36 is best smal, al weet ik je bouw natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:09 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ja logisch.
Ik heb net besloten dat ik na afvallen zo'n jasje mag kopen![]()
Hopelijk vind ik dan eindelijk wat motivatie. Ergens hoop ik nog op een maat 36 (hahaha) maar ik heb geen idee wat mogelijk is na 2 zwangerschappen. Oh ja en ik ben oud ook nog.
https://bkleder.nl/leren-(...)J3CblCBoCeCAQAvD_BwEquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ook niet aan iemand die er goed voor zal zorgen.
Eigenlijk moet je ze gewoon in meerdere kleuren hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:45 schreef LeSage het volgende:
Ik heb met de kerstborrel een leren jas gekregen van mijn werkgever die er niet meer in paste. Een hele mooie groene.
Leren jasjes zijn wel echt fantastisch!
Tja, over welke maat 36 hebben we het? Toen had ik kleding in minstens 3 maten in de kast. Ik wil gewoon graag terug naar hoe ik was 4 jaar geleden. Ondanks alle imperfecties was ik gewoon tevreden. Maar nu heb ik geen tijd om te doen wat ik toen deed. En zelfs als het mij lukt om die 20 af te vallen zal het nog niet hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
36 is best smal, al weet ik je bouw natuurlijk niet.![]()
Ik draag 38/M en ben 1.65 en weeg 58 kilo.
Enige wat mij dwars zit is mijn buik soms.
Als ik in maat 36 zou willen passen, moet er zeker 7 kilo af en dan zou ik echt een streepje worden.
Oh zeker. Iedereen is anders en jij kijkt naar hoe je toen was.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:55 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Tja, over welke maat 36 hebben we het? Toen had ik kleding in minstens 3 maten in de kast. Ik wil gewoon graag terug naar hoe ik was 4 jaar geleden. Ondanks alle imperfecties was ik gewoon tevreden. Maar nu heb ik geen tijd om te doen wat ik toen deed. En zelfs als het mij lukt om die 20 af te vallen zal het nog niet hetzelfde zijn.
Ik was toen trouwens 62kg bij 1.71 en sportte 5-6 keer per week minstens een half uur.
Het is ook heel erg subjectief wat een streepje is of gewoon slank. Op mijn laagste gewicht kreeg ik telkens van mijn schoonmoeder te horen dat ik veel te mager was en elk moment kon wegwaaien. En dat terwijl ik nooit sterker en fitter was dan toen. Mijn eigen moeder vond het dikke prima. Een streepje zal ik ook nooit zijn met mijn benen en billen.
Ah maar zo vatte ik het niet op hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh zeker. Iedereen is anders en jij kijkt naar hoe je toen was.
Ik bedoel maar te zeggen dat 36 echt klein klinkt maar dat zegt niet alles.
Ik ben alles behalve fit en sterk.Dat zou de enige reden zijn om te sporten.
Het was in ieder geval geen wijzend vingertje ofzo.
Buh.. Warm.. Blij dat we lekker naar Schotland gaan deze zomerquote:
Wat je had in echt leer?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik heb er met kleren vaker last van dat ik precies voor me zie wat ik wil en het dan nergens kan vinden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:48 schreef vencodark het volgende:
Ik heb 1 echte leren jas. Die was zo’n ¤150 en doe er al jaren mee. Zit ook echt perfect.
Op frisse dagen kan ik die nu best aan maar het is geen jas die je makkelijk in je tas opbergt of om je middel doet als het warmer wordt.
Prima jas ook rond de herfst zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Heel fijn altijd ja… wel iets gehoord waarom ze niet kwamen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:54 schreef vencodark het volgende:
Ze zouden vandaag glasvezel komen aanleggen tussen 10 en 13:00. Hele tijd voor thuis gebleven.
Zijn ze dus mooi niet geweest.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:32 schreef LeSage het volgende:
Ik ga even frustratie spuien. Zal het voor jullie allemaal in spoiler doen, mag je gerust negeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 12-07-2022 15:03:14 ]
Ik ga even frustratie spuien. Zal het voor jullie allemaal in spoiler doen, mag je gerust negeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Hooggesloten kan je boezem ook forser maken. Ik zou eerder kiezen voor een V-hals en voor een jurk met een taille, eventueel net onder je borsten. Er zijn best veel jurken met zo'n hoge taille. En leg het accent op je benen, dus kies voor een niet al te lange jurk.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:52 schreef MaJo het volgende:
Wat staat goed bij lange dunne benen, smalle armen maar dikke buik en grote borsten? Liefst jurkjes maar lijk dan dus al snel zwanger. Ik ben hier zo slecht in dus heb echt advies nodig
Edit: ik zit nu bij eShakti te kijken, denk dat ik daar wel wat kan vindenIk denk hooggesloten en dat het dan "los" valt naar beneden. Mijn man heeft laatst mijn maten opgemeten en mijn borsten, buik en kont hebben allemaal dezelfde omtrek
Inderdaad juist wel een v-hals or een bijna-boothals en let op dat je geen afhangende mouwen neemt. Daardoor lijkt je borst alleen maar massiever. Goede mouwlijn op de schouder. Met korte mouwtjes zo kort dat het boven de borstlijn eindigt, of juist eronder.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:52 schreef MaJo het volgende:
Wat staat goed bij lange dunne benen, smalle armen maar dikke buik en grote borsten? Liefst jurkjes maar lijk dan dus al snel zwanger. Ik ben hier zo slecht in dus heb echt advies nodig
Edit: ik zit nu bij eShakti te kijken, denk dat ik daar wel wat kan vindenIk denk hooggesloten en dat het dan "los" valt naar beneden. Mijn man heeft laatst mijn maten opgemeten en mijn borsten, buik en kont hebben allemaal dezelfde omtrek
V-hals checkquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hooggesloten kan je boezem ook forser maken. Ik zou eerder kiezen voor een V-hals en voor een jurk met een taille, eventueel net onder je borsten. Er zijn best veel jurken met zo'n hoge taille. En leg het accent op je benen, dus kies voor een niet al te lange jurk.
Kijk daar kan ik wat mee, bedanktquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inderdaad juist wel een v-hals or een bijna-boothals en let op dat je geen afhangende mouwen neemt. Daardoor lijkt je borst alleen maar massiever. Goede mouwlijn op de schouder. Met korte mouwtjes zo kort dat het boven de borstlijn eindigt, of juist eronder.
Ik ga het kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
@:majo, negeer wel het gedeelte over wat in de mode is, want het filmpje is van 2016.
Ik moest lachen om deze reactie:
iedereen een v-hals dus
got it
Haha, die top kan niet eens het gewicht van mijn borsten aan johquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik stom vind, is dat je vooral superslanke modellen tegenkomt als je zoekt op jurken voor een appelfiguur.
Deze jurk wordt onder andere getipt. Misschien heb je er wat aan, @:majo .![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Helaas is het niet mijn kleur.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:27 schreef Bottoms_up het volgende:
Ideale jurk dat! Een koude doos maar wel zweetarmen
Waar draag je geen hemdjes onder?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:57 schreef F_r het volgende:
Ik heb dus het tegenovergestelde amper tietvulling dus niet altijd hemdjes ed er onderaan. Helaas ook een buikje. Dus tips hier ook welkom.
Deze jurk is sowieso lelijk. Ongeacht welk figuur je hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik stom vind, is dat je vooral superslanke modellen tegenkomt als je zoekt op jurken voor een appelfiguur.
Deze jurk wordt onder andere getipt. Misschien heb je er wat aan, @:majo .![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beetje Kim Kardashian zooi.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Deze jurk is sowieso lelijk. Ongeacht welk figuur je hebt.
niet=moet, gok ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waar draag je geen hemdjes onder?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Je wil een jurk waar je geen hemd onder hoef te dragen of juist wel?
Iddquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
niet=moet, gok ik.
Die autocorrect heb ik ook wel eens te pakken
Dit is echt heel stom!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het komt vast goed, maar de manier waarop is gewoon stom.
Ik heb nog niks officieels gehoord over de nieuwe klassenindeling. Alleen in welke klassen ze komen. Er is dus een ware whatsapp bom ontploft tussen alle mama’s en mijn man. (Mijn man ligt beter bij de mama’s dan ik)
[ Bericht 0% gewijzigd door Adrian4 op 12-07-2022 21:04:24 ]
Wat een stomme actie. Vooral het gebrek aan communicatie, hoop altijd maar dat leerkrachten beter zijn in lesgeven, dan aan overleggen met oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier hebben ze de doorschuif dag gehad. D blijft in dezelfde klas, komt alleen nieuwe groep 6 bij en de oude groep 8 vertrekt. Tijdens de ochtend van het doorschuiven kregen wij de leerlinglijst pas. Zodat we niet van te voren kunnen mopperen.
Er wordt in principe ook niet gewisseld. De puzzel is al ingewikkeld genoeg met die combiklassen, dus er is goed nagedacht over de indeling.
Nou ja…quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:46 schreef Leandra het volgende:
Ik ben zo blij dat dat eeuwige geschuif van leerlingen helemaal niet speelt op de school van Soneal, je zit in de A of de B groep en daar zit je van groep 1 t/m 8, ook als je een groep overslaat of blijft zitten dan doe je dat in principe in dezelfde letter.
Ik heb nog niet meegemaakt dat er kinderen van de A-groep naar de B-groep gingen of vice versa.
Helemaal tevreden wat dat betreft.
Alleen wel een intense haat jegens Social Schools, waar ze tegenwoordig alles inzetten en niets meer mailen
Hier wisselt maar 2 keer. Van 2->3 en van 5->6. De andere 2 jaar blijf je in principe in dezelfde klas. Alleen bij uitzondering kan een kind wel naar een parallel klas. Van 3-4-5 en 6-7-8 zijn er elk 4..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:46 schreef Leandra het volgende:
Ik ben zo blij dat dat eeuwige geschuif van leerlingen helemaal niet speelt op de school van Soneal, je zit in de A of de B groep en daar zit je van groep 1 t/m 8, ook als je een groep overslaat of blijft zitten dan doe je dat in principe in dezelfde letter.
Ik heb nog niet meegemaakt dat er kinderen van de A-groep naar de B-groep gingen of vice versa.
Helemaal tevreden wat dat betreft.
Alleen wel een intense haat jegens Social Schools, waar ze tegenwoordig alles inzetten en niets meer mailen
Oooh, jammer dat jullie niet vooraan konden staanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Mushanga71
We zijn binnen, hebben drinken en vooralsnog zitten we op de grote trap. Stond een enorme rij en vooraan bij jet podium was al vol uiteraard.
EDIT Inmiddels staan we. Moest zodat er meer ruimte kwam voor iedereen die de zaal nog in moet.
Het was tofquote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:24 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, jammer dat jullie niet vooraan konden staan![]()
Hoe was het?![]()
Wij gaan vrijdag met een uber. Er is ook een concert in de arena en er wordt gewaarschuwd voor drukte. Kan wel fietsen maar dochter en vriend gaan mee en die zijn fietsloos![]()
Net pas thuis van afscheidsavond. Was leukAlleen is er morgen weer een feest op school en wil zoon erheen. Nu al heimwee
Yay, foto's gezien, Steve en Josephquote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was tof![]()
Maar wel een beetje erg warm..
Dit was de setlist: https://www.setlist.fm/se(...)rlands-2bb54cd6.html
Staan ook foto's van vanavond op de Facebook-pagina van 013.
Ja, prima zicht! En flink meegebruld met de liedjesquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Yay, foto's gezien, Steve en JosephSetlist nog niet, wordt een verrassing
![]()
Was sowieso al warm en daar met zoveel mensen zal het idd behoorlijk benauwd zijn geweest.
Wel alles goed kunnen zien?
Gaaf! Je zou maar achteraan staan... Haha, nog wel een stem over?quote:Op woensdag 13 juli 2022 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, prima zicht! En flink meegebruld met de liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |