abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 08:55:58 #1
5428 crew  miss_sly
pi_205305207

Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205305261
@SQ Noem je een winkel op ook, The Sting. :D
Ik kom er weleens en in het verleden best vaak wat gekocht. Leuke basics en hun winterkleding is vaak prima. Maar het is momenteel erg voor ‘het jonge spul’. :P
Die topjes zijn niet mijn ding en inderdaad: XXS is geen uitzondering.
pi_205305400
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:12 schreef Nijna het volgende:
@:Tink89, veel succes vandaag! Leuke jumpsuit ^O^

En ik draag ook capri en 7/8. Voel me wel een beetje aangesproken, maar dat is onzekerheid :')
Ik ook, gedwongen, omdat mijn benen veel te lang zijn _O-
In de winter prima op te lossen met lange laarzen, in de zomer trek ik ze gewoon tot boven m'n kuiten :7
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 11 juli 2022 @ 09:30:00 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_205305446
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:04 schreef vencodark het volgende:
@:SQ Noem je een winkel op ook, The Sting. :D
Ik kom er weleens en in het verleden best vaak wat gekocht. Leuke basics en hun winterkleding is vaak prima. Maar het is momenteel erg voor ‘het jonge spul’. :P
Die topjes zijn niet mijn ding en inderdaad: XXS is geen uitzondering.
Da's niet momenteel hoor, dat was altijd al. Maar wij werden zelf ouder _O-

Maar ja, bij Gerry Weber of Cecil verkopen ze geen hotpants -O-
disclaimer
pi_205305451
Morgen afscheidsavond en ik heb niet eens iets 'nets' :@ Draag het gewoon nooit dus koop ik ook eigenlijk nooit iets. Dan maar mn jeans met een t-shirt. Wel een effen, niet met schreeuwerige teksten ofzo :P
Net als sierraden, draag niet eens mijn trouwring. Vind het niet prettig zitten. En make-up heb ik ook afgeschaft 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205305529
Hier geen make-up of sieraden (allergische huid). En jeans of korte broek. Met een shirt erop. In de winter een lekker vest/blouse erover. 7/8e of capri broek kan ik niks mee. Ik vind het mijn dikke kuiten zo accentueren. Dan liever focus net boven de knie :P
Maar ik heb niet veel met mode, ik koop wat ik lekker vind zitten. Die ene spijkerbroek van M&S heb ik in 3 kleuren (lichtblauw, donkerblauw en zwart). Bonprixbezorgt de basics..
Scheelt dat ik geen werk heb ofzo. Voor nette dingen heb ik best een nette zwarte broek en wat tunieken. Maar voor een doorsnee dag hoef ik niet op chic *O*
pi_205305535
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:30 schreef SQ het volgende:

[..]
Da's niet momenteel hoor, dat was altijd al. Maar wij werden zelf ouder _O-

Maar ja, bij Gerry Weber of Cecil verkopen ze geen hotpants -O-
De CoolCat vond ik altijd meer voor jongeren. The Sting heeft nog een meegroei-afdeling. :+
pi_205305540
Ik draag wel jurkjes. Maar fiets naar mijn werk en dat vind ik met jurkje niet fijn. Wel onzeker over mijn lichaam vrees dat dat nooit stopt. Ik draag geen heel korte jurkjes en rokjes en een hotpants ook niet. Ik heb best wel dikke benen.
  maandag 11 juli 2022 @ 09:56:31 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_205305667
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
De CoolCat vond ik altijd meer voor jongeren. The Sting heeft nog een meegroei-afdeling. :+
Ik vind sowieso dat we een beetje tussen wal en schip vallen, als veertigers. Voor the Sting, Bershka en Monki enzo zijn we echt veel te oud. Voor Gerry Weber en Vögele zijn we echt nog veel te jong. Waar ga je dan heen?
In mijn dorp zitten wel een ONLY en een shoeby, maar daar lopen dan vervolgens ALLE moeders in. Zie je acht keer dezelfde winterjas aan het schoolplein staan. En H&M is vooral ook fucking saai qua aanbod.

Struggles! Vroeger kocht ik graag bij Steps maar die bestaan ook al niet meer...
disclaimer
pi_205305693
Ik weet niet eens wat hotpants en crop tops zijn. Ik vermoed dat het mij niet staat iig.
pi_205305737
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:56 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik vind sowieso dat we een beetje tussen wal en schip vallen, als veertigers. Voor the Sting, Bershka en Monki enzo zijn we echt veel te oud. Voor Gerry Weber en Vögele zijn we echt nog veel te jong. Waar ga je dan heen?
In mijn dorp zitten wel een ONLY en een shoeby, maar daar lopen dan vervolgens ALLE moeders in. Zie je acht keer dezelfde winterjas aan het schoolplein staan. En H&M is vooral ook fucking saai qua aanbod.

Struggles! Vroeger kocht ik graag bij Steps maar die bestaan ook al niet meer...
Ik draag
Tramatana
King Louis
K design
Wat andere merken en veelal lokaal te koop
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 juli 2022 @ 10:14:19 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205305778
Jurkjes for the win O+ en al helemaal nu ik ze zelf maak en ik een paar tof zittende patronen heb gemaakt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_205305780
quote:

[..]

Wellicht. Je moet het een beetje zoeken tussen trendy en tegelijk niet te jeugdig alsof je nog 16 bent (en XS draagt) of te zakelijk. :')
Vaak is dat toch niet echt je smaak.

Ik kan meestal wel redelijk slagen maar ik zoek nu bijv. gewoon een stoere zomerjas ipv spijkerjas of trenchcoat. Ik wil een jack die niet wijd of hip valt maar gewoon normaal op je lichaam sluit. :')
Die vind ik dus niet.
Of t-shirt die niet wijd of kort vallen maar normaal aansluit.
pi_205305794
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:00 schreef exode het volgende:
Ik weet niet eens wat hotpants en crop tops zijn. Ik vermoed dat het mij niet staat iig.
Hotpants zitten zo hoog dat je ondergoed er zo onderuit kan piepen. :P
Je benen zijn gelijk een paar cm langer.
Croptop is gewoon een naveltruitje.
pi_205305836
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of t-shirt die niet wijd of kort vallen maar normaal aansluit.
Ik ben groot fan van de basics van Zeeman, sluiten mooi aan en zijn ook iets langer dan normaal heb ik het idee.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 11 juli 2022 @ 10:26:00 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205305857
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:28 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Hé jij was gisteren in mijn durp, je hebt toch wel even gezwaaid hč? ;)

Uiteraard!

En jeetje wat een waanzinnige villa's aan het strand, kregen alleen even een rolberoerte van de prijzen toen ik op Funda keek, en ik had echt niet verwacht dat ze onder de 2 miljoen zouden zitten :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205305858
quote:

[..]

Misschien dat je wel kan slagen bij Norah :Y
  maandag 11 juli 2022 @ 10:36:47 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_205305946
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:26 schreef Puala het volgende:

[..]
Misschien dat je wel kan slagen bij Norah :Y
Nooit van gehoord, wat is dat?
disclaimer
  maandag 11 juli 2022 @ 10:38:41 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205305960
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind 7/8e em capribroeken vaak net niet iets goeds doen voor welk figuur dan ook. Ik snap de behoefte om ze te dragen op zichzelf prima, want net meer zomers/frisser dan een lange broek, maar meer gekleed dan een korte broek. Toch denk ik vaak dat een luchtige wijde lange broek, of toch lekker blote benen mooier zou zijn.
Ik zou wel eens een luchtige wijde broek willen hebben :')

Die net onder de knie is het luchtigste wat het wordt, en die zit mij dus als een strakke spijkerbroek, sterker nog: het is hetzelfde model als de broeken die ik normaal draag omdat dat het enige model is dat past, maar dan een kortere variant.

Nou zal het straks na de liposucties wel beter worden qua keuze broeken maar ik verwacht niet dat ik dan wel kan kiezen voor een Levi's 501 of een luchtige linnen broek die ook echt mooi valt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205306049
Als bijna 40-er draag ik regelmatig s. Oliver en Comma. Van de laatste telkens de minst zakelijke dingen. Taifun heeft soms ook leuk spul.
Nu ja eerst mijn lichaam terugkrijgen. Ik loop nu nog in mijn zwangerschaps/voedings shirts :')
20kg geleden was ik begonnen aan een soort capsule wardrobe, maar dan een niet heel strenge variant. Dat wil ik graag opnieuw hebben. Minder kleren in de kast maar ik was meer tevreden met wat ik had.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:51:16 #21
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205306060
quote:

[..]

Dat ervaar ik, als mede-veertiger :+, niet zo eigenlijk. Het is wel een kwestie van beter je best doen om iets te vinden, maar ik slaag nog met regelmaat in de door jou genoemde winkels. Ik sla de croptops en hotpants wel over ja. Dat gezegd hebbende, Steps mis ik ook enorm!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 juli 2022 @ 10:52:17 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205306072
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:50 schreef Bottoms_up het volgende:
Als bijna 40-er draag ik regelmatig s. Oliver en Comma. Van de laatste telkens de minst zakelijke dingen. Taifun heeft soms ook leuk spul.
Nu ja eerst mijn lichaam terugkrijgen. Ik loop nu nog in mijn zwangerschaps/voedings shirts :')
20kg geleden was ik begonnen aan een soort capsule wardrobe, maar dan een niet heel strenge variant. Dat wil ik graag opnieuw hebben. Minder kleren in de kast maar ik was meer tevreden met wat ik had.
wat is een capsule wardrobe?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_205306095
De WE doet het de laatste tijd goed voor mij :Y wel veel groene tinten :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:55:47 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_205306096
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:51 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Dat ervaar ik, als mede-veertiger :+, niet zo eigenlijk. Het is wel een kwestie van beter je best doen om iets te vinden, maar ik slaag nog met regelmaat in de door jou genoemde winkels. Ik sla de croptops en hotpants wel over ja. Dat gezegd hebbende, Steps mis ik ook enorm!
Ja maar jij hebt volgens mij ook wel een ander soort lichaam dan ik heb. Mijn buik wil namelijk graag maat 48 zijn terwijl de rest van mijn lijf een 42 ook wel best vindt. En die kleren uit de jonge meiden winkels zijn allemaal ontworpen op platte maagdelijke buikjes.

Als ik die buik niet had zou het inderdaad wel stukken makkelijker zijn!
disclaimer
pi_205306135
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:36 schreef SQ het volgende:

[..]
Nooit van gehoord, wat is dat?
Wat mij betreft een winkel die tussen t hippe en oubollige in zit qua kleding. En een landelijke dekking, dus ook een winkel bij jou in de buurt zag ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')