Slotenmakers zijn de beste oplichters die er rondlopen.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:58 schreef herverwijderd het volgende:
Nee, en dat is dus echt heel dom want ik heb mezelf al 2 keer buitengesloten en daar moest toen een slotenmaker voor komen
Dit is al vrij lang geleden dat het me gebeurd is, maar sindsdien ben ik dus wel tamelijk neurotisch als het om mijn sleutels gaat.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Slotenmakers zijn de beste oplichters die er rondlopen.
Lichten je op waar je bij staat en er is niets wat je daartegen kan doen (behalve een verzekering nemen).
Herkenbaar.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is al vrij lang geleden dat het me gebeurd is, maar sindsdien ben ik dus wel tamelijk neurotisch als het om mijn sleutels gaat.
Ja je moet ook niet Ali en Achmed bellen die zich voordoen als Jan op de website..maar even iets beter zoeken en de eerste 10 advertenties overslaanquote:Op maandag 11 juli 2022 12:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Slotenmakers zijn de beste oplichters die er rondlopen.
Lichten je op waar je bij staat en er is niets wat je daartegen kan doen (behalve een verzekering nemen).
Hang dan gewoon een sleutelkluisje met code in je schuurquote:Op maandag 11 juli 2022 11:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
dan in de schuur de huissleutel echt goed verstoppen zodat ik altijd binnen kom.
Ook Jan licht je op. Beetje rare post dit.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet Ali en Achmed bellen die zich voordoen als Jan op de website..maar even iets beter zoeken en de eerste 10 advertenties overslaan
Niet te verwarren met de sleutel naar je hart.quote:
Was een heel programma over een keer..hadden ze gewoon een willekeurige foto van een man op de website gezet,,en van te voren kon er geen prijsafspraak gemaakt worden etc...komen er 2 types in een normale auto met flippers etc ff die deur openen en daarna 600,- vragen..quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ook Jan licht je op. Beetje rare post dit.
Graag verder ontopic.
Hoe kom je dan in je schuurquote:Op maandag 11 juli 2022 12:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Hang dan gewoon een sleutelkluisje met code in je schuur
TS wilde de schuursleutel buiten verstoppenquote:
Ah toevallig! Dan geef ik dat even door aan m'n maat Schele Simonquote:Op maandag 11 juli 2022 13:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de sleutel naar je hart.
Ik heb er eentje onder een kandelaar in een random hoek.
Ah ok. Bij mij hangt er 1 achter een tegeltje. Maar goed, ik woon in de middle of fucking nowhere, dus doe bijvoorbeeld ook nooit mijn auto op slot... Of de garage...quote:Op maandag 11 juli 2022 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
TS wilde de schuursleutel buiten verstoppen![]()
Maar een sleutelkluis buiten kan natuurlijk ook, maar is wat gevoeliger naar mijn idee.
Jesus wat relaxed.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:43 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Ah ok. Bij mij hangt er 1 achter een tegeltje. Maar goed, ik woon in de middle of fucking nowhere, dus doe bijvoorbeeld ook nooit mijn auto op slot... Of de garage...
Ja best wel eigenlijk... Neem de autosleutel wel mee naar binnen hoorquote:
Van die dingen die ze binnen 10 seconde open hebben?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Hang dan gewoon een sleutelkluisje met code in je schuur
Daarom hebben ze truien met capuchon uitgevonden. In combinatie met een mondmasker en zonnebril. En geen enkel agent gaat je herkennen.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:58 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk... Neem de autosleutel wel mee naar binnen hoor![]()
En mocht er toch iemand denken iets te moeten stelen, dan komen ze keurig op camera.
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ook leuk: verstop random oude sleutels onder bloempotten en kabouters om inbrekers aan het huilen te krijgen.
U heeft ervaring?quote:Op maandag 11 juli 2022 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom hebben ze truien met capuchon uitgevonden. In combinatie met een mondmasker en zonnebril. En geen enkel agent gaat je herkennen.
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb een sleutel van de garage buiten verstopt en in de garage de huissleutel verstopt.
Dus al vind je de garage sleutel, dan is de grasmaaier mss foetsie maar verder niet (of je moet helderziend zijn).
Ook leuk: verstop random oude sleutels onder bloempotten en kabouters om inbrekers aan het huilen te krijgen.
gelukkig niet, maar opsporing verzocht leert me dat dit de combinatie is.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:40 schreef LeonDavinci het volgende:
Dit doet me denken aan een aflevering van StukTV waar giel na het openen van een raampje in de keuken direct in de keukenla kijkt voor de reservesleutel van de voordeur.
Die daar dan nog echt lag ook....
Ik heb direct mijn huissleutel uit de lade gehaald![]()
Schijnt een gewoonte te zijn die meerdere hebben ontdekte ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |