Ja, paquote:Op maandag 11 juli 2022 07:19 schreef laforest het volgende:
Mja, ben ik regelmatig. Niet zo aanstellen.
Hier ook. 3 x in de week 5.15.quote:Op maandag 11 juli 2022 07:19 schreef laforest het volgende:
Waarom heb jij het zo zwaar?quote:
Ongewassen en zonder ontbijt?quote:Op maandag 11 juli 2022 08:28 schreef Erasmus het volgende:
Niets is beter dan om 8:50 uit je bed te rollen zodat je om 9 uur ingelogd staat op Teams
moet maar net kunnenquote:Op maandag 11 juli 2022 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niets is beter dan vroeg beginnen met werken en vroeg klaar zijn
Ik ben het onregelmatig, dat is pas kut.quote:Op maandag 11 juli 2022 07:19 schreef laforest het volgende:
Dan maakt het niet uit wanneer je wakker wordt.quote:
Jawel! Zo laat mogelijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit wanneer je wakker wordt.
Tijdens werk?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:07 schreef Erasmus het volgende:
Heb net een uurtje gesport en gedouched. Zometeen brunch halen
@:laforest
Yup. Heb gelukkig ook geen meetings op maandagochtendquote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Yup. Heb gelukkig ook geen meetings op maandagochtend
Gezien ik de afgelopen half jaar dagen heb gedraaid van 9 tot 21 uur, geniet ik hier lekker van voordat de busy season weer begint.
Lekker man, gaarne foto’s delen van je heerlijke Griekse lunchquote:Op maandag 11 juli 2022 12:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik ga even een middagdutje doen zo, mesiméri, en daar even naar het strand zwemmen.
Die is al een half uur op.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker man, gaarne foto’s delen van je heerlijke Griekse lunch
Hardwerkend kantoorpersoneel representquote:Op maandag 11 juli 2022 08:28 schreef Erasmus het volgende:
Niets is beter dan om 8:50 uit je bed te rollen zodat je om 9 uur ingelogd staat op Teams
Heel nie, ze moet langer doorwerken hoor met al die gasprijzenquote:Op maandag 11 juli 2022 14:37 schreef Cockwhale het volgende:
Toen deed je ma pas net de rode lampen uit.
Waarom wassen als je toch binnen zit ? Gewoon no pants achter je laptop toch beetje fappen op Marieke de stagair die dagje meekijktquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom wassen als je toch binnen zit ? Gewoon no pants achter je laptop toch beetje fappen op Marieke de stagair die dagje meekijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |