SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En doorrrr...You have to stop the Q-tip when there's resistance!
het is maar goed dat een kut niet van papier is. Dan was het een paginaquote:Op zondag 10 juli 2022 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Da's hetzelfde als een vlagina jongeh
Klacht: mensen die niet weten wat een klut is
lolquote:Op zondag 10 juli 2022 14:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
het is maar goed dat een kut niet van papier is. Dan was het een pagina
![]()
![]()
![]()
!!!!!!1einz1111
Soms, als ik niet kan slapen, lees ik de Herstelrubriek van de NOS.quote:
quote:Kootwijkerbroek
25-06-2021, 20:30
In het NOS Journaal van 20.00 uur op 25/06/2021 werd de plaatsnaam Kootwijkerbroek per abuis uitgesproken als Klootwijkerbroek, in een bijdrage over de Europese landbouwbegroting.
Vraag het Kees van Klooten?quote:
Dat doet mij dan weer denken aan deze:quote:Op zondag 10 juli 2022 17:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Soms, als ik niet kan slapen, lees ik de Herstelrubriek van de NOS.Mijn favoriete mededeling tot nu toe is:
[..]![]()
https://nos.nl/herstel
quote:Op zondag 10 juli 2022 21:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat doet mij dan weer denken aan deze:
[ twitter ]
Die website is wel echt een pareltje. Heerlijk om te lezen, al die kneuterige verbeteringen. Ik bedoel, wie maakt het in Nederland nu echt wat uit of je het inwoneraantal van Gotland een paar duizend of 60.000 noemt?quote:Op zondag 10 juli 2022 17:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Soms, als ik niet kan slapen, lees ik de Herstelrubriek van de NOS.Mijn favoriete mededeling tot nu toe is:
[..]![]()
https://nos.nl/herstel
quote:WO 29 JUNI, 13:30
In een eerdere versie van dit artikel van 27 juni 2022 stond dat er op het eiland Gotland "maar een paar duizend mensen" wonen. In werkelijkheid zijn het er zo'n 60.000. Dat is aangepast.
Ja, ik hou ervan! Ook het idee dat er dan kennelijk iemand in de pen geklommen is om de NOS op hun 'fout' te wijzen.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
Die website is wel echt een pareltje. Heerlijk om te lezen, al die kneuterige verbeteringen. Ik bedoel, wie maakt het in Nederland nu echt wat uit of je het inwoneraantal van Gotland een paar duizend of 60.000 noemt?
[..]
Waarschijnlijk ook nog via de normale post ingezonden, als je ziet dat het allemaal minstens een week duurt voordat het “herstelt” is. Heerlijk kneuterig.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, ik hou ervan! Ook het idee dat er dan kennelijk iemand in de pen geklommen is om de NOS op hun 'fout' te wijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |