Koltsov heeft zijn dag weer.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wattimena gooit, uiteraard tegen Ray, opeens buitenaards met 103 gemiddeld
Ik gooi me volledig op de Humphries-trein, waar verstandige mensen al járen op zitten.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri nu definitief in een zeer lastig schema met Clayton en Wright @:el-stinho , vrees dat nog een keer Matchplay succes lastig gaat worden.
quote:Op zondag 10 juli 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een halve finale met 82 gemiddeld afwerken zou voldoende moeten zijn voor diskwalificatie.
quote:Op zondag 10 juli 2022 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Adriaan is nog steeds een vies zwetend zwijn.
Schindler staat met het WK wellicht wel in de top-32!quote:Op zondag 10 juli 2022 21:08 schreef spleeh het volgende:
Koltsov speelde dus vandaag tegen geen enkele speler uit de top 32.
Dat maakt glibberen wel heel makkelijk
Ach ja, hij verdiende wel een glibberdag, hij heeft veel toernooien niet mee mogen doen natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:08 schreef spleeh het volgende:
Koltsov speelde dus vandaag tegen geen enkele speler uit de top 32.
Dat maakt glibberen wel heel makkelijk
En terecht.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
hij heeft veel toernooien niet mee mogen doen natuurlijk.
Dit moeten we niet willenquote:Op zondag 10 juli 2022 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schindler staat met het WK wellicht wel in de top-32!
Is Waites dan een Engelse KGB-spion?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:25 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hij heeft wel het uiterlijk van een Russische soldaat
Ik voel mij nooit veilig.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een rustgevende tussenstand.
Uit de Tour Card 64 ook, net als Durrant, Borland, Jeff Smith, Lowe, Henderson, Hopp, de Zwaan en West. Het verhoogde prijzengeld op de vloer versnelt het proces van eliminatie.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een rustgevende tussenstand.
Matige halve finales moet ik zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
Heta v Dolan
Chisnall v Clayton
In de halve finales
Lewis stomdronken?quote:Op maandag 11 juli 2022 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
https://tv.dartconnect.com/boards/pdcpc22e21
Lewis neemt een dagje vrijaf.
Rodriguez opent tegen Burness.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van raya is niet veel meer over he?
Spraakgebrek Kevin Lasker heeft zich geplaatst voor de WDF World Masters (evenals JvT)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Gian van Veen heeft een incelhoofd.
Maar gaat wel naar de kwartfinale door Cullen te verslaan met een vleugje pijltjeritus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |