Ons huis is helaas nog niet klaar (geen badkamer) dus we bivakkeren bij mijn ouders tot dat klaar is. Hopelijk nog een weekje want het schiet nu wel opquote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:32 schreef vencodark het volgende:
@:Majo Jammer dat je alsnog positief test. Beterschap!
Waarom zit je bij je ouders trouwens? Je bent toch pas verhuisd?
Inderdaad, gewoon een vest is meestal prima. Ik heb zelf ook een softshell van the north face voor als er echt een stevige wind staat ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor welk weer zoek je iets? Ik neem meestal een vest mee, voldoet eigenlijk altijd. Een spijkerjasje vind ik ook altijd leuk/handig, of een luchtig colbertje. Voor net iets kouder een trenchcoat.
Je laatste loodjes zijn wel dubbel pittig op deze manier, maar komt goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ons huis is helaas nog niet klaar (geen badkamer) dus we bivakkeren bij mijn ouders tot dat klaar is. Hopelijk nog een weekje want het schiet nu wel op![]()
Ik heb nu ook koorts en voel me best beroerd. Hopelijk blijft het hierbij
beterschap!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ons huis is helaas nog niet klaar (geen badkamer) dus we bivakkeren bij mijn ouders tot dat klaar is. Hopelijk nog een weekje want het schiet nu wel op![]()
Ik heb nu ook koorts en voel me best beroerd. Hopelijk blijft het hierbij
T-shirt en midirok boks! Wel schoenen want gewoon op kantoor aanwezig.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:24 schreef lunapuella het volgende:
Ik werk vandaag in t-shirt en midirok. En blote voeten want thuiskantoor
Mja, ik zoek een vijfde optie.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor welk weer zoek je iets? Ik neem meestal een vest mee, voldoet eigenlijk altijd. Een spijkerjasje vind ik ook altijd leuk/handig, of een luchtig colbertje. Voor net iets kouder een trenchcoat.
Inderdaad.quote:
https://m.aboutyou.nl/p/v(...)D2hQ3CRoCSzwQAvD_BwEquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mja, ik zoek een vijfde optie.Een vest vind ik tuttig, een colbert te netjes, een spijkerjasje te casual en een trenchcoat is voor veel weersomstandigheden overkill. Ik heb ze allemaal, maar ik mis dan nog steeds iets. Ik had een cognackleurig nepleren jasje en dat was op het materiaal na behoorlijk ideaal. Ik zoek dus zoiets in ander materiaal:
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan met een strakkere snit:
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan luchtiger:
[ afbeelding ]
Het is het telkens net niet.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik heb er met kleren vaker last van dat ik precies voor me zie wat ik wil en het dan nergens kan vinden.
Maar die zijn er toch wel? Dan moet je bij parka's kijken. Via de webshop die @SQ noemde:quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:17 schreef vencodark het volgende:
Zeg maar dit:
https://www.large.nl/p/emp-signature-collection/493249.html
Maar dan een zomer editie. Is dat zo gek?
https://www.mountainwareh(...)spx/Black/?rrec=truequote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:17 schreef vencodark het volgende:
Zeg maar dit:
https://www.large.nl/p/emp-signature-collection/493249.html
Maar dan een zomer editie. Is dat zo gek?
Nou ja, het klopt wel wat @vencodark zegt over 200 soorten spijkerjasjes tegenkomen. Dat jasje dat jij liet zien is leuk (Vila is een goed merk), maar de keuze is dan wel weer erg mager. Er is weinig vergelijkbaars, er zijn maar drie kleuren (grijs, wit en zwart, beetje saai), het heeft geen zakken en er zit veel polyester in. Ze hebben bijvoorbeeld ook dit jasje:quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:21 schreef SQ het volgende:
[..]
https://www.mountainwareh(...)spx/Black/?rrec=true
jullie zoeken niet goed.
Alles is te koop, maar niet alles valt binnen mijn budgetquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:21 schreef SQ het volgende:
[..]
jullie zoeken niet goed.
Je kunt er anno 2022 gerust van uit gaan dat alles wel ergens te koop is.
Dat vind ik voor een jasje dat misschien wel een leven lang meegaat dan weer niet zo'n probleem. Ik kwam dit tegen van Ted Baker en dat zou ik gerust hebben gekocht, ware het niet dat ik het te stijfjes vind:quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Alles is te koop, maar niet alles valt binnen mijn budget
Is echt leer dan geen optie?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mja, ik zoek een vijfde optie.Een vest vind ik tuttig, een colbert te netjes, een spijkerjasje te casual en een trenchcoat is voor veel weersomstandigheden overkill. Ik heb ze allemaal, maar ik mis dan nog steeds iets. Ik had een cognackleurig nepleren jasje en dat was op het materiaal na behoorlijk ideaal. Ik zoek dus zoiets in ander materiaal:
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan met een strakkere snit:
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan luchtiger:
[ afbeelding ]
Het is het telkens net niet.
Ik heb het wel overwogen, maar ik vond het niet-ademende van m'n nepleren jas wel flink waardeloos. Is dat met echt leer anders?quote:
Er is een verschil tussen 'ik heb het geld er niet voor over' en 'ik heb het geld niet'.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik voor een jasje dat misschien wel een leven lang meegaat dan weer niet zo'n probleem.
Echt leer ademt wel, maar de voering kan dat weer in de weg zitten dus daar moet je wel op letten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het wel overwogen, maar ik vond het niet-ademende van m'n nepleren jas wel flink waardeloos. Is dat met echt leer anders?
Als je het geld op het moment zelf niet hebt, houdt het natuurlijk op. Maar ik denk dat veel mensen niet goed in overweging nemen hoelang iets meegaat en kijken of dat de investering waard is. (Ik heb zelf die fout gemaakt met dat nepleren jasje.)quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:42 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'ik heb het geld er niet voor over' en 'ik heb het geld niet'.
Je vergeet hier 4 woorden: "lijken op dit model".quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik voor een jasje dat misschien wel een leven lang meegaat dan weer niet zo'n probleem. Ik kwam dit tegen van Ted Baker en dat zou ik gerust hebben gekocht, ware het niet dat ik het te stijfjes vind:
[ afbeelding ]
Saai.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:21 schreef SQ het volgende:
[..]
jullie zoeken niet goed.
Je kunt er anno 2022 gerust van uit gaan dat alles wel ergens te koop is.
Het model staat er zelf ook niet al te dynamisch bij inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je vergeet hier 4 woorden: "lijken op dit model".
Een foto op zo'n gestyleerd model is vaak heel anders dan in het echt.
Als je maat een beetje stabiel is, is het de investering vaak wel waard (als je het geld hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je het geld op het moment zelf niet hebt, houdt het natuurlijk op. Maar ik denk dat veel mensen niet goed in overweging nemen hoelang iets meegaat en kijken of dat de investering waard is. (Ik heb zelf die fout gemaakt met dat nepleren jasje.)
Bomberjacks sluiten alleen bij de rand mooi aan. Verder is die bol ofzo en dat staat mij niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:46 schreef Burdie het volgende:
Bomberjack dan, venco? Zijn er ook in zomer-modelletjes.
Is zo leuk om te doen. Ik ben nu bezig met zelf patronen leren tekenen via Ensaidquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:34 schreef lunapuella het volgende:
Ik sta ook op de wachtlijst voor naailessen trouwens
Ik vind leer fijn ja. Met het verschil in jassen weinig ervaring maar wel met schoenen. Echte leer aan de buiten én binnenkant scheelt erg veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het wel overwogen, maar ik vond het niet-ademende van m'n nepleren jas wel flink waardeloos. Is dat met echt leer anders?
Die polyester (satijn!) voering heb je alleen vaak wel nodig om 'm een beetje cmfortabel over je kleren aan te kunnen trekkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:50 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik vind leer fijn ja. Met het verschil in jassen weinig ervaring maar wel met schoenen. Echte leer aan de buiten én binnenkant scheelt erg veel.
Deze vind ik wel mooi maar helaas polyester voering, dat zal niet helpen.
https://www.zalando.nl/7e(...)c-7e021g00m-o11.html
Oh, zo een heb ik 26 jaar geleden in Tunesië gekocht, in het zwart... toen ik zo slank was als ik nooit meer zou worden, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:50 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik vind leer fijn ja. Met het verschil in jassen weinig ervaring maar wel met schoenen. Echte leer aan de buiten én binnenkant scheelt erg veel.
Deze vind ik wel mooi maar helaas polyester voering, dat zal niet helpen.
https://www.zalando.nl/7e(...)c-7e021g00m-o11.html
Echt een tijdloos ding dit. 10 jaar geleden kocht ik ook al zoiets. Als ik nu een beetje op gewicht was zou ik misschien in de verleiding komenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, zo een heb ik 26 jaar geleden in Tunesië gekocht, in het zwart... toen ik zo slank was als ik nooit meer zou worden, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen.
Flared jeans zijn ook weer in dus die jassen komen ook wel weer.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:50 schreef SQ het volgende:
Wat je ook los moet laten is dat je precies hetzelfde wil vinden als dat je 15 jaar geleden kocht en wat zo fijn zat
Mode verandert, sta open voor andere dingen en je kunt nog best eens verrast worden
Ook niet aan iemand die er goed voor zal zorgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, zo een heb ik 26 jaar geleden in Tunesië gekocht, in het zwart... toen ik zo slank was als ik nooit meer zou worden, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen.
Ik draag geen nepperds, ik zweet in katoen al als een ijsje in de zonquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:01 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
200 voor een jas die jaren meegaat is goedkoper dan elk jaar voor 50 een nepperd
Ja logisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik draag geen nepperds, ik zweet in katoen al als een ijsje in de zon
Maar nee, voor zo'n dure uitgave wil ik wel graag minimaal een jaar op een stabiel gewicht zitten. Als dat lukt, dan koop ik er 1. In donkergeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |