. Ieder eigen oortjequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo oortjes in? Die vrouw spreekt gewoon Nederlands?
Movermeesterquote:
Jaquote:
Ik miste jullie al, maar volgens mij keken jullie wel vaker terug. Fijn dat jullie er weer bij zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:19 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken. Weer heerlijke slowTV.
En opvallend dat, hoewel wij dit nooit zouden gaan doen, steeds meer deelnemers onze leeftijd of zelfs jonger zijn.![]()
Ja, ik keek vandaag en de reeks gaat maar tot 2017 ofzo. Volgens mij kijk ik al wel langer. Fles ook wel denk ik. Vroeger was dit best een druk bezocht topicje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kijkt het al jaren hè? In de UTO SC ging het er al over.
Ik kan me nog vaag herinneren dat isax toen ook keek. Dat is echt al jaren geleden dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik keek vandaag en de reeks gaat maar tot 2017 ofzo. Volgens mij kijk ik al wel langer. Fles ook wel denk ik. Vroeger was dit best een druk bezocht topicje.
De yogatypes?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:48 schreef Blues het volgende:
Heerlijk met een ergerzenkoppel, moverlozen, poetsen van de campers en veel broerkapsels bij de vrouwen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:19 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken. Weer heerlijke slowTV.
En opvallend dat, hoewel wij dit nooit zouden gaan doen, steeds meer deelnemers onze leeftijd of zelfs jonger zijn.![]()
Ah, de deugpolitie is er ook. Gezellig!quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:04 schreef Jeroboam het volgende:
Ik zat dit programma een beetje zo te kijken en opeens dacht ik dit moet wel het meest witte programma op tv zijn, in mijn herinnering heb ik nog nooit een niet-witte deelnemer aan het programma gezien of een anders geaard koppel.
Lek!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
De Ronde van Spanje gaat verder na de rustdag
dukt teep fiksiz ebrythinquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig is er dubbelzijdig plakband
Voor skere lui jaquote:
Mijn leven wat doe je nuquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar mijn hartje gaat niet veel sneller kloppen van dat binnenland
Zou er niet op spugen, maar dor gras en boompjes zie ik hier ook wel.
Meer land voor jouquote:
Lot van de sleurhutleiderquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
140 km man man manDoe even of het een probleem is zeg
Staat niet op de bingokaart andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vier kerelkonten rondom een open voorklep. Traditie
Matige bingokaartquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat niet op de bingokaart anders
ik ook, definitelyquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook, definitelyen klote maken om elke arbitrale beslissing
Taai…quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gieren zitten allemaal te wachten op zo'n stukje oud mensenlees
Nou wat heb jij rare gedachtes zeg, dit vind ik echt niet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat wordt lichamen tellen voordat de bus vertrekt
Madenquote:
Iemand moet verstandig en verantwoordelijk zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat heb jij rare gedachtes zeg, dit vind ik echt niet kunnen hoor.
Dat is een vereiste om te mogen deelnemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Hebben die mensen allemaal een poets obsessie?
Lekker efficiënt wel. Wat jeook nog kunt doen is worst maken van de resten en die aan de nabestaanden verkopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iemand moet verstandig en verantwoordelijk zijn
Je moet toch weten welke familie je moet bellen met het slechte nieuws.
Scheelt wel kosten in de uitvaart, als dat per kilo gaat.
Botworstquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker efficiënt wel. Wat jeook nog kunt doen is worst maken van de resten en die aan de nabestaanden verkopen
Als het maar geld op brengt. Geen scrupulesquote:
Ze hebben dan ook heul geen water in die dorrigheid dus tjaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
paella met vlees. Van ECHTE beesten en niet van onderwaterinsecten en zo
zo iesj natoer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Al twee lichamen uit de bus gevallen
Aangevallen door de bobinequote:
ik hoop het niet. Kunnen we nog een keer terug naar de gieren anders?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Reist die extreem grappige gids de hele reis mee?
Ja die gids was een stuk beter ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:55 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ik hoop het niet. Kunnen we nog een keer terug naar de gieren anders?
Heujquote:
Merci beaucoup schijnt een goed begin te zijn. Hoor ik regelmatig daar.quote:
beetje halverwege onderwegquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Merci beaucoup schijnt een goed begin te zijn. Hoor ik regelmatig daar.
Ik ook, want ik heb twee linkerhandenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Drie rechterhanden, die wil ik ook…
Huehuequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hij zit erin![]()
Met zijn drie rechterhanden
Hij heeft er eentje van jou gejatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb twee linkerhanden
ja dit soort etappes zou met met mijn imaginaire ebike + wide path wel lastig makenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:03 schreef Recce het volgende:
18 euro aan kaas! Bijna zo gek als 10 euro boter.
De hag de gekstuhquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:03 schreef Recce het volgende:
18 euro aan kaas! Bijna zo gek als 10 euro boter.
Extra accu's mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit soort etappes zou met met mijn imaginaire ebike + wide path wel lastig maken
Het loopt vast uit de hand.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Wacht wat, mogen ze zelf kiezen waar ze gaan staan?
Doe eens niet zo hatelijk opgewekt jijquote:
Hij hep un ingebouwde moverquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hatelijk opgewekt jij
Dit is drama
Sorry.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hatelijk opgewekt jij
Dit is drama
Zeggen zequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:09 schreef Recce het volgende:
Ze hebben snel ff die pacemaker erin geflanst.
Die draait ook als een tierelierquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat zou @:toekito hierover te zeggen hebben
en dat wordt dan ook nog gezien als een soort "fijn, veilig, thuis, dit ken ik"quote:
Nu even Maria YouTube linkje nakijken, jij zondaar.quote:
Wanoujonge.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu even Maria YouTube linkje nakijken, jij zondaar.
We nemen het opquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
@:liesje1979 @:golfer @:blues melden ja
Nou nou nou kan echt niet ditdatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:19 schreef Blues het volgende:
[..]
We nemen het op![]()
Hebben eerst iets met dragons gekeken, toen de slimste mens, nu iets met rijke Britten.
Die oudjes sjokken er straks wel achteraan![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Groot verschil in type mensen dit jaar. Maaltijdsalades, AVG, yoga-typjes, Flodder-koppel
En de sjeudeboel, dat is wel out of character voor Sjonnie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die van de regionale omroep radio en baccardi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |