dat zeg ik toch nergens maar als jij graag de betweter uithangt op basis van hearsay ook goed hoorquote:Op maandag 11 juli 2022 14:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laten we dan zoals ootjekatootje inderdaad vooral doen alsof het niet gebeurd is. Niemand was erbij, niemand is veroordeeld en geen aangiftes. Dus er is niks gebeurd (feit)
Misschien interessant
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-aangifte~af8886cd/
Maar ik was er niet bij
En hoe kijk jij naar het volledig ontbreken van foto's en video's? Maar wel veroordelingen op basis van wat twitter materiaal?quote:Op maandag 11 juli 2022 14:43 schreef trein2000 het volgende:
Het feit dat er geen aangifte is gedaan zegt mij echt helemaal niets overigens. Die mensen zijn dronken, spreken de taal niet, het politiebureau zit kilometers verderop en ze hebben nog niet het begin van bewijs. Die nemen die moeite niet. Want willen naar de race.
Ik denk dat het tweeledig is. Enerzijds leven we schijnbaar in een maatschappij waar de grens tussen een flirtpoging en grensoverschrijdend gedrag erg dun aan het worden is. Anderzijds is het melden op Twitter ook wel hip aan het worden en tel je als vrouw niet meer mee als je niet bent lastig gevallen (overdreven).quote:Op maandag 11 juli 2022 14:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Massale twittermeldingen maar niet 1 ontluisterende foto of video? Terwijl iedereen heel eenvoudig die foto's en video's kan maken.
Ik weet het niet. Ik ontken het ook niet. Maar als er dan tot aan de FIA ophef over gemaakt wordt is het wel fijn als er minimaal een beetje bewijs is.
Zegt mij ook niets.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:44 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En hoe kijk jij naar het volledig ontbreken van foto's en video's?
Ik veroordeel niets of niemand.quote:Maar wel veroordelingen op basis van wat twitter materiaal?
Jij niet maar de 'f1 wereld' wel degelijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zegt mij ook niets.
[..]
Ik veroordeel niets of niemand.
We zijn onderweg. Uiteraard op grond van enkel wat tweets, huidskleur en afkomstquote:Op maandag 11 juli 2022 14:47 schreef Nober het volgende:
Zijn wij Nederlanders al gecancelt wereldwijd?
Ik heb daar geen oordeel over.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:47 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Jij niet maar de 'f1 wereld' wel degelijk.
Ga jij er vanuit dat het klopt of niet? De massale aanranding en het racistisch gedrag
Mijn vrouw is twee keer aangerand. Tweede keer was kantje boord en toen geen aangifte gedaan. Ik heb net geleerd dat ze liegt, het is bullshit.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeg ik toch nergens maar als jij graag de betweter uithangt op basis van hearsay ook goed hoor
Nou Nederlanders die mensen met het N woord uitschelden. Ik vind het moeilijk te geloven.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:47 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ga jij er vanuit dat het klopt of niet? De massale aanranding en het racistisch gedrag
Er zullen vast wel incidenten zijn geweest. Maar hoe het nu geframed wordt is dat het 1 grote orgie op de tribune was en de vrouwen massaal moesten rennen voor hun leven.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:47 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Volgens de o zo objectieve Britten (:')) zijn wij maar een heel naar vervelend racistisch volk dat anti-Hamilton is en geen klasse hebben.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:47 schreef Nober het volgende:
Zijn wij Nederlanders al gecancelt wereldwijd?
https://www.autosport.com(...)ay-at-home/10336423/quote:Mercedes was contacted by a woman who had her dress lifted up by a group of drunk fans who said she did not deserve respect because she was a Hamilton fan. Mercedes personnel managed to find her and bring her into the team garage for the closing stages of the race.
“We found out that this has happened, and that’s just not on,” Wolff said, before calling for action against the individuals responsible for abuse.
“If you abuse, in whatever way, sexist, racist, homophobic, you're just simply brainless, and no alcohol can excuse that,” Wolff said.
Helemaal mee eens. Niet goed te praten en echt vreselijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:55 schreef Starflyer het volgende:
Dit soort gedrag is niet goed te praten. En voor de verandering ben ik het een keer met Toto eens.
[..]
https://www.autosport.com(...)ay-at-home/10336423/
Tja vrouwen hé.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn vrouw is twee keer aangerand. Tweede keer was kantje boord en toen geen aangifte gedaan. Ik heb net geleerd dat ze liegt, het is bullshit.
Grootste berovers van de mannelijke vrijheid.quote:
Mercedes heeft ondertussen veelvuldig laten merken over lijken te gaan om anderen zwart te maken.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:55 schreef Starflyer het volgende:
Dit soort gedrag is niet goed te praten. En voor de verandering ben ik het een keer met Toto eens.
[..]
https://www.autosport.com(...)ay-at-home/10336423/
Wat je hier doet is stigmatiseren.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou Nederlanders die mensen met het N woord uitschelden. Ik vind het moeilijk te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |