Was gewoon een dikke plof en idd, dat bodywork... pittige kracht kwam er los.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:52 schreef nixxx het volgende:
Carlos zijn motor ging aan het einde wel flink open. Je zag in de slo-mo het bodywork er gewoon van loskomen.
Ik denk dat wanneer de bandenslijtage gelijkwaardig was geweest, Leclerc niet per se gewonnen had, hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo. En nu weer over Formule 1. Echt kut dat die banden er zo snel aan gingen, maar ook op gelijkwaardige banden was Ferrari rapper op zondag.
Motortje te ver open? Illegale bodemplaat? Of gaat het echt nog spannend worden dit jaar?
"A proper handgrenade of an engine blowup."quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:52 schreef nixxx het volgende:
Carlos zijn motor ging aan het einde wel flink open. Je zag in de slo-mo het bodywork er gewoon van loskomen.
Ik was laatst nog aan het klagen thuis dat de Ferrari's dan wel de plofmotor hadden teruggebracht als wekelijks thema, maar dat ze wel erg matig klapte.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:51 schreef MoreDakka het volgende:
Lang geleden dat we zo'n spectaculaire plof hebben gezien, dan moeten we echt terug naar de V10s volgens mij.
Ik vermoed dat RB het bijna illegale flexen van de bodem er uit aan het halen is door het toepassen van meer of zwaarder materiaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo. En nu weer over Formule 1. Echt kut dat die banden er zo snel aan gingen, maar ook op gelijkwaardige banden was Ferrari rapper op zondag.
Motortje te ver open? Illegale bodemplaat? Of gaat het echt nog spannend worden dit jaar?
Ferrari had het gewoon beter voor elkaar (op de motor naquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel een beetje treurig altijd dat als Max verslagen wordt op pace er dan meteen de suggestie wordt gewekt dat er mogelijk iets illegaals van het andere team afkomstig is.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ferrari had het gewoon beter voor elkaar (op de motor na)
Dat valt ook wel mee, en gezien Ferrari al een keer vals gespeeld heeft was dat niet heel gekquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel een beetje treurig altijd dat als Max verslagen wordt op pace er dan meteen de suggestie wordt gewekt dat er mogelijk iets illegaals van het andere team afkomstig is.
Wie doet die suggestie?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hebben we geleerd van T. Wolff (flexi wings, ze hebben de motor illegaal aangepast, de pitstops zijn niet veilig).quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ferrari had het gewoon beter voor elkaar (op de motor na)
Is voor de objectieve balans.quote:
Er zal ongetwijfeld wel wat tolerantie verschilletjes in de banden zijn, al zal dat niet in die mate zijn. Maar hij had het op iedere set dus dat kun je dan wel uitsluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:18 schreef schommelstoel het volgende:
Dat Max zijn banden zo snel kapot gingen afgelopen race, kwam dat door de wagen afstelling en Max zijn agressieve racen, of bestaat er ook zoiets als banden lotterij.
Zelfde als met nieuwe televisie's, je kan de pech hebben dat je een tv uit de fabriek hebt die net ff een foutje in het scherm heeft.
Velen weten dit niet, maar als je het gaat vergelijken met een goede tv zie je duidelijk verschil.
Verstappen klaagde tijdens de race ook over onvoorspelbare balans in de auto. Ik denk dat de RB gewoon een lastig beestje is en dat ze in een sprintweekend moeite hebben met hem in 1 VT goed afgesteld krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld wel wat tolerantie verschilletjes in de banden zijn, al zal dat niet in die mate zijn. Maar hij had het op iedere set dus dat kun je dan wel uitsluiten
quote:
Omdat we hier live zijn natuurlijk!quote:
Puur interesse, voor wie ben jij eigenlijk? Vorig jaar dacht ik HAM, die verdedig je nog steeds. Maar ik zie nu ook een hoop Ferrari support berichten. Of is het gewoon als het maar tegen Max is?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk jammer dat Leclerc hier in Max zijn start trucje trapte. Max gaat helemaal naar rechts om de deur dicht te knallen en Leclerc blijft rechts van hem, waarom? Ga gewoon lekker meteen naar links voor de perfecte exit. Maar ipv daarvan blijft die rechts en kon Sainz aan hem voorbij.
@:Leclerc maak aantekeningen maat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |