Ja, maar hij houdt niet van vlees met kaas.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Je wilt hem gewoon laten inkoppen he TS.....
Er zijn genoeg andere staven met noten waar jij op kan knagen.
Rozijnen zijn geweldig. Zoet en chewie.quote:
Vond ze als kind zijnde al niet te vreten en iedere keer werden ze weer uitgedeeld. Bah.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Rozijnen zijn geweldig. Zoet en chewie.
Dat dat nou weer als eerste bij jou naar boven komt bij de gedachte aan voedsel, vind ik op zijn minst opmerkelijk. Hoe kom jij je dag door bij ontbijt, lunch en avondeten zonder aan dat soort vunzigheden te denken?quote:Op zondag 10 juli 2022 20:43 schreef knoopie het volgende:
[..]
In ken die dingen niet, maar het klinkt meer als iets voor kinderen. Dat past dan wel weer bij de pedofiele neigingen van TS.
Ik wilde er al een INB4 in zetten, maar ik dacht misschien valt het deze keer wel mee. Niet dus.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:54 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma heeft een ander type staaf waar ze graag aan knabbelt. Misschien wil ze die delen?
Nu heb ik trek. * Makrelis checkt koelkastquote:Op zondag 10 juli 2022 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Neem anders een big tasty
Totdat jij kwam en alles ging mis.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:21 schreef C.L.Werner het volgende:
Vroeger had KLB nog kwalitatieve users....
Eigenlijk was ik in je profiel aan het kijken wat je registratiedatum is, om te kijken hoe lang geleden "vroeger" is...quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:21 schreef C.L.Werner het volgende:
Vroeger had KLB nog kwalitatieve users....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |