Zozo, een spandoek van supporters van een ander land en dat is tekenend voor hoe de wereld er over denkt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Haha dat is echt een verhaaltje dat we onszelf hebben wijsgemaakt. Buitenlanders kijken meewarig als die oranje debielen zichzelf weer eens voor gek zetten
[ afbeelding ]
Een spandoek van debiele Engelse hoolies die maar onderling gaan vechten als ze geen tegenstand vinden? Mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Haha dat is echt een verhaaltje dat we onszelf hebben wijsgemaakt. Buitenlanders kijken meewarig als die oranje debielen zichzelf weer eens voor gek zetten
[ afbeelding ]
Inderdaad, wie wil die mensen nu lastig vallen? Behalve dan de user in je quote die ze uitscheldt. En jijzelf met je insinuatie dat ze te lelijk zijn. Lelijke mensen worden nooit lastig gevallen, aldus mensen die mensen online gaan uitschelden. Misschien durf jij dit soort teksten alleen online te maken, maar er zijn er genoeg mensen die in groepsverband eindelijk de kans aangrijpen om te zeggen wat ze echt van die 'dikke zeugen' vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit verhaal geloof je toch ook niet?Wie wel die nou lastigvallen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zozo, een spandoek van supporters van een ander land en dat is tekenend voor hoe de wereld er over denkt?
Ik zie bakken met supporters uit andere landen die hetzelfde doen met een ander kleurtje en bij het land horende attributen. Het is allemaal niet zo bijzonder, alleen door de felle kleur en het oranje lijkt het bijzonder. En we zijn natuurlijk een relatief welvarend land, waardoor er veel supporters mee kunnen reizen.
Jullie hebben gelijk. Buitenlanders kijken vol bewondering naar dronken mannen van middelbare leeftijd met oranje klompen op hun hoofd. Ze stoten elkaar aan en fluisteren dan waren wij maar meer zoals die Nederlanders.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Een spandoek van debiele Engelse hoolies die maar onderling gaan vechten als ze geen tegenstand vinden? Mooi voorbeeld.
Grappig dat je dat zo ziet, volgens mij klopt dat helemaal niet en beweert buiten jou niemand dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk. Buitenlanders kijken vol bewondering naar dronken mannen van middelbare leeftijd met oranje klompen op hun hoofd. Ze stoten elkaar aan en fluisteren dan waren wij maar meer zoals die Nederlanders.
Zo kijk ik naar dronken Russen,Polen, Engelsen etc die bij voetbalwedstrijden dronken met elkaar vechten. Je punt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk. Buitenlanders kijken vol bewondering naar dronken mannen van middelbare leeftijd met oranje klompen op hun hoofd. Ze stoten elkaar aan en fluisteren dan waren wij maar meer zoals die Nederlanders.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad, wie wil die mensen nu lastig vallen? Behalve dan de user in je quote die ze uitscheldt. En jijzelf met je insinuatie dat ze te lelijk zijn. Lelijke mensen worden nooit lastig gevallen, aldus mensen die mensen online gaan uitschelden. Misschien durf jij dit soort teksten alleen online te maken, maar er zijn er genoeg mensen die in groepsverband eindelijk de kans aangrijpen om te zeggen wat ze echt van die 'dikke zeugen' vinden.
Lief of naief ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kijk dan wat lief.
Was dit topic maar net zo lief, of dan toch maar een beetje net zo lief
Mwahhh beetje welquote:
Oh stom van me. Dacht dat dit het F1 topic was blijkt dit het R&P fora te zijn. Had ik ook wel kunnen weten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh beetje wel
Je wilt een lief forum?
Whahahaha je begint er zelf over..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh stom van me. Dacht dat dit het F1 topic was blijkt dit het R&P fora te zijn. Had ik ook wel kunnen weten.
Sorry
Mijn punt is dat buitenlanders niet jaloers zijn op ons (de quote waar ik op reageerde). Dat jij je in die discussie mengt en dan begint over dronken Russen prima, maar mijn reactie ging over:quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Zo kijk ik naar dronken Russen,Polen, Engelsen etc die bij voetbalwedstrijden dronken met elkaar vechten. Je punt?
quote:Landen om ons heen zijn jaloers op hoe wij feesten als een Nederlander succes boekt.
Over ons Mick ja ❤️quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha je begint er zelf over..![]()
Die zou je niet in een 'MeToo' verwachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:27 schreef Lospedrosa het volgende:
https://autobahn.eu/artik(...)HZ62__BLiY&fs=e&s=cl
Van die dikke, verongelijkte, doorgeslagen feministen, die juichen voor vluchtelingen en op de straat liggen voor het milieu. Alle mannen zijn seksuele predators. Terwijl ze de aantrekkingskracht van een schuursponje hebben
Wat een bullshit man.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:54 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KRUIPEN!!
Kom op, dit soort reacties zijn toch gewoon grappig
Zelfs Blackface™ gaf acte de présence
[ afbeelding ]
![]()
Een aantal incidenten. Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 01:55 schreef Twieki het volgende:
Waar de fak gaat dit allemaal over jongens..?
Ja, Nederlanders hebben een feestmentaliteit. Of 't nou gaat om 't EK of WK-voetbal, Formule 1, schaatsen of voor mijn part curling, mensen juichen voor Nederlandse sporters. Landen om ons heen zijn jaloers op hoe wij feesten als een Nederlander succes boekt.
Het juichen over iemand die crasht, dat keur ik af, da's onsportief, maar laat ons lekker feesten, net zoals we op koningsdag doen. Dan gaat ook iedereen uit zijn plaat.
Of er nu 1 fan langs de baan zitten of 60.000, Max maakt het geen moer uit, hij doet zn ding en thats it.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 04:46 schreef Rode_Wijn het volgende:
Dit verhaal krijgt een steeds vreemder smaakje. Het is allemaal net iets te 'perfect'. Hoe makkelijk is het tegenwoordig om een club blanke mannen te cancellen? Slechts een paar tweets over racisme en vrouwenhaat. Bewijs is niet interessant. Zelfs niet als het tegendeel wordt bewezen. Woke doet de rest vanzelf gewoon lekker op de onderbuik.
Je kan je afvragen of er mensen zijn met een groot belang dat Maxfans massaal met de nek worden aangekeken. En op die manier de invloed van Max ingeperkt wordt. Op de baan lukt het namelijk niet.
Dat wel maar met al die nieuwe, goedbetalende fans die speciaal voor Max komen heeft hij ook invloed. En dat bevalt niet iedereenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of er nu 1 fan langs de baan zitten of 60.000, Max maakt het geen moer uit, hij doet zn ding en thats it.
En ze zijn ook nog eens slecht voor het milieu, ze plunderen en verkrachten er op los en ze hebben ALLEMAAL EEN DEBIELE KLOMP OP HUN HOOFD.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:37 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat wel maar met al die nieuwe, goedbetalende fans die speciaal voor Max komen heeft hij ook invloed. En dat bevalt niet iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |