Mag ik van jou van de 1en en 0en, de 0.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:29 schreef Marsenal het volgende:
Eigenlijk zouden we ons eigen internet moeten beginnen.
Gisteren nog twee pop-up tepels bij je zusje gezien toen mijn 30cm cookie in d'r processor geramd moest worden.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:23 schreef Cockwhale het volgende:
Bij elke fakking website, zo'n tyfus pop-up melding 'accepteer je de cookies'
Jahaaaaaaa
Kkr op.
30cm maar?quote:Op zondag 10 juli 2022 17:37 schreef Werkman het volgende:
[..]
Gisteren nog twee pop-up tepels bij je zusje gezien toen mijn 30cm cookie in d'r processor geramd moest worden.
Je kunt ook vriendelijk bedanken voor al die koekjes, heur.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:23 schreef Cockwhale het volgende:
Bij elke fakking website, zo'n tyfus pop-up melding 'accepteer je de cookies'
Jahaaaaaaa
Kkr op.
elke website wil cookies kunnen plaatsen. Alleen dan kun je meten hoeveel (unieke) bezoekers er op je site zijn geweest, wat ze er gedaan hebben etc etc etc. Wat voor elke websitehouder relevant en nuttig isquote:Op zondag 10 juli 2022 17:37 schreef knoopie het volgende:
Het is vooral frustrerend bij websites waar voor de functionaliteit het helemaal niet nodig is om cookies te plaatsen. Bij bijvoorbeeld een online winkel vind ik het logisch als ze cookies nodig hebben, maar bij een Website met bijvoorbeeld recepten?
Dan nog, ik hekel die popups die alles vertragen.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:47 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Je kunt ook vriendelijk bedanken voor al die koekjes, heur.
Ja dat snap ik, dat het nuttig is voor hun. Maar voor mij hebben die cookies het daar geen toegevoegde waarde. Als het iets is waar je moet inloggen of een winkelmandje oid hebt natuurlijk wel.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
elke website wil cookies kunnen plaatsen. Alleen dan kun je meten hoeveel (unieke) bezoekers er op je site zijn geweest, wat ze er gedaan hebben etc etc etc. Wat voor elke websitehouder relevant en nuttig isWe gaan wel steeds meer naar een cookieless bestaan maar dat is nu nog niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |